srry is laat weet ik hier is hoofdstuk 7
------------------------------------------------------
Toen ik eidelijk met de jongens en een gebroken teen waardoor nu gips om mijn voet zat het ziekenhuis uit liep stond er paparazzi voor de deur. De jondens waar hier niet zo blij mee. Ik hoorde Liam zeggen dat we er gewoon doorheen moesten rennen. "Ja ik kan echt rennen hierop.''En ik zwaaide even met me krukken. 'Je kunt redelijk snel op die dingen, vorig jaar liep je toch ook op krukken.' Zei mijn broer. 'Ja, maar toen kon ik gewoon op twee lopen dat was alleen voor de steun', zei ik terug. 'We kunnen het altijd het proberen', zei Niall. Daar stemmde ik mee in en zo gingen we redelijk snel het ziekenhuis uit. Toen we de deuren uit kwamen, kwamen gelijk de vragen "Wie's vriendin is dat meisje of wie is dat meisje'. Helaas kende ze mijn broer al wel die had zag ik laatst in magazine met ze gestaan als nieuwe vriend van 1D. En ik ging redelijk hard voor iemand met krukken.
Toen we eidelijk thuis waren gaven de jongens aan dat ze een interview hadden en wij moesten thuis gaan kijken. Terwijl ik de tv aanzetten pakte Stijn drinken en wat chips want ik was weer degene die honger had gekregen. Wat duurdt wachten altijd lang als je dan iets leuk doet gatt de tijd juist snel maar waarom ze dat eigenlijk doen wil ik wel eens weten. Ik hoor mijn broer zuchten en kijk dus op. 'Wat?' vraag ik. 'Ik vroeg je wat wil je naturel chips of paprika? Maar jij zat weer in je gedacht dus hoorde dat niet.' 'Paprika' zeg ik terug. Omdat het wachten zolang duurt pak ik mijn gitaar. Ja dat wisten jullie niet ik speel gitaar. Oke ik praat gewoon tegen onzichtbare mensen in mijn hoofd. En sla de eerste akkoreden aan van This is our song. Als je de film Camp rock 2 the final jam kent ken je dat liedje dus ook. En ik ging er zachtjes bij zingen.
So let's sing
Na, na na na na, hey, ya
Come on and sing
Na, na na na na, hey, ya
This is our song
That's all that matters
'Cause we all belong right here together
There's nothing better than singing along
This is our summer
This is our song
Come grab your guitar
Sit by the fire
'Cause we all need a song
When we're weary and tired
We'll sit here together
And sing it out loud (Ans sing it out loud)
This is our song
That's all that matters
'Cause we all belong right here together
There's nothing better than singing along
This is our summer
And this is our song
This is our song
This is our song
This is our song (This is our song)
Come on and sing
Na, na na na na, hey, ya,(hey ya)
Come on and sing
Na, na na na na, hey, ya
And come on and sing
Na, na na na na, hey, ya
Come on and sing
Na, na na na na, hey, ya(hey ya)
This is our song
That's all that matters
'Cause we all belong right here together
There's nothing better than singing along
This is our summer
(Our summer)
This is our song
That's all that matters
'Cause we all belong right here together
There's nothing better than singing along
This is our summer
This is our song
(This is our song)
This is our song
(This is our song)
This is our song (This is our song) This is our song
Als ik klaar ben met spelen zegt mijn broer dat ze na deze reclame komen. Ik ga weer naar de bank toe op mijn rot krukken al zeg ik het zelf het gips is wel mooi. Die is lergerprint ik wist niet eens of ze het hadden wel handig als ik met verstop in de natuur valt mijn gips temiste niet op. Omdat ik er best lang over deed om bij de bank te komen met mijn krukken is de reclame nu voorbij. En zie ik de presentator in beeld. OMG hij ziet er niet uit. HAHAHA. 'Die presentator ziet er echt niet uit.' zegt mijn broer. 'Dat dacht ik ook.' Zei ik terug. Als de presentator omroept dat de jongens komen denken ze waarschijnlijk hetzelfde want ze moeten hun lach echt inhouden. Ohh dit is zo hilarisch. Eerst komen die standaard vragen over hoe het met hun gaat dan komt de vraag over wie er allemaal een vriedin heeft er gaan drie handen de lucht die van Liam, Louis en Zayn. (ik heb dit verhaal bedacht voordat Harry uitging met Taylor Swift en ze past niet in het verhaal sorry voor degene die het wel willen) Daarna vraagt de presenator aan Harry en Niall of ze iemand leuk vinden bij alle twee komt er een lichte blos op hun wangen maar ze schudden van niet de presentator laat dudelijk merken dat die het niet gelooft. 'Ik heb nog een vraag voor jullie?' zegt de presentator. "wie is dit meisje?'
_____________________________
Dit was het voor dit keer sorry dat het zo laat was ik probeer deze vakantie nog een keer te update maar beloof niks.
groetjes
san
JE LEEST
Mijn verhuizing naar Londen. (one direction)
FanficWat doe je als je ouders zeggen we gaan verhuizen naar London. En je al je vriendinnen moet achter laten. Dit over komt de zestien jarige Melinde. Dit verhaal is helemaal in het Nederlands. Ik schrijf hem voor mij bff die helemaal fan van ze is.