Müdürün odasındaki koltukta oturmuş (!) Pardon yayılmış bir şekilde duruyordum. Üf nerde kaldı lan bu keltoş. "Lağnnnn" diye bağırarak ayağa kalktığım sırada kapı açıldı. "Ödüm patladı kel-- hocam" dedim. Lan müdürcüğüme az kalsın keltoş diyodum lan. Keltoş bana kötü kötü bakmaya başladığında çok tatlı (!) Bir gülüş attım. O da bana tiksinerek baktı ve masasının arkasındaki koltuğa oturdu. "Aleyna. Davranışların çok değişti. Ve tüm okula kötü örnek oluyorsun" tüm okula mı puhahahhahaha. Hiç güleceğim yoktu keltoş. "Tüm okula iyi yada kötü her neyse örnek olabilmekte birşeydir" dedim ve gözlüklü emoji bakışı attım. "Böyle devam ederse babanı okula çağırcağım." Dediğinde birden durgunlaştım. Yüzümdeki gülüş silindi ve gözlerim doldu. En fazla 2 ay önce babamla arabada giderken sarhoş bi adam ters yönden giderken bizim arabaya çarptı. Ben arkada oturduğum için bişey olmadı ama babam... Çok kötü yaralanmıştı ve kan kaybediyordu. Kemerim sıkışmıştı ona uzanamıyordum bile ve sonra nefesi kesildi ve ... Olanları düşününce gerçekten çok kötü olmuştum. Peki nasıl bu kadar iyi hayatına devam ediyorsun diye merak ediyorsanız babamın ölmeden önce söylediği son şey "Hayata tutun ve gülümse" idi. Gözümden bir damla yaş süzüldüğünü hissettiğimde hemen ayağa kalktım ve dışarı sürdüm. Hızlı hızlı giderken birine çarptım. Ama yüzüne bile bakmadım hızlıca kaçtım. Okulun arka bahçesindeki banklardan birine oturdum ve ellerimle yüzümü kapatım ağlamaya başladım. Göz yaşlarımı durdurmaya çalıştıkça dahada geliyordu.
"Bana çarptığın için özür dilemeyecek misin ? Patenci" diyen kişinin yüzüne baktığımda kaykaycı daşş ? ¿?¿?¿
HELLO PATENCİLERİM :D Bölüm nasıl oldu sizce :D Yorum isterim :D ♥♡★☆
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Patenci
HumorOkula bile pateni ile giden bir kız. Deli dolu ve eğlenceli. Kendi kendine konuşmayı seven ve "tüm okulu temsilen" disiplini boylayan bir kız. Birsürü arkadaşı da var tabi. Peki aşık olabilecek mi? Bu deli kızın kalbini kim çalabilecek? Birde O'nun...