hoofdstuk 9

155 13 4
                                    

Nadat is someone like you en turning tables van Adele heb gespeelt. Trek ik mijn pyjama aan en ga in bed liggen. Het duurdt niet lang voor ik slaap.

Als ik wakker word zie ik dat mijn moeder een vuilniszak heeft klaargelegt om te kunnen douche. Ik doe de vuilniszak om mijn been en ga douche. Daarna trek ik een jogingbroek en een hempje met een vest er over heen aan. Ik hinkel een beetje raar naar benede. Onder aan de trap aangekomen pak ik mijn krukken en ga naar de woonkmer. Daar tref ik mijn broer aan. Ik loop door naar de keuken en pak een paar broodjes ik denk dat het er zeven waren of zes. Als ik het op heb pak ik melk en drink dat ook op. Dan loop ik naar de woonkamer en ga bij mijn broer op de bak zitten die met iemand aan het smsen is. Ik pak de afstandsbediening en kijk of er wat leuks op de tv is. Na een tijdje gaat de bel. Mijn broer loopt naar de deur en doet hem open. Ik hoor nu al wie dat zijn. 'Hoe gaat het met je voet of teen?' vraagt Niall. 'Goed' geef ik als antwoord en glimlach. Als ik mijn mobiel voel trillen pak ik mijn mobiel en kijk van wie ik een sms heb. Ik zucht als het van Jake blijkt te zijn. Door zijn andere sms ben ik toen huilend naar boven gegaan en heb nu een gebroken teen door hem. Ik open het smsje toch maar Lin, je weet net zo goed als ik weet dat ik je pas met rust laat als je me vertelt waar je bent en ik weer je vriendje ben. Dus vertel me waar zit je ik kom er echt wel achter en dan kom ik je gewoon halen. Jake En daarmee was zijn sms afgelopen. Aangezien ik waarschijlijk in een shock was word ik half door elkaar geschud en vraagt mijn broer of het wel goed gaat. Ook pakt hij zonder wat zeggen mijn mobiel af en leest dus ook het smsje. 'Lin, ben je de vorige keer toen je z'n sms van Jake kreeg naar boven gegaan.' Vraagt hij. Het was niet echt vragen want hij wist het nu wel zeker. Het enige wat ik doe is kniken. Mijn broer toetst van alles in terwijl de rest met een verward gezicht kijkt. Die vragen met deze blik duidelijk om uitleg die ze ooit nog een keer krijgen.

---------------------

ik weet het een klein hoofdstukje maar we moetennu eten dus vadaar dat ik niet veder kan.

sandra

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jan 17, 2013 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Mijn verhuizing naar Londen. (one direction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu