Hastane

91 5 0
                                    

(Eren)

-Olum anlatsana ne oldu kıza.

-Ne oluyor lan olum falan.

-Noldu lan sana diyorum kıza birşey mi dedin yoksa.

-Ne saçmaliyorsun bee kızı o kavganın arasından kurtardım diyorum kıza. Sen hâlâ kıza birşey mi dedin diyorsun?...

Gene başlamıştı bizim sınıf saçma saçma konuşmaya.Lavaboya gittiler ama hâlâ gelmediler. Acaba bi baksam mi kıza . Yok artık, oluyor bana bahane kızı kurtardım bitti . Ama çok kötü gözüküyordu. En iyisi bir bakayım yaa. Ben böyle dusunurken zil çaldı. Hah artık gelirlerdi herhalde. Tam o sırada hoca geldi . Bize evlerimize gidebilecegimizi söyledi.

-Çocuklar bu gün çok zor bir gün geçirdiniz. Bu yüzden erken katılabilirsiniz.dedi ve çıktı.

Sınıf yavaş yavaş yavaş okuldan çıktı. Peki ben neden duruyordum. Beni böyle alıkoyan neydi.Hâlâ kıza gelmedi sınıfa acaba beklemem mi kızı yok artık oğlum ıstersen eve kadar da eşlik et . Gene sacmalıyordum. Sınıfta birkaç kişi kalmıştı ki Burcu bana seslendi.

-Gerlmiyormusun Eren ?

-Siz gidedurun ben arkanızdan yetişirim.

-Imm neydi yeni gelen kızın adı hâlâ gelmedi ya

-Eylül sanırım evet gelmedi. Niye sordun ki?

-Ya yoksa hicbirsey mi yaptılar. Sen onu görmeden önce?

-Yok ya ben zaten ona bakıyordum. Hicbirsey olmadı sanırım sadece korktu.

-Hım neden ona bakıyordum ki?

-Yok yok hayır sadece yeni gelen kız bu mu diye bakıyordum ki kız kavganın arasına girdi. Öyle yani hem ben neden durup dururken onu izleyelim ki.

-Bilmiyorum artık. Zaten kız ilk günde okulumuza uğursuzluk getirdi.

Neyse ben cikiyorum. Yarın görüşürüz.

-Görüşürüz

Hah sanki sen çok uğurlu ya. İlk gününü bu kadar kötü geçmesini onun hatası değil ki.Sınıfta hiçkimse kalmamıştı. Sadece ben. En iyisi gitmekti. Nasılsa yarın okula gelecekti. O zaman ....

Eee ne ne o zaman gene saçmalıyorum . Ne oluyordu bana...

Hem herşeyi duymuştum Duygu ona "bekle" dediği halde neden oraya gitmişti.

Sarı saclari ve güzel gözleri vardı. O anki o korkmuş haliyle bana bakması gözümün önünden gitmiyordu. Yavaş yavaş bende kalktım.Yürüyerek eve gidecektim. Biraz olsun rahatlayacağını umarak kendimi dışarı attım.

(Eylül)

Olayların şokunu daha anlamamıştım. Çünkü ilk defa böyle bir şeyle karşılaşıyordum . Onca insanın içinde beni nasıl bulmuştuda kurtarıyor hâlâ anlayabilmiş değildim.Yüzünü net bir şekilde görmemiştim ve onun hakkında bildiğim tek şey adının Eren olmasıydı. Sadece .....

- Daha iyisinin artık sınıfa gidelim ıstersen. Kızlardan duydum okul tatil edilmiş sınıfa gidelim de çantalarımızı alıp eve gidelim dedi.Sonra sınıfa gidelim doğru ilerledik boş ve uzun koridorda sadece ayakkabilarimizin çıkattığı ses vardı. Acaba sınıftamiydi. Daha teşekkür bile etmemiştim. Sınıfa girdiğimizde sınıf bomboştu. Ne bekliyordum ki gerçekten onun beni sınıfta nasıl olduğumu merak ettiği için gitmeyip beni sınıfta beklemesini mi? Bu tam bir sacmalıktı. Çantalarımızı alıp bahçeye çıktığımızda ayrıldık. Bana eşlik etmek için ne kadar ısrar etsede . O da zor bir gün geçirmişti .

KÜÇÜK KALBİN BÜYÜK HİKAYESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin