4. Bylas bardzo niegrzecznom dziewczynkom

382 13 2
                                    

Kolejny tydzień minoł. Dalej nje mogłam uwieżyć rze dałam się nabrać na to co Kamila mi zrobiła. I przypomniałam sobie jak ma na imie. Ledwo ale się udało. Kolejny raz wybierałam się do mojego ulubionego kościoła. Wybrałam taki struj.

 Wybrałam taki struj

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

I wyszłam. Kiedy doszłam do kościółka nie było tam Kamili. Ucieszyłam się ponieważ nie mogłam jej wybaczyć rze zabrała mnje i dała jakieś supstanje odużające. Na mszy byłam bardzo aktywna i nawet podeszłam czytać ewangelie świetnego Matełusza. Kiedy po tym wspaniałym wydarzeniu hcialam wyjść pszypomnialam sobie rze muszę iść się wyspowiadać za moje gżehy.
- Szczęść Boże.
- Szczęść Boże
- Ostatni raz u spowiedzi byłam miesionc temu. Obraziłam pana Boga nastempujoncymi gżehami. Raz byłam nie miła dla mamy, raz obraziłam siostrę, poszłam z nieznajomom na imprezę i tam podano mi środki odurzajonce. Raz pszes pszypadek wyzwalam pana Boga.
- Byłaś bardzo niegrzecznom dziewczynkom.
- Słucham ?
- Musisz odkupić za swe winy - I wciągnął mnje do siebie. Zaczął mnje obmacywać i całować. Starałam się go ode mnie odepchnąć ale był zbyt silny.
- NIEH PAN MNJE PUŚCI ! CO KSIONDZ ROBI! - ale nie posłuchał już miał wchodził renkom w moje miejsce intymne, ale ktoś nagle otwożył drzwi. Była to Kamila. Co ona robi w kościele ? Pierwszy raz ucieszyłam się z jej widoku. Odepchnęła zboczonego ksiendza i wzięła mnje na rence wyprowadzajonc z kościoła.
- Nic ci nie jest?
- Nie.... chyba nie...
- Idź z tym na policje koniecznje. Trzymaj się - i odeszła jakby nigdy nic. Mi hwile zajęło otszonsnonć się z zaistniałej sytuacji ale to zrobiłam i poszłam do domu. Tam zamknęłam się w łazience i płakałam przez 3 dni.

$$$$$$$

( Oczywiście nikomu tego nie życzę :( )

Witam dzieci na nowym rozdziale.
Zdziwko co nie?
Ale No nic, trudno
Amen
Pozdrawiam,
Gorąca Gosia💅✨🏳️‍🌈
Z Bogiem XoXo

Za tobą do piekła  // +18Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz