𝗔 𝗙𝗘𝗟𝗜𝗖𝗜𝗗𝗔𝗗𝗘 𝗗𝗘 𝗘𝗥𝗜𝗞 𝗘 𝗩𝗔𝗡𝗘𝗦𝗦𝗔
Eʀɪᴋ ᴇsᴛᴀ́ ᴇᴍ ᴇ̂xᴛᴀsᴇ, sᴇᴜs ᴅɪᴀs ᴇ ɴᴏɪᴛᴇs ᴅᴇ sᴏʟɪᴅᴀ̃ᴏ ᴇɴғɪᴍ ᴛᴇʀᴍɪɴᴀʀᴀᴍ. Eʀɪᴋ ᴇ Vᴀɴᴇssᴀ ᴄᴏᴍᴘʟᴇᴛᴀʀᴀᴍ ᴅᴏɪs ᴀɴᴏs ᴊᴜɴᴛᴏs, ᴜᴍ ᴀɴᴏ ᴇᴍ Nɪᴄᴇ/Fʀᴀɴᴄ̧ᴀ ᴇ ᴏɪᴛᴏ ᴍᴇsᴇs ᴅᴇ ɢᴇsᴛᴀᴄ̧ᴀ̃ᴏ. A ᴠɪᴅᴀ ᴅᴇʟᴇs ᴛᴇᴍ sɪᴅᴏ ᴍᴏᴠɪᴍᴇɴᴛᴀᴅᴀ: A ɢʀᴀᴠɪᴅᴇᴢ, O ɴᴏɪᴠᴀᴅᴏ ᴇ ᴏs Pʀᴇᴘᴀʀᴀᴛɪᴠᴏs ᴘᴀʀᴀ ᴏ ᴄᴀsᴀᴍᴇɴᴛᴏ.
Vᴀɴᴇssᴀ ᴇ́ ᴜᴍᴀ ᴍᴜʟᴀ ᴛᴇɪᴍᴏsᴀ, ʙᴀᴛᴇᴜ ᴏ ᴘᴇ́ ǫᴜᴇ ǫᴜᴇʀɪᴀ ᴄᴏɴᴛɪɴᴜᴀʀ ᴏ sᴇᴜ ʙᴇɴᴅɪᴛᴏ ᴛʀᴇɪɴᴀᴍᴇɴᴛᴏ. Mᴀs Eʀɪᴋ ᴜsᴏᴜ ᴅᴀ sᴜᴀ ᴀᴜᴛᴏʀɪᴅᴀᴅᴇ ᴅᴇ Cᴀᴘᴏ ᴅᴀ ᴍᴀ́ғɪᴀ ᴇ ɴᴀ̃ᴏ ᴘᴇʀᴍɪᴛɪᴜ. A ғᴀᴍɪ́ʟɪᴀ ᴠᴇᴍ ᴇᴍ ᴘʀɪᴍᴇɪʀᴏ ʟᴜɢᴀʀ.
Mᴀs Eʀɪᴋ ᴛᴏʀɴᴏᴜ-sᴇ ᴄᴀᴅᴀ ᴠᴇᴢ ᴍᴀɪs ᴘᴀʀᴀɴᴏ́ɪᴄᴏ, ᴀᴛᴇ́ ᴀɪ́ ɴᴏʀᴍᴀʟ. 𝗘𝗥𝗜𝗞 𝗦𝗘𝗡𝗗𝗢 𝗘𝗥𝗜𝗞. Eʟᴇ ᴛᴏʀɴᴏᴜ-sᴇ ɴᴇᴜʀᴏ́ᴛɪᴄᴏ ᴄᴏᴍ ᴀ sᴀᴜ́ᴅᴇ ᴅᴇ Vᴀɴᴇssᴀ ᴇ ᴅᴏ ʙᴇʙᴇ̂, ᴇʟᴇ ɴᴀ̃ᴏ ǫᴜᴇʀ ǫᴜᴇ ᴀ ʜɪsᴛᴏ́ʀɪᴀ ᴅᴀ sᴜᴀ ᴍᴀ̃ᴇ sᴇ ʀᴇᴘɪᴛᴀ ᴄᴏᴍ sᴜᴀ ᴀᴍᴀᴅᴀ Sᴜɢᴀʀ Bᴀʙʏ.
Eʀɪᴋ ɴᴀ̃ᴏ ᴇsᴛᴀ́ ɴᴀᴅᴀ ᴄᴏɴғᴏʀᴛᴀ́ᴠᴇʟ ᴄᴏᴍ ᴀ ᴛᴇɪᴍᴏsɪᴀ ᴅᴇ sᴜᴀ Bᴀʙʏ Gɪʀʟ ᴄᴏᴍ ᴇssᴀ ᴠɪɴɢᴀɴᴄ̧ᴀ. Mᴀs ᴇʟᴇ ᴊᴀ́ ᴛᴇᴍ ᴀ ᴘᴇʀᴍɪssᴀ̃ᴏ. Mᴀs ᴇʟᴇ ᴊᴀ́ ᴛᴇᴍ ᴀ ᴘᴇʀᴍɪssᴀ̃ᴏ ᴅᴇʟᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴄᴀᴄ̧ᴀʀ ᴇ ᴄᴀᴘᴛᴜʀᴀʀ Pʜɪʟʟɪᴘᴇ ᴇ Rᴀᴏᴜʟ Dᴇ Cʜᴀɢɴʏ. Eʟᴇ ᴜsᴀʀᴀ́ ᴀ sᴇᴜ ғᴀᴠᴏʀ ᴏ ᴀɴᴛɪɢᴏ ᴀᴄᴏʀᴅᴏ ᴅᴇ ʀᴇɴᴅɪᴄ̧ᴀ̃ᴏ ᴅᴏs Cʜᴀɢɴʏ ᴇ ᴏs ᴛᴏɴᴀʀᴀ̃ᴏ sᴇᴜs ᴘʀɪsɪᴏɴᴇɪʀᴏs, ᴘᴀʀᴀ ǫᴜᴇ ᴇɴᴛᴀ̃ᴏ sᴜᴀ Vᴀɴᴇssᴀ ᴘᴏssᴀ sᴀᴄɪᴀʀ sᴜᴀ sᴇᴅᴇ ᴅᴇ Jᴜsᴛɪᴄ̧ᴀ ᴇ sɪʟᴇɴᴄɪᴀʀ ᴏs ɢʀɪᴛᴏs ᴅᴇ sᴇᴜs ғᴀɴᴛᴀsᴍᴀs.
ᴍᴀs ɴᴇssᴀ ᴍᴀ́ǫᴜɪɴᴀ ᴅᴇ ɢᴜᴇʀʀᴀ, ʜᴀ́ ᴜᴍᴀ ᴇɴɢʀᴇɴᴀɢᴇᴍ ǫᴜᴇ ᴠᴀɪ ғᴀʟʜᴀʀ. Cʜʀɪsᴛɪɴᴇ Dᴀᴀᴇ́, ᴜᴍᴀ ᴅᴀs "Mᴏᴅᴇʟᴏs" ᴅᴀ Aɢᴇ̂ɴᴄɪᴀ ᴅᴇ Aᴄᴏᴍᴘᴀɴʜᴀɴᴛᴇs ᴅᴇ Lᴜxᴏ ᴅᴇ Mᴀᴅᴀᴍᴇ Gɪʀʏ, ᴇʟᴀ ᴏᴅᴇɪᴀ ɢʀᴀᴛᴜɪᴛᴀᴍᴇɴᴛᴇ Vᴀɴᴇssᴀ. Cʜʀɪsᴛɪɴᴇ ɴᴜᴛʀᴇ ᴜᴍᴀ ɪɴᴠᴇᴊᴀ ᴄᴏʟᴏssᴀʟ ᴘᴏʀ Vᴀɴᴇssᴀ ᴛᴇʀ ᴄᴏɴsᴇɢᴜɪᴅᴏ ᴏ sᴛᴀᴛᴜs ᴅᴇ Sᴜɢᴀʀ Bᴀʙʏ ᴅᴏ Cᴀᴘᴏ Eʀɪᴋ.
AS PARANᴏ́IAS DE ERIK
Eʀɪᴋ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴛᴀ̃ᴏ ᴘᴀʀᴀɴᴏ́ɪᴄᴏ ᴄᴏᴍ ᴀ sᴀᴜ́ᴅᴇ ᴅᴇ Vᴀɴᴇssᴀ, ǫᴜᴇ ɴᴀ̃ᴏ ᴀ ᴅᴇɪxᴀᴠᴀ sᴏᴢɪɴʜᴀ ᴘᴏʀ ɴᴇɴʜᴜᴍ ᴍᴏᴛɪᴠᴏ ᴅᴇssᴇ ᴍᴜɴᴅᴏ. Eʟᴇ ᴄᴏɴᴛʀᴀᴛᴏᴜ Eɴғᴇʀᴍᴇɪʀᴀs Oʙsᴛᴇᴛʀᴀs ᴇ Dᴏᴜʟᴀs ᴘᴀʀᴀ ᴀᴛᴇɴᴅᴇ̂-ʟᴀ ᴇ ᴀᴄᴏᴍᴘᴀɴʜᴀ́-ʟᴀs ᴇᴍ sᴇᴜs ᴘᴀssᴇɪᴏs ᴘᴀʀᴀ ᴛᴏᴍᴀʀ sᴏʟ.
Eʀɪᴋ sᴇᴍᴘʀᴇ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴄᴏᴍ ᴜᴍ ᴇsᴛᴇᴛᴏsᴄᴏ́ᴘɪᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴏᴜᴠɪʀ ᴏs ʙᴀᴛɪᴍᴇɴᴛᴏs ᴄᴀʀᴅɪ́ᴀᴄᴏs ᴅᴏ ʙᴇʙᴇ̂. Vᴀɴᴇssᴀ ғɪᴄᴏᴜ ᴛʀɪsᴛᴇ, ɴᴀ̃ᴏ ғᴏɪ ᴅᴇssᴀ ᴠᴇᴢ ǫᴜᴇ ᴠɪᴇʀᴀᴍ ᴏs ɢᴇ̂ᴍᴇᴏs ǫᴜᴇ ᴇʟᴀ ᴛᴀɴᴛᴏ sᴏɴʜᴀ ᴇᴍ ᴛᴇʀ.
VOCÊ ESTÁ LENDO
𝐎 𝐂𝐀𝐏𝐎 𝐌𝐀𝐒𝐂𝐀𝐑𝐀𝐃𝐎
FanficErik Daniel Destler é um homem frio, calculista, sádico, amargurado e terrivelmente solitário. Ele nasceu com uma 𝐃𝐞𝐟𝐨𝐫𝐦𝐢𝐝𝐚𝐝𝐞 𝐅𝐚𝐜𝐢𝐚𝐥, e é 𝐏𝐨𝐫𝐭𝐚𝐝𝐨𝐫 𝐃𝐞 𝐏𝐨𝐫𝐟𝐢𝐫𝐢𝐚, não pode se expor a luz do sol. Um músico talentoso...