Minęły tszy dni. Ja dalej nje mogłuam ówieżyć w to co się stało. Najpierw ksiondz, potem Kamila... byłam zua na tą posempnom dziewice, ale byłam jej wdzienczna za wybawienje mnje z opresi. Byłam gotowa znowu spotKamilą...
Wyszłam z haupy i skierowalam sje w strone meliny, gdzje Kamila czensto pszesiadywala. Poprawiłam swoje bląd włosiska i weszłam przez otwur w ścianje.
Tam zobaczyłam coź potwornego...Kamila była bita przez dwuh hlopcow.
Teraz jurz wiem czemu wołali na niom smietana...
- Ej! Zoztawcje jom! - kszyknelam
- Óóöõœóõ Kamila tfoja dziefczyna zakonnica pszyszla - zaśmiali sje - A teraz oddaj nam papierza!
- Nie oddam papierza! - wszasnełam
- No oddaj papierzaKlucilysmi się tak dobre puł godziny arz w końcu odpóścili i poszli sobie.
- Nic ci nje jezt?! - zapytałam zmardwionym głosem dziefczyny.
- Jezt, mam złamany nos, stłóczone rzebra i zwihnienty palec.
- O muj borze! Hodžmy do mnje cje opatszycI poszłyśmy do mnje. Kamila siedziała ó mnje na łurzku a ja opatżałam jej rany wojenne. Nagle Kamila spojżala się na mnje i powiedziała segzownym głosem.
- Chce cię brać tó i teras.
- Ale nie morzemy! Jesteź dziefczynom a w dotatku stosónki morzna óprawiač dopiero po šlóbje!Ale nie dokończyłam, poniewarz Kamila przyparła swoimi óstami do mojich. Nie mogłuam się opszeć... złapała mnie za kark i pszyciongnela do siebje, za to ja zlapalam jej policzki.
- Jeszcze będziesz błagać o wiecej.
Więcej gżehuw nje pamientam...
———
Witam mysie pysie.
Szczerze to zapomniałam o tej książce i miałam to w dupie, ale wróciłyśmy z kolejnymi cudnymi projektami. Możecie obczajać! ( ps. Fanfiki z Justinem Bieberem i Edem Sheeranem )
Pozdrawiam i z bogiem
- Gorąca Gosia❤️😩🤚❤️🔥💞😅🏳️🌈
Pozdro, naura.
CZYTASZ
Za tobą do piekła // +18
Acción20 letnia hżeścijanka Natalja poznaje 19 letniom ateistke Kamilę. Co się wydarzy? Tak jak pan Jezus powiedział... / Opowiadanie w celach humorystycznych, nie ma na celu nikogo urazić / sceny 18+ / wulgaryzmy / ~ Z Bogiem Pozdrawiam, Gorąca Gosia