Juris Čuris

54 3 1
                                    

Pamanot to bļa plakātu uz durvīm visas domā, vai piedalīties hmm? Gejs Kaspars nodomā, šī varētu būt laba doma, jo esmu es specīgs, dižciltīgs, stiprs, un sekss. Tad kaspars pasaka:"Eu lezbes, ta bļe piedalīsimies sapra ko" Visi piekrīt jā. pepsis Visi visi 4 paļubom iejiet pārģērbties kamēr klausās Samantas Tīnas dziesmu"Ehs vare būt tā". Nonākuši ģērbtuvē šie paman bļa tādu orgeju, viņi saprata ka viņi netīšām iegāja puišu ģērbtuvē. Elizabete pa ātro atsukāja visiem un atgriezās pie savas kompānijas. Visi iegāja meiteņu ģērbtuvē. Visi smuki pārģērbās un devās uz sporta zāli. 

Sporta zālē visi če (4) ieraudzīja to kropli Jēkabu kā arī citus kropļus bļa

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sporta zālē visi če (4) ieraudzīja to kropli Jēkabu kā arī citus kropļus bļa. Tā nu sporta skolotāja Dmitrija Rozenhaums Krokers Pimperēns sasauca visus drosmīgos sportotājus un sāka runāt:"Labdine sīkie kropļi, šodien esam šeit lai piedalītos sporta sacensībās uraaa!!!111," Evelīna parubijās, bet Aivaram līdzi bija dziriņa, tāpēc Evelīna uzreiz atrubijās, "Tātad, galvenā aktivitāte šodien būs dodžbal(tautas bumbis) būs divas komandas un divi kapteinis. Pirmas Komandas kapteinis iiiir Elīza!!! Otrās komandas kapteinis iiiirrr... Jēkabs kroplis, tagad saucat savu komandu biedrus jipii!!! vienā komandā i bļa tur kautkādi 6 cilvēk pieņemsim"

Elīza vai no stresa pievēma peni, bet viņai ir lielais, tāpēc tas nav svarīgi. Jēkabs sauca pirmais:"Es saucu *deg puņķis no deguna jo Jēkabs kroplis* manu brāli un klasesbiedru Jāni Kabu" Elizabete nodomāja, es ta bļeg tādu kropli nekad nēsmu redzējis šajā klasē, un šī saka dirst un ost. Elīza izsauca savā komands viņas puisi Elizabeti!!

Tā pa mierīgo bļa parubī Jēkaba komandā bija pats smirdīgais Jēkabs, Jānis Kabs, Kaspars, Igorijs, Ingrīda dežurante bļag un smirdīgā Natālija, jo viņas penis smird pēc zilā siera

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Tā pa mierīgo bļa parubī Jēkaba komandā bija pats smirdīgais Jēkabs, Jānis Kabs, Kaspars, Igorijs, Ingrīda dežurante bļag un smirdīgā Natālija, jo viņas penis smird pēc zilā siera. Elīzas komandā iir pati Elīza bļag protams,  sekss Aivars, neglītene Elizabete, gejs Vitālijs, Evelīna kura sava aifonā spēle spēli "Fortnite", Un nepopulāro toties lielpenīgo briesmoni Čedu, viņš ir baiss..

Tā nu Sporta skolotājs Dmitrijs nosvipla savu jobano svipli un tavtas bumb (dodžbal) varēja sākšanās. Jēkabs paņēma smago bumbu un šis gandrīz vai dirsu noplēša. Jēkabs uzmet vāju metienu Evelīnai, kure vel jau projām spēle "Fortnite" uz sava aifon, bet tākā viņa dabūja viktori rojel, viņa palecās un izvairijās no kroplā bļag Jēkaba metiena. Tā nu Aivars paņēma bumbu un double killeroja nabaga dežuranti Ingrīdu un Jāni Kabu. Jānim Kabam penis nolūza. Jēkabs šito nevarēja pieļaut, tāpēc viņš pa kluso iedzēra tomātu sulu un kļuva tik bļa spēcīgs. Un šis izrubīja un izvaroja Evelīnu, Elizabeti un Vitāliju..

Jēkaba komandā ir vēl 4 cilvēk, bet Elīza komands ir 3 cilvēce

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jēkaba komandā ir vēl 4 cilvēk, bet Elīza komands ir 3 cilvēce. Aivaram sacēlās un šī nošāva Kasparu. Kasparam tāds:"Es miris, bet Aivars seksīgs, tāpēc es viņam piedodu" šis ticis nozilināts gejs sēdēt uz ubagu soliņa. tagad ir trīs pret trīs. Tagad smirdīgā Natālija, dabūja bumbu, šī netērēja laiku, un izdarīji trīs sešdesmit (360) bekflip frontflip double olley un izpisa Elīzas anālo vadu. Nezvērs Čeds un Aivars nu tikai bija palikuši. Čeds paņēma bumbiņ rumbiņ un gribēja izpist neglīteni Natālija, bet Čedam pa slepeno ir kraš uz Natāliju, tāpēc viņs nolēma nolauzt kropli Jēkabu, šis met, bet Jēkabs piedzēries ar tomātu sulu izvairas un netīšām trāpa Natālijai. Čedam sirds luzt no šitā tāpēc viņš izkāpj ārā no zonas un padodas. Tagad Aivars ir           1 v 3 situācijā, viņam tas baigi nepatīk, bet viņam ir lielpenis, tāpēc viņš tik viegli nepadosies. Igorijs met, bet Aivars izdara episku 360 dodge bekflip un noķer bumbu, un izpis Grigoriju. Grigorijam olas nokrīt ripak.

Tagad ir 1 v 2.  Natālija pārdzīvojot Čeda iztāšanos grib atriebties un voņī ar bumbu Aivaram, Aivars noķer bumbu ar savu seksīgo, cieto, sulīgo sešpaku, un atmet to Natālijai. Natālija tiek izvarota. Nu ir 1 v 1. Jēkabs pret Aivars. Jēkabs met, bet šī met tik stipri ka netrāpa Aivaram, bet trāpa netīrelei Natālijai. Natālija sāk raudāt, bet Čeds viņu nomierina. Čeds saka:"Jēkab tu debīlais kropli re ko tu izdarīji atvainojies Natālijai!!" Jēkabs:"Pepsis." Jēkabs zaudējis uzmanību nepaman kā Aivara bumbas lido Jēkabam sejā, tā nu Jēkabs parubijās pliks blakus Evelīnai.

Aivars ir uzvarētāja, viņa komanda nāk atsukāt AIvaru, bet Aivars uzvarēja, viņš dabūja 696'131EUR balvu fondu. Elīza ar Aivaru aiziet meiteņu tualetē parunāt. Aivars sak bļa:"Elīza, mana ģimene ir no Origo, es esmu Origo bērns, es vairs nebūšu Origo bērns, es pārcelšos uz Liepāju ar saviem 13 Eirikiem, tu vari nākt man līdzi pepsi." Elīza atbild:"Bebij es mīlu tevi, bet man patīk dzīvot pie Origo, dirši ir vislabākā lieta kas ir ar mani notiku, man patīk dirsas, nēj nekur pliiz." AIvars atbild:"Sorri mauk, es tagad varu palīdzēt savai Origo ģimenei, šitas vairs nestrādās" Aivars ieliek Elīzu podā un uztaisa pēdējo un viss skumjāko trešo. Aivars iet svinēt ar saviem draugiem. Evelīna sapratusi kas tik tiko notika parubijās plika skolas deju zālē. 

Tā visa Elīzas komanda nosvinēja un balējas

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Tā visa Elīzas komanda nosvinēja un balējas. Un visi  Elīza, Elizabete, Vitālijs, Evelīna, Čeds, kā arī Kaspars, lai gan viņš bija Jēkaba komandā vīņš tomēr ir forša pacānies. Visi gāja uz Evelīnas māju, lai spēlētu Evelīnas iemīļotāko spēli "Fortnite". Viņi spēlēja spēli "Fortnite" uz evelīnas Plajsteišen 7 līdz trijiem naktī un devās visi vienā gultiņā gulēt, jo viņi nav homo..

izņemot Vitāliju.

Turpinājums seks seksos......

Aivars x ReaderWhere stories live. Discover now