Or...

1.1K 114 66
                                    

Lalisa aniden odaya girince Jennie'nin eteğini olması gerektiği gibi düzelttim .

" İyi kızı yememişsin "

" Manoban "

" Tamam tamam , diyeceklerim var "

Yaklaşmam için işaret yaptığında kulağıma fısıldadı .

" Jennie'nin annesinin durumu ya kritik ya ölü "

İlk önce Jennie'ye baktım . Camdan dışarıyı izleyen küçük bir kız gibiydi ve kurtarmam gereken annesi şimdi ölmüştü/ölecekti .

" Ne zaman? "

" Az önce... "

Annesi için benimle evlendi . Annesini kurtarmam lazım . Jennie için ..

" Lalisa sana güvenebilir miyim? "

Lalisa başını salladığı o an herşey daha da netleşti . Ben güvenmem gereken insanlara şans tanımadığım için onlara güvenemiyordum . Bu şans Jennie'ye göz kulak olmak olsa bile şuan Jennie'nin en azından o kalbinin hala atması için malikaneden ayrıldım .

Koşmaya başladım . Umrumda olmadan koştum . Biri görsün görmesin , Jennie ilaç için benimleyse annesi ölünce beni terk edecek miydi . Evlerine geldiğim gibi kapıyı kırdım .

Halası buradaydı ve Jennie'nin annesinin başını tutuyordu .

" Onu dönüştürmelisin! "

" Peki ya siz? Siz bunu yapamaz mısınız? "

" Ben safkan değilim . E seviyesinde bir vampir olursa eninde sonunda infaz edilecek . "

Not : Normal vampirler birini vampire dönüştürürse E seviyesine dönüştürebilir . E seviyesindeki vampirler susuzluklarına zayıf düşer ve kendilerini kontrol edemez .

Kanlarla kaplı olan eve ve parçalanmış vücut parçalarına baktım .

" Bunu kim yaptı "

" 4 tane kız vardı burada , ben geldiğimde uzaklaştıklarını gördüm"

Dizlerimin üzerine düşüp boynunu tuttum . Jennie'nin kanına benzer bir kan . Ya duramazsam? Safkan ol ve ya olma . Kan vampirleri aynı şekilde etkiler ama bazıları karşı koymayı becerebilirken bazıları yenik düşer .

Dişlerimi geçirdiğimde başladı anıları

" Çicekler kadar güzel olan senden ne olursa olsun uzak durmam . Asla ayrılmayacağız . "

" Ben bir vampirim tamam mı? İlaç bahanesiyle evden uzak , kanından uzak duran bir kocayı hak etmiyorsun . Boşanalım "

" Bir kızımız oldu ama sen neredesin? "

Kızım , Jennie Kalp atış seslerini duyunca sakinleşiyor . Ailemizde dinleyebileceği tek atan kalp benimki ...

Bu sana yazdığım 138. Mektup . Hala cevap alamıyorum. Jennie doğum gününe gelmeni istiyor , en azından onun için gel .

" Jennie isterse evlensinler "

Jennie bugün evleniyor . Rüyamda Jennie'nin kanlı bir gelinlikle senin koluna girmişken gördüm . Ona bir şey olmaz değil mi?

⊱ Kiss Of Death ⊰  Taennie | VampirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin