Karš un miers

108 3 1
                                    

Bļed otrā skolas diena ir klāt. Elīza pamostas savā bomžu gultā nogurusi no vakardienas treša, tā mauka paskatās pulkstēni un izmisusi iesaucas:''Opā opā, ir jau septiņi, man tak astoņos bļed sākas tā jobanā skola, nevaru sagaidaīt kad varēšu Aivaram atsukāt'' Elīza izpišas ārā no sava bļed būra un ieiet virtuvē.Uztaisa sev bļed Roltonu, izēd to, un pišas uz skolu ar savu draugs Elizabeti, 

Opā opā, kāds pārsteigums tas sekserīts bļin krutais čalis simps Aivars gaida Elīzu pie viņas durvīm. Aivars saka:''Zdrastvujķe Ilzīte,'' Elīza atbild:'' Mani tā nesauc pepsis.'' Abi divi sāk pisties uz savu bļed Diršu Rīgas 69. Vidusskolu, jo Elīza ir liberāle. 

Abi sekseri, tikai ne Elīza, viņa nav gudrs. Nonāca pie skolas, jo viņi ir liberāļi. Abi divi sasveicinās ar to KPVLV atbalstītāju Ingrīdu, un pēc tam kopā iepišas garderobe un pārģērbjas savās formās bļed no homo. Aivars aizdiršas uz savu klasi ātrāk nekā Elīza, jo viņa ir liberāle. 

Tieši pirms Elīza tika klasē, viņu apturēja tie fašistu Aivara draugi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Tieši pirms Elīza tika klasē, viņu apturēja tie fašistu Aivara draugi. Viņi saka:''Ej Lienīt, mēs redzējām kā tu ar Aivaru un to stulbo Elizabeti taisijāt trešo, nu lūdzu tā vairs nedariet, tā nav pieklājīgi. Es zinu tu esi nogribējusies un tā, bet lūdzu pieaudz mauk.'' Elīza atbild:''Labi kundze.''

Tā nu Elīza iepisās savā klasē bļed pepsis. Viņa redz savu draudzeni Elizabeti, un kā viņa grib piedzirdīt Jēkabu, jo Jēkabs ir stulbene. Tā jobanā Elīza iesēžas savā vietā un sāk skatīties Epic Fortnite Montage #69 uz savu ajfon. Pēķšni kautkāda vecene iepišas klasē, Elīza izbrīnīta izlēdza savu Epic Fortnite Montage #69 uz savu ajfon. Un sasveicinājās ar šo hondarču:''Labdien kundze, kas tu esi tāds?'' Tā nepazīstamā meitenīte kuras vārdu mēs vel nezinām, vne atbild:''Labu vakaru, mani sauc Evelīna suzuki, bet draugi mani sauc par Evelīnu suzuki, bet mana ģimene mani sauc par Evelīnu suzuki, bet Dmitrijs Rozenhaums mani sauc par Evelīnu.'' Tā mauka Elīza pamāj:''Labi bļed, mēs varētu būt draugi no homo, okei atā, pisies savā vietā.'' Evelīna Suzuki aizpišas uz savu vietu 

Tās seksīgais, neglītene skolotājs iediršas klasē, jo viņs ir foršs un neatbalsta Komunismu, bet neatbalsta liberāļus, fašistus un Centrālo Partiju

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Tās seksīgais, neglītene skolotājs iediršas klasē, jo viņs ir foršs un neatbalsta Komunismu, bet neatbalsta liberāļus, fašistus un Centrālo Partiju. Visi apklust, ieskaitot Jāni, Kasparu un Vaira Vīķe Levits. Pēc kāda laika tie kropļi turpina savas sarunas jau besī bļed. Tas jobanais priduraks lohatrons pincis kaķits Jēkabs nosaka:''Jo Elizabet, es zinu tu gribēji mani piedzīrdīt, tev šodien nesanāks stulbene!'' Elizabete apdiršas un aiziet raudādama uz tualeti, jo viņa atbalsta centrālo partiju. Pēc viens minūte ši antapdirsusies ienāk atpakaļ klasē. Kaspars ar lielām zvaigznes actiņām skatās uz Elizabeti, jo viņs ir no Jēkabpils. 

Noskan zvans, visi aizver savas žaunas, haha jk, viņi nav zivis. Evelīna noliek savu Ipodu uz grīdas un arī apklust, jo viņa atbalsta centrālo partiju. Visi tie kropļi bļed uzmanīgi klausās skolotājā Dmitrijā Rozenhaumā Kokerā Pimperēna, jo viņi ir kārtīgi bērni, kas atbalsta Savienību. Viņs nosaka:''šodien, kā jūs zināt, ir īsta skolas diena, tātad mācības notiks, tagad pišat uz sportu jobanie bērni.'' Visi aizpišas uz sportu.

Gan meitenes, gan zēni pārģērbjas vienā ģērbtuvē, jo viņi ir forši un atbalsta Savienību. Pēc tam visi pišas uz sporta zāli, ieskaitot-Elizabeti,Elīzu,Jobano centrālo partijas atbalstītāju Jēkabu, Kasparu, Evelīnu Suzušķi.'' 

Zāļie ieējot viņiem stāv pretī skolotājs Jānis Dānis Dimbis Gru, un saka:''Labvakar kropļi, šodien jūs darīsiet sportu, jeej, pēc savienības sistēmas, jo mēs esam foršas.'' Visi izpilda sportu un dabū devītniekus, izņemot to kropli Jēkabu. 

Egila Levito foto(1890 g

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Egila Levito foto(1890 g. p.m.ē. Latvji paraksta paktu, par latvijas brīvību no smukās Krievijas)

Stunda jobanī rot beidzot beidzās, un Elīza ar Elizabeti un to jaunu bļed Evelīnu Suškizuki pisās uz mājām negaidot Aivaru, jo viņas atbalsta KPVLV. Bet patiesībā viņas negāja mājās, viņas aizpisās uz Liepājas parku un spēlēja sunīšus, jo viņas tic dzimuma algas nevienlīdzībai. Visas učenes nonāca mājas. Elizabete iečekoja savu jobanī rot Ajfonu un redzēja jauno Epic Fortnite Montage #70, viņa no pisdžec skatījās visu nakti,pepsis. 

Evelīna mājās domāja:''Hmmmm, Jēkabs nu gan ir nogribējies, kā man prieks ka es nēsmu nogribējusies, Elizabete pareizi darija ka piedzirdīja to jobano kropli Jēkabu, Kaspars seks pepsis.'' Pēc tam iedzēra glāzīti šņabja un likās uz gultas pusi.

Turpinājums sekos..

Maijj littl pooniii, ai alveijs vandr vhat ju čken bīi,

Sike, nēsmu KPVLV atblastītājs aka Jēkabs bļed

Aivars x ReaderWhere stories live. Discover now