ontmoeting

176 5 0
                                    

Heey, ik schrijf dit hoofdstuk van af de laptop inplaats van computer dus er zit meer fariatie van lettersoort in dik/gewoon/enz. De gesprekken worden ook gewoon in het Nederlands gedaan want ik kan geen Engels. Enik hebontdekt dat een andere vriedin ook op wattpad zit dus dit boek is ook voor haar. 

Melinde POV.

'Hé dat zijn de vrienden van Mike." zei mij broer. Ze kwamen deze kant op met zijn vijfen. "Hoe heten ze?" vroeg ik aan mijn broer Stijn. "Heey Stijn" Zei degenen met krullen. "Hoi" zei mijn broer terug. "Mam, Pap en Melinde dit zijn Louis, Naill, Liam, Zayn en Harry." "Jullie komen me bekend voor. zijn jullie niet One Direction". zei ik aangezien Megan het altijd over hun had. 'Ja dat zijn wij". Zei de gene met blond haar Naill dacht ik. "Mogen we erbij komen zitten?" vroeg weer diegene met krullen die wist ik wel zeker dat was Harry. 'Ja zei mijn broer.' Wij moeten gaan veel plezier.' En mijn ouders liepen weg. Nu zat ik nog alleen met mijn broer en one direction. 'Hoe gaat het met jullie?' vroeg Liam. 'Goed'zei mijn broer. "Waarom zijn jullie hier eigenlijk? Jullie wonen toch in Nederland' Vroeg Louis. Wij zijn verhuisd en wonen nu hier in Londen, eigenlijk net iest buiten Londen.' zei me broer. 'Wonen jullie in dat bruine huis dat tegen over ons staat.' vroeg Harry weer. Ik geef toe hij zag er erg schattig uit. 'Ja' antworden mij broer. Onder tussen hadden we het eten op. 'Ben je ooit eeder in Loden geweest Melinde?' vroeg Naill die eindelijk geen aandacht meer had voor zijn eten omdat dat nu in zijn buik zat. 'Nee antwoorden ik. 'Ohhh we kunnen je de stad laten zien die is super mooi." zei de iets te hypere Louis. 'Lijkt me een leuk idee.' Ik wou namelijk wel graag de stad zien. 

Als ik thuis kom ben ik erg moe en is het bijna elf uur. Wow we hebben lang rond gewandeld. Ze hebben veel over hun zelf verteld al wist ik de helf al. Via internet man wat is dat een slimme uitvinding. 'Ja ik vind internet ook erg handig Melinde.' 'Stijn je liet me bijna schrikken zei ik dat weer hard op.'Hij knikte en liep mijn kamer uit. Ik had soms nog wel het probleem dat ik dingen hard op zei in plaats dat het alleen in mijn gedachte blijft. Als ik op bed lig val ik gelijk in slaap met een droom over vandaag. Ik kan alleen niet geloven dat ik hun nummer heb.

Mijn verhuizing naar Londen. (one direction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu