Kantinin içine doğru zıpladım. Cidden zıpladım. Patenle zıplamak iz may lafy. Ingilizce öğretmeni geliyo kaç Aley kaçç.
Hemen kantindeki sıraya geçtim. Zaten çok kişi yoktu. Bende bi limonlu maden suyu alıp kapıdan aşağı atladım. Evet atlamayı da biliyorum. Bu aplanız varya aplanız süper süper. Hızlıca sürüp bizimkilerin yanına gittim. Hemencene bizim grubu tanıtayım. İlk önce Eyt (8) kişiyiz. İngilizce bilmiyordursunuz diye parantez içinde yazdım kıymetimi bilin canolar. İlker, Dilara, Merve,Aylin, Aykut,Berke, Berker ve phen. Berke'ylen Berker ikiz. Sonramana Aylin'len Aykut çıkıyolar. Merve İlker'den İlker Merve'den hoşlanıyo. Ama bi açılamadılar. Ben yapcam ama aralarını knklar. Dilara'ylan phen forever alone. Vay be ilk defa düzgünce bi ingilizce kelime söyledim. Hani alkış phana. Dilara = Erkek fatma zati. Ama çok bitiful kız. Berker zaten hep gız peşinde. Berke'de öylecene dolanıyo. Lan o diil de bizim grupta tipsiz yada çirkin yok. Ben istisna. Phen is çirkinlik quyen. Neyse phen gruptakilerin arasında kaynıyom zaten. Diğerlerine bakarken beni görmüyolar. Neyse amann boşvirin.
Keltoşcuğımun namı diyer bizim müdür görününce sıra olduk (!) Şaka lan şaka sadece kapıdan uzaklaştık ve toplaştık. Ve müdür konuşmaya başladı...
"Hepinize meraba arkadaşlar. Bugünden sonra hepinizden büyük başarılar bekliyorum. Derslerinize iyi çalışın ve ..................................*.?...........?....!....................." gerisini dinlemedim. He bide dinleyeydim. "Tamam arkadaşlar sınıflarınıza geçebilirsiniz. " dediğinde kısa süreli bi sevinç dansı yaptım. Ay fiil gud. Nınınınığ. Vee 1 2 3 hücumm. Tüm öğrencilerce okula daldık. O diil de tek okula koşan benim. Rezil oldum la herkese. Bakiyim bi anağğ bizim kaykaycı daşşda bana gülüyo. Wayy nası da güzel gülüyon sen öyle. Maşallah püpüpüpü. Müdüre doğru dönüp "Hocam ben sınıfa gidiyom. Göründüğü gibi. İyi derslerr." Diye bağırdığımda müdür sinirlece bana baktı. "Bi sorun mu var Reiz" dediğimde siniri ×2 oldu ve "Aleyna! Hemen sınıfına git. Yada sınıfa değil direk benim odama!" Dediğinde okul arkadaşlarıma doğru dönüp " Sizi temsilen gidiyorum disipline. Kalın sağlıcaklaa" dedim ve tek ayağımı arkaya uzatıp en ön tekerimin üstünde durdum. Tüm okul alkışlamaya başladı. Bende hızlıca müdürün odasına go'ladım.
2. Bölüm ile karşınızda phen. Benim pek içime sinmedi ama siz beğenin yeter. Vote ve yorumları eksik etmwyin canolar. Öpüldünüz. ♡♥♥♥♡♥♡♥♡♡♡♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Patenci
HumorOkula bile pateni ile giden bir kız. Deli dolu ve eğlenceli. Kendi kendine konuşmayı seven ve "tüm okulu temsilen" disiplini boylayan bir kız. Birsürü arkadaşı da var tabi. Peki aşık olabilecek mi? Bu deli kızın kalbini kim çalabilecek? Birde O'nun...