A change is sweeping across the world...

877 79 57
                                    

Kim Jennie

Önceden bana masumca bakan Kim Taehyung şimdi ... şimdi asla görmediğim ve tanıyamadığım yabancı bakışlara sahipti . Kalbim ona bakarken derbeder olurken Kai'ye döndüm . Sinirliydi . Tam yanağımı sevecekti ki Taehyung onun elini tuttu .

B-beni kıskandı? Onun bana dokunmasını istemedi?

" Ona iyi bak "

Beni teslim etti?

" Taehyung! "

Yüzüme bile bakmadan çıktı meclisten . Kai elini göğsüme getirecekti ki geri adım attım .

" Hala kalbini dinlememe izin vermiyorsun demek "

" Kimseye izin vermiyorum Kai! "

Beni zorla buraya getirenlere baktım .

" Onlar canımı yaktı "

Kai onlara yaklaştı ve diz çökmeleriyle birlikte Kai ikisininde boynunu kırdı .

Şimdi keyfim yerine geldi işte . Bundan sonrada ne istersem onun olmasını sağlayacaktım . Meclisin kapısını açmamla birlikte biri ağzımı tutarak beni duvara çekti .

Onun gözleri... Hah Taehyung . İki elimide yanağına koydum .

" Ne konuşacaksan içeride söylemeliydin "

" Kai'yi nereden tanıyorsun? "

" Sorularına doğru zaman gelince cevap vereceğim "

Dudaklarına dokundum .

" O yüzlerce kadını öptün mü? "

Bana cevap vermedi , dudaklarını hem arzulayıp hem iğreniyordum . Onları öptün! Sadece bana ait olacak bu dudakları paylaşacak biri miyim ben?

Onu ittim .

" Güzel " dedim .

" Sen cevap vermezken ben niye vereyim? "

Duvara yaslanmış , kollarını bağlamış ve kafasını azıcık yana eğmişti .

" Ben istediğim sorunun cevabını alırım Jennie " Diye bağırırken arkamdan yağmur başlamıştı .

Onu tam unutmuşken neden kendime eziyet ediyordum? Korenin caddelerinde yürümeye başladığımda uzun süredir halk arasında olmadığımı hissettim . Her şey daha da gelişmişti .

Sigara içen bir kadın kulağıma dumanı üfledi ve fısıldadı : " Pişman olacaksın "

Kafamı hızla çevirmeme rağmen gitmişti . Yanımda duran arabaya baktım . Cam yavaşça inerken Kai binmem için işaret yaptı . Yanına oturdum .

Kim Jong-in ( Kai )

Aceba şuan aklından ne geçiyor Jennie? Kanının kokusu o kadar hoşuma gidiyorki tek bir damlası için canımı verebilirim .

Ama sen Taehyung için bu zamana kadar hayatta kaldın . Ne acınası .

" Onu özlemiş misin? "

" Siz nerden tanışıyorsunuz ? "

İkimizde cevap bekliyorduk ve Jennie cevap vermeyecek gibiydi .

" Söyliyeyim o halde , Taehyung ile çocukluk arkadaşıyız . "

Kafasını salladı ve cama yasladı .

⊱ Kiss Of Death ⊰  Taennie | VampirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin