De volgende dag als ik wakker word. Door mijn o zo fijne wekker. Ga ik onder de douche en trek ik mijn kleren aan. Ik loop rustig de trap af. Als ik beneden kom zit iedereen al te eten ik besluit om ook een broodje te pakken en op te eten. Vandaag is mijn laatste schooldag in Nederland. Ik vraag me af hoe ik het tegen mijn vriendinnen ga zeggen.
Als ik op school aankomt is het nog redelijk rustig. Ik loop richting mijn kluisje. Mijn ouders hadden school al gebeld en over de verhuizing vertelt. Ik moest het tijdens mentoruur gaan zeggen. Dat hadden we al gelijk het eerste uur en mijn boeken zo ik na het vijfde naar de afdeelingsleider moeten brengen. Met een zucht sloot ik mijn kluisje. En liep naar het lokaal aangezien die aan de andere kant van de school zat en je daar vanaf hier wel zeven minuten over deed, als je al niet verdwaalde. Bij mij lokaal aangekomen staat de deur al open dus onze mentor is er al. Ik loop naar binnen en ga naast Megan zitten. Die gelijk over één boyband begint. Ook een goeie morgen zeg ik uiteindelijk. Ze moet lachen maar word gelijk stil als onze mentor binnen komt mevrouw De Jong. En vraagt gelijk of ik naar voren wil komen. Ik loop rustig naar voren. Als ik voor de klas sta zeg ik uiteindelijk. Ik ga verhuizen naar London ik heb het gisteren te horen gekregen en vanavond vertrekken we. Het kwam er beter uit dan in mijn hoofd. Ik loop rustig weer naar mijn plek toe en ga zitten. Ik kan het niet geloven hoor ik Megan mompelen. Sorry maar het is waar zeg ik dan.
In de pauze zie ik de rest van me vriendinnen al zitten ook hun vertel ik het. Dus dit is de laatste keer dat we je gaan zien aangezien jullie vandaag tot het 5de hebben en wij het zevende hebben we maar een pauze samen ik ga je missen zei Eva. Ik jullie ook.
Aan het eind van me laatste lesuur geeft me hele klas me een knufel heeft gegeven vraag ik aan Megan of ze met mee gaat naar de afdelingsleider en daarna na mijn huis.
Nadat ik al mijn spullen heb ingepakt samen met Megan ga ik naar benede. Waar mijn ouders zitten mijn broer is boven met zijn vriend. Hij heeft daar al wat mensen die hij kent. Door zijn vriend die komt me namelijk officieel uit Engeland. Mij broer is ook met hem vakantie naar Engeland geweest en heeft ze toen ontmoet. Ik zucht diep maar krijg een cadeau van me ouders net als Megan. We pakken ze snel uit. Wow een ipod dit is vet heel erg bedankt mag en pap zeg ik. Megan heeft er ook één gekregen.
Onder weg heeft Megan het de hele tijd over One Direction als ik het goed hebt. Achja We zaten in één bus dus zo hard kon ze niet praten tot ze één gil gaf iedereen in de bus keek haar kant op ik kan me lach niet in houden en krijg de slappe lach. Als de aandacht vele male minder is vraag ik waarom ze gilde. One diretion woont ook in London. Alsof ik die zou tegen komen zeg ik.
..........................................................................................................................................................
Sorry voor het zo korte hoofdstuk maar anders moesten jullie zo lang wachten.
one diretion komt of het volgende hoofdstuk of die der na er in voor.
vinden jullie het tot nu toe leuk?
xxx san
JE LEEST
Mijn verhuizing naar Londen. (one direction)
FanfictionWat doe je als je ouders zeggen we gaan verhuizen naar London. En je al je vriendinnen moet achter laten. Dit over komt de zestien jarige Melinde. Dit verhaal is helemaal in het Nederlands. Ik schrijf hem voor mij bff die helemaal fan van ze is.