Beste vrienden

177 6 2
                                    

heeey weer een nieuw hoofdstuk laat me weten wat je er van vind.

******************************************************************

POV Melinde

Als ik wakker word bedenk ik me dat ik Megan nog moet smsen. Heey schaatje, je raad noooit wie de vrienden van Stijn zijn. xxxlin. Versturen. Oh ja ik weet niet of jullie het al wisten maar iedereen noemt me lin inplaats van Melinde. Ik loop naar mijn eigen badkamer ik kan het nog steeds niet geloven. En neem een douche daar na doe ik een spijkerbroek aan met een T- shirt met een uil erop aan. Ik ga voor de spiegel staan en borstel me haren. Ze zijn bruin met een slag er in. Ik doe geen make-up op want dat haat ik. Vroeger werd ik er soms mee gepest alleen omdat ik geen make-up op had. Ik schud het van me af en loop naar beneden. Als ik mijn mobiel voel trillen ik pak hem en open het smsje van Megan. Heey, als je dat one deriction is kom ik nu gelijk naar Londen. xxxM HAHAHA Megan ook. Ik besluit terug te smsen. Hee, oke ga nu niet gelijk je spullen pakken en naar Londen maar de vriende van mijn broer zijn inderdaad one direction. xxx Versturen. Als ik de deur open doe zit Stijn al aan tafel met zijn mobiel te klooien. Ik pak twee boterhamen en doe er hagelslag op dat we vanuit Nederland mee hadden genomen. En eet het op als de deurbel gaat. 'Jij doet open ik zit te eten' Stijn zucht maar staat wel op om de deur open te maken. Ik hoor stemmen in de gang. En mijn broer komt weer de keuken binnen samen met zijn vrienden 1D dus. Ik pak mijn tweede boterham en eet hem op. Als ik die op heb pak ik de derde en zo pakte ik ook de vierde als ik de vijfde wil pakken hoor ik 'Hoeveel eet je wel niet dat is je vijfde'. 'Ze eet best veel voor een meisje' de eerst was Naill en de tweede mijn broer.

POV Naill

Melinde is het enigste wat ik nog denk. Ik krijg haar niet uit mijn hoofd. Maar Harry denkt hetzelfde dat zag je gister in zijn ogen en hij zal hem wel krijgen. BZZ BZZ. Melinde pakt haar mobiel van tafel en kijkt haar gezicht wordt witter. 'Gaat het wel' Liam is altijd de eerste die nij zoiets wat zegt. Ze loopt naar boven en woren en knal. 'Lin gaat alles daar goed' Dat zei haar broer. 'JA' zegt ze met een trillende stem.

*******************************************************

Wat zou der in dat smsje gestaan hebben ik weet het ook niet nee serieus ik weet het echt nog niet. En watvonden jullie er van laat het me even weten.

xxxSan

Mijn verhuizing naar Londen. (one direction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu