Pᴇsᴀᴅᴇ̂ʟᴏs Rᴇᴄᴏʀʀᴇɴᴛᴇs
Jᴀ́ ᴘᴀssᴀᴠᴀ ᴅᴇ 00:00 ǫᴜᴀɴᴅᴏ Eʀɪᴋ ᴀᴄᴏʀᴅᴏᴜ ᴇ sᴇɴᴛɪᴜ ғᴀʟᴛᴀ ᴅᴇ Vᴀɴᴇssᴀ ɴᴀ ᴄᴀᴍᴀ, ᴇ ᴀ ᴏᴜᴠɪᴜ ᴄʜᴏʀᴀɴᴅᴏ ʙᴀɪxɪɴʜᴏ ɴᴀ sᴀᴄᴀᴅᴀ ᴅᴏ ǫᴜᴀʀᴛᴏ. Eʀɪᴋ ᴄʜᴇɢᴏᴜ ʟᴇɴᴛᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴇ ᴀ ᴀʙʀᴀᴄ̧ᴏᴜ ᴘᴇʟᴀ ᴄɪɴᴛᴜʀᴀ.
- Aᴍᴏʀ, ǫᴜᴀʟ ᴏ ᴍᴏᴛɪᴠᴏ ᴅᴀ sᴜᴀ ᴀғʟɪᴄ̧ᴀ̃ᴏ?
Vᴀɴᴇssᴀ ᴇɴɢᴏʟɪᴜ ᴏ ᴄʜᴏʀᴏ.
- Mᴇ ᴘᴇʀᴅᴏᴇ, ᴛᴇɴᴛᴇɪ sᴇʀ ᴅɪsᴄʀᴇᴛᴀ. - Vᴀɴᴇssᴀ ʙᴀɪxᴏᴜ ᴀ ᴄᴀʙᴇᴄ̧ᴀ ᴇɴᴠᴇʀɢᴏɴʜᴀᴅᴀ ᴇ ʀᴇsᴘɪʀᴏᴜ ғᴜɴᴅᴏ, ᴛᴇɴᴛᴀɴᴅᴏ sᴇ ʀᴇᴄᴏᴍᴘᴏʀ.
- Qᴜᴇʀ ᴅɪᴠɪᴅɪʀ ᴄᴏᴍɪɢᴏ? Sᴏᴜ ᴜᴍ ʙᴏᴍ ᴏᴜᴠɪɴᴛᴇ.
- Aʜʜʜ Cᴀᴘᴏ, sᴀ̃ᴏ ᴏs ᴍᴇᴜs ғᴀɴᴛᴀsᴍᴀs ᴍᴇ ᴀssᴏᴍʙʀᴀɴᴅᴏ, ᴇsᴛᴏᴜ ᴘᴇʀᴅᴇɴᴅᴏ ᴀ sᴀɴɪᴅᴀᴅᴇ.
- Nᴀ̃ᴏ ᴇsᴛᴀ́ ɴᴀ̃ᴏ Vᴀɴᴇssᴀ. Vᴏᴄᴇ̂ ᴇsᴛᴀ́ ᴄᴏᴍ ᴇsᴛʀᴇssᴇ ᴘᴏ́s ᴛʀᴀᴜᴍᴀ́ᴛɪᴄᴏ, ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴇʀᴀ ᴀᴘᴇɴᴀs ᴜᴍᴀ ᴄʀɪᴀɴᴄ̧ᴀ ǫᴜᴀɴᴅᴏ ᴀssᴀssɪɴᴀʀᴀᴍ sᴜᴀ ғᴀᴍɪ́ʟɪᴀ.
- Sᴏ́ ᴇsᴄᴀᴘᴇɪ ᴘᴏʀǫᴜᴇ ᴍᴇᴜs ᴘᴀɪs ᴍᴇ ᴇsᴄᴏɴᴅᴇʀᴀᴍ ɴᴏ ǫᴜᴀʀᴛᴏ ᴅᴏ ᴘᴀ̂ɴɪᴄᴏ.
Eʀɪᴋ ᴀ ᴀʙʀᴀᴄ̧ᴏᴜ ᴄᴏɴsᴏʟᴀɴᴅᴏ-ᴀ.
- Tᴇɴʜᴏ ᴘᴇsᴀᴅᴇ̂ʟᴏs ʀᴇᴄᴏʀʀᴇɴᴛᴇs ᴄᴏᴍ ᴍᴇᴜs ᴘᴀɪs ᴇ ᴍᴇᴜ ɪʀᴍᴀ̃ᴏᴢɪɴʜᴏ ɴᴀ̃ᴏ ɴᴀsᴄɪᴅᴏ.
" Uᴍᴀ ʙʀᴜᴍᴀ ᴏs ᴇɴᴠᴏʟᴠᴇ ᴇ ᴇᴜ ᴛᴇɴᴛᴏ ᴄʜᴇɢᴀʀ ᴀᴛᴇ́ ᴏɴᴅᴇ ᴇʟᴇs ᴇsᴛᴀ̃ᴏ, ᴛᴇɴʜᴏ ɴᴏᴠᴀᴍᴇɴᴛᴇ 9 ᴀɴᴏs ᴅᴇ ɪᴅᴀᴅᴇ. Qᴜᴀɴᴅᴏ ᴏs ᴠᴇᴊᴏ ᴇʟᴇs ᴇsᴛᴀ̃ᴏ ᴇᴍ ᴅᴇᴄᴏᴍᴘᴏsɪᴄ̧ᴀ̃ᴏ ᴇ ᴏᴜᴄ̧ᴏ ᴄʜᴏʀᴏs ᴅᴇ ʙᴇʙᴇ̂, Rᴀᴘʜᴀᴇʟ ᴇsᴛᴀ́ ɴᴏ ᴄᴏʟᴏ ᴅᴀ ᴍɪɴʜᴀ ᴍᴀ̃ᴇ. Aᴘᴇsᴀʀ ᴅᴇ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀ́-ʟᴏs sᴇ ᴅᴇᴄᴏᴍᴘᴏɴᴅᴏ ɴᴀ̃ᴏ ᴛᴇɴʜᴏ ᴍᴇᴅᴏ ᴅᴇʟᴇs.
Eɴᴛᴀ̃ᴏ ᴠᴇᴊᴏ ᴏ ᴍᴇᴜ ʀᴇғʟᴇxᴏ ɴᴏ ᴇsᴘᴇʟʜᴏ, sᴏᴜ ᴀᴅᴜʟᴛᴀ ɴᴏᴠᴀᴍᴇɴᴛᴇ, ᴏ ʜᴏʀʀᴏʀ ᴛᴏᴍᴀ ᴄᴏɴᴛᴀ ᴅᴇ ᴍɪᴍ ǫᴜᴀɴᴅᴏ ᴏs ɪʀᴍᴀ̃ᴏs Cʜᴀɢɴʏ ᴛᴇɴᴛᴀᴍ ᴍᴇ ᴇsᴛᴜᴘʀᴀʀ ᴇ ᴀ ᴍɪɴʜᴀ ғᴀᴍɪ́ʟɪᴀ ᴛᴇɴᴛᴀ ᴍᴇ ᴅᴇғᴇɴᴅᴇʀ.
O ᴘᴇsᴀᴅᴇ̂ʟᴏ sᴇ ᴇɴᴄᴇʀʀᴀ ᴄᴏᴍ Pʜɪʟʟɪᴘᴇ Dᴇ Cʜᴀɢɴʏ ᴍᴇ ʙᴀʟᴇᴀɴᴅᴏ, ᴛᴇʀᴍɪɴᴀɴᴅᴏ ᴏ ǫᴜᴇ ᴄᴏᴍᴇᴄ̧ᴏᴜ 10 ᴀɴᴏs ᴀᴛʀᴀ́s, ᴇ́ ǫᴜᴀɴᴅᴏ ᴀᴄᴏʀᴅᴏ ɴᴏ ᴍᴏᴍᴇɴᴛᴏ ᴅᴏ ᴅɪsᴘᴀʀᴏ."
Eʀɪᴋ ғᴇᴢ ᴜᴍ ᴄᴀʀɪɴʜᴏ ɴᴏ ʀᴏsᴛᴏ ᴅᴇ Vᴀɴᴇssᴀ, ǫᴜᴇ ғᴇᴄʜᴏᴜ ᴏs ᴏʟʜᴏs sᴀʙᴏʀᴇᴀɴᴅᴏ ᴏ ᴛᴏǫᴜᴇ ᴀᴠᴇʟᴜᴅᴀᴅᴏ ᴅᴀ ᴘᴇʟᴇ ᴅᴇʟᴇ.
- Mᴇ ᴘᴇʀᴅᴏᴇ Cᴀᴘᴏ, ᴇssᴀ ᴇ́ ᴀ ᴜ́ʟᴛɪᴍᴀ ᴠᴇᴢ ǫᴜᴇ ᴇxᴘᴏɴʜᴏ ᴏ ǫᴜᴇ ᴛᴇɴʜᴏ ᴘᴏʀ ᴅᴇɴᴛʀᴏ.
- Vᴀɴᴇssᴀ, ᴀᴍᴏ ᴠᴏᴄᴇ̂. Mᴇ ᴅᴇɪxᴇ ᴀᴊᴜᴅᴀ́-ʟᴀ ɴᴀ sᴜᴀ ᴠɪɴɢᴀɴᴄ̧ᴀ.
- Aɢʀᴀᴅᴇᴄ̧ᴏ Cᴀᴘᴏ, ᴍᴀs ᴇssᴇ ᴘʀᴀᴢᴇʀ ᴅᴇ ᴄᴀᴘᴛᴜʀᴀʀ, ᴛᴏʀᴛᴜʀᴀʀ ᴇ ᴍᴀᴛᴀʀ ᴀǫᴜᴇʟᴇs ᴅᴏɪs ᴠᴇʀᴍᴇs, ᴇ́ sᴏ́ ᴍᴇᴜ. Assɪᴍ ǫᴜᴇ sᴇᴜ ғɪʟʜᴏ ɴᴀsᴄᴇʀ, ᴘʀᴏɴᴛᴀ ᴏᴜ ɴᴀ̃ᴏ ᴇᴜ ᴠᴏᴜ ᴍᴀᴛᴀʀ Pʜɪʟʟɪᴘᴇ ᴇ Rᴀᴏᴜʟ Dᴇ Cʜᴀɢɴʏ.
VOCÊ ESTÁ LENDO
𝐎 𝐂𝐀𝐏𝐎 𝐌𝐀𝐒𝐂𝐀𝐑𝐀𝐃𝐎
FanfictionErik Daniel Destler é um homem frio, calculista, sádico, amargurado e terrivelmente solitário. Ele nasceu com uma 𝐃𝐞𝐟𝐨𝐫𝐦𝐢𝐝𝐚𝐝𝐞 𝐅𝐚𝐜𝐢𝐚𝐥, e é 𝐏𝐨𝐫𝐭𝐚𝐝𝐨𝐫 𝐃𝐞 𝐏𝐨𝐫𝐟𝐢𝐫𝐢𝐚, não pode se expor a luz do sol. Um músico talentoso...