Roman Holiday viens daļa

188 5 1
                                    

Elīza ir parasts meitene no Jelgavas,bet viņai riebās pilsēta gan Kaspari, gan Urģi, tāpēc viņa domāja pārvākties uz Diršiem. 

Dirši ir skaista pilsēta, tās galvenie apskates objekti ir Origo un Brīvības Statuja. Tā kā Elīza ir izglītota vīrities, viņai patika Dirsis. 

Viņa ievācās kojās,blakus skolai. Viņa mācīsies Rīgas 69. Vidusskolā. Tā ir ļoti luksūriska skola, bet tā kā Elīza ir stulbs, viņu pieņēma pa brīvo. 

Pirmā skolas diena ir klāt. Elīza piecēlās 4:20, jo viņa negrib kavēties. Viņa ātri ieēd maizi ar ''Saimnieka'' desu un kratās uz savu bļed skolu. Pa ceļam viņa ierauga savu draugu-Elizabeti, un viņi kopā pišas uz skolu. 

Elīza kopā ar Elizabeti ir nonākuši pie skolas priekšējā pagalma. Tā kuce Elīza ir uztraukusies par savu pirmo skolas dienu, viņa cer ka te nav pilns ar bomžiem un Jēkabiem. Meitenes kopā iegājušas skolā sasveicinās ar dežuranti:''Yo Ingrīda'', Ingrīda atbild:''E-ējat novilkt savas d-drēbītas tur pa labi ģērbtuvē, u-un ūūūūzvelkat savas unifo-formas, t-tād dodaties u-uz trēēšo stāvu un e-ējat iekšā 69. kabinetā, paldies'', Elīza nodomā:''Pepsis''. Meitenes pārģērbjas uz pišas uz savu klasi(69. kabinetu)

Elīza kopā ar Elizabeti ir nonākušas pie klases durvīm. Elīza ievelk dziļu elpu un atver durvis...

Turpinājums sekos

Aivars x ReaderWhere stories live. Discover now