(Eylül)
Kapı açılmıştı. Anne sen misin?diye seslendim. Tahmin ettiğim gibi annemi .
- Kızım iyi misin?
- Evet anne ama sen beni nasıl buldun? Beni kim getirdi buraya?
Aklımı kurcalayan bu sorular varken, hatirladigim tek şey sahilde biraz sakinleştirmek için gittiğimi. Bir süre oturup eve gitmek için ayaklanmıştım. O sırada başım dönmüştü. Şimdiyse buradaydım.
- Kızım bir çocuk getirmiş seni buraya. Seni aramıştım o baktı telefona. Sonra seni hastanede olduğunu söyledi. Hemen geldim. Dışarıda sanırım.
- Anne kim ki o çok merak ettim. Okullarda bazı sorunlar oldu. O zamanda biri beni kurtardı. Kim bilmiyorum . Orada teşekkür borçluyum. Dedim
-Biliyorum kızım aradilar herşeyi anlattılar.
- Anne babam nerede?
-Baban doktorla konusuyordu. Şimdi gelir.demişti ki babam içeri girdi.
-Kızım nasıl oldun.
-İyiyim baba.Artık eve gidebilir miyiz?
-Tamam kızım ben doktorla konustum zaten gidelim o zaman dedi.
Yavaşça ayağa kalktim. Dışarı ciktigimizda kimse yoktu. Neden gitmişti ki . Bari bir teşekkür etseydim. Annemde benim gibi düşünüyordu. Mutlaka onu bulup teşekkür edecektim.
Eve gittiğimde sakin kafayla düşündüm. Eren Eren ..... Bu düşüncelerle uyuya kalmıştım.
Sabah uyandığımda gece gördüğüm rüya gelmişti aklıma. Biz Eren ile sahilde el ele dolaşıyordu. Sonra o beni kucağına aldı ve hiç görmediğim, çok güzel bir yere getirmişti. Burası bizim evimizdi. Güzeldi . Çok güzeldi.... Bu gerçekten olabilir miydi yani ben ve o biz olabilir miydik? Bunları dusunurken içeri annem girdi. Bana günaydın demişti ve kahvaltıya inmemiş söylemişti. Bu gün tüm enerjim ile kendimi hazırlamaya başladım. Saçlarım fön çektim. Yeni aldığım nar çiçeği elbiseli giydim . Altında elbiseye uyum sağlayacak bir babat giymisti. Sadeydim ama güzeldim. Yani en azından ben öyle düşünüyordum. Kahvalti için mutfağa geçtiğimde annem de aynı tepkiyi gostermisti.
-Kızım çok güzel olmuşsun
-Teşekkür ederim anne. Babam nerede ?
- İşe gitti. İşleri varmış biraz da.Hadi sende kahvaltını yapda geç kalma.
-Tamam anne .
Annem salona geçince bende kahvaltıya başladım. Hızlı hızlı yedim. Anneme hoşçakal dedikten sonra dışarı çıktım. 1-2dakika sonra servis gelmişti. Yine aynı yerime oturup müzik dinledim.
Okula geldiğimde sınıfa doğru ilerledim. Bugün ne aksilikler çıkacaktı onları dusunurken karşımda Eren'i gördüm. Bana bakiyordu. Ne diyecektim acaba yanına şimdi mi gitsem yoksa sınıfta mi teşekkür etseydim. Neden bu kadar heycanlanmistim ki.. Off oylece kala kalmışım. Bana doğru geldiğinde dahada heycanlanmistim.
Dikkatlice bakınca dahada yakışıklıydı. Gözleri kahferengiydi.
-Nasıl oldun ,dün çok kötü gözüküyordu .
- İyiyim Şey ben teşekkür ederim. Yani beni kurtardigini için.
-Bu arada ben Eren
-Bende Eylül tanıştığımız memnun oldum .
-Bende sınıfta görüşürüz dedikten sonra geldiği yone doğru ilerlemiştı. Arkasından oylece bakakalmıştım. Arkasini döndü ve bana bakmıştı. Hemen arkamı döndüm ve sınıfa doğru ilerledim. Kalbim çok hızlı atiyordu. Sakin olmalıydım. Hem neden heyecan yapmıştım ki . Çocuk sadece merak etmişti . Evet evet beni merak etmişti. Off ne çalıyordum ben... Hepsi hayaldi.Sınıfa gittiğimde Duygu sırada arkasini dönmüş Eren 'le konusuyordu.
-Eren bugün Eylyl'u hiç görmedim.Sen gördün mü ?
- Görmüştüm dediginde beni fark etti. Gozlerimin içine bakiyordu.Neden böyleydi bu çocuk. Gozlerimin kaçırarak Duygu'ya doğru ilerledim.
-Günaydın Duygu. Beni görünce şaşırmıştı.
-Günaydın,nasıl oldun?
-İyiyim o kadar önemli birşey yok . Biraz korkmuştum o kadar.
- Anladım canim. Bende seni ortalard göremeyince Eren'e sordum. Seni gördüğünü söyledi. O sırad da sen geldin dedi.
Zil çalmıştı. 1-2dakika sonra da hocamız içeri girdi. Bugün düne dair hiçbir şey konuşmamıştık drek derse geçtik. Dersi anlamaya çalışıyordum . Ama nafile aklım başka yerlerdeydi. Zil çalınca rahat bir nefes aldım.
Tenefüste biraz dışarıyì dolaştık. Dolaşırken ilerde bir kızla çocuk kavga ediyordu. Duygu'ya onların kim olduğunu sorduğumda hiç beklemediğim bir cevap almıştım.
Arkadaşlar bu bölümde bitti. Umarım beğeniyorsunuzdur. Ama voteler çok az...
Neyse diğer bölümde yeni bir karakter daha kullanacağım. :-)
İyi okumalar......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜÇÜK KALBİN BÜYÜK HİKAYESİ
RomanceMerhaba arkadaşlar; Bu ilk kitap yazışım umarım beğenirsiniz:-)Elimden geldiğince güzel yazmaya çalıştım.Eğer ki kitabı okumaya başlarsanız hemen önyargı ile yaklaşmayı. Çünkü aşk kitabın ortasında başlıyor. Umarım beğenirsiniz. :-):-)