Gözüm Üstünde Pikaçu

6.1K 441 10
                                    

"Aa şey Özür dilerim " dedim gözümdeki yaşları hızla silerek. "Bi sorun mu var" dediğinde "Yok bişey" dedim gülümseyerek. O da gülümsedi. "Biraz saçma bir tanışma oldu ama ben Aleyna" dedim ve elimi uzattım. "Bora" dedi ve uzattığım elimi sıktı. "Sabahki halini gördükten sonra bu halin biraz garip geldi" dediğinde güldüm. "Biraz öyle oldu" dedim. Lannğ bu çocuk çok tatlı yağ. 2 tanede gamze var oy oy oy. Bendede var hiç havanlanmasın. Ama onunki özenle oyulmuş benimki kepçeyle. Bu nası bi benzetme.  Bendende bu beklenir zaten boşver.

   "La zil mi çaldı" dediğimde çukurlar devreye girdi anlamadıysanız sülüyüm gülümsedi cahıllar. "Çaldı galiba" dediğinde ağzımda bişey olsa püskürtürdüm. "Lan ders Nuray hocanın. Şimdi beni gözüne kestirip en gazık soruları sorcak sonra bunu bile yapamıyorsan sınıfta kalırsın diycek ve kötü gülüş atcak" dediğimde kahka atmaya başladı. Komik mi? Değil puhahahahahhaha. "Görüşürük ben sınıfa uçuyom" dedim ve hızlıca oturduğum yerden kalkıp roket takılmışçasına patenimi sınıfa sürdüm.

  Sınıfa öküz gibi daldığımda Nuray Hocanın nasıl geç kalırsın ha. Yaktım seni pikaçu gözüm üstünde pikaçu bakışını attığını -evet o bakıştan onu çıkardım-  gördükten sonra normal insanlarda yavru köpek bende yavru göril bakışına dönen bakıştan attım. "Neden geç kaldın? Dersin tüm düzeni huzuru gitti. Nolacak şimdi" dedi o cırtlak sesiyle. "Pardon hocam." Dediğimde "Geç yerine bir daha olursa yakarım çıranı haa" dedi ve o bakıştan bir daha attı.

   Yerime oturduktan 1 2 dakika sonra kapı çaldı ve biri içeri girdi. Bora?¿
   Selam gencolar. Vote ve yorum çok olursa diğer bölümde bi o kadar uzun olurr

PatenciHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin