4 ' i like you, you don't know me, i want to tough'

17 4 0
                                    


4, Bu eski masa bile hatta biraz farklı gözüken bu güneş ışığı bile artık, bana özel görünüyor.

Jeonggguk ile konuştuğunuz o günden sonra, zihnimi esiri altına alan tek bir soru vardı. Defterinde yazacak boş sayfası olmadığını söylemişti.

Hastaneden çıktığım zaman ona yeni bir defter aldım. Ve kâğıda yazdıklarım, sahip olduğum yegane arkadaşıma bir armağandı bu.

"Bunları sana neden yazdığım hakkında bir fikrim yok Jeongguk. Sadece bunları yazmak istedim. Sen de zihnimi görüyorum, bunu seninle paylaşıyorum. Seni tanımlamak ve birbirimizi ortak yönlerini anlamak için.

Siyahın bizi ele geçirmesine izin vermeyelim Jeongguk.
Kötü anılarımız bizi hiçbir zaman yalnız bırakmayacak ama bırak yaşamış olduklarımız bir hatıra olarak kalsın. Ve onları sadece mutlu olduğumuz zamanlarda anımsayalım.
Kaybettiklerimiz, bize hayatın ne kadar acımasız olduğunun bir göstergesi. Ama emin ol bu yaşadıklarımız bizi güçlendirmeye devam edecek.

Biz olması gereken kişiyiz, kimse için değişmedik.

İnsanların istediği değil, her daim olmak istediğimiz kişi olduk. Burada herkes birbirine karşı biraz daha iyi olsaydı, dünya çok daha iyi bir yer olurdu.
Belki sessizlik değil de, insanlar dostumuz olurdu. Kötülüğün hiçbir zaman sahip olamayacağı bir dünya yarattık kendimize.

Ve bir yıldız seçip dileğimizi fısıldayarak kapadık gözlerimizi.

Ama benim dileğim gerçekleşmedi Jeongguk.

Umarım senin dileğin gerçekleşir. Ve asla unutma, hayal dünyamızda korkuya yer yok. Çünkü korkun seni mahkûm eder, umudun seni özgür bırakır."

Büyük amcamın odasından ayrılırken, uyuyor olmasına teşekkür ettim. Parmak uçlarımda yürüyerek Jeongguk'un odasına geldiğimde, hemşirelerin tüm hastalara uyku ilacı verdiğini düşünmeden edemedim.

Onun bu kadar huzurlu bir şekilde uyumasına sevinmiştim.

Kendimi tutamadım bu kadar güzel görünen adama karşı.

Ve onu öptüm.

Bu yaptığım uyuyan güzel masalındaki gibi onu uyandırmıştı.

Beni de bütün utangaçlığımla uykuya daldırmıştı

••

••

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
fly to my room' taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin