Nu un viss

76 2 0
                                    

Kaza Elizabete atčoknijās no apdirsašanas un iepisās būri, bet netīšām iepisās Elīzas būri, ātri uztaisija trešo, un buhāja prom. Elīza pamodās no trešā, kamēr viņa bija aizmigusi. šodien ir svētdiena, tāpēc Elīza izpisās no gultas, un pamanīja Evelīnu parubušos uz viņas jumta. Elīza ātri ieņamāja friki dāles, un kratijās uz savu muslimu baznīcu, jo viņa ir budiste. 

Pa ceļam kaza tāda Elīza, ielidoja veikala tīklā ''Austris'' un nopirka pāris šņabīšus, tad turpināja hruņoties uz savu bļed zajebal baznīcu.

Elīza nonāca baznīcā piesēdās pie tualetes un sāka lūgties. Tāpat vien, tā učene skatijās apkārt un pamanīja kādu jauku zēnu, izkatijās ka viņam bija 7 gadi, bet viņa bija tik seks un seks.Elīza sāka lūrēt uz viņu, jo viņa atbalsta konservatīvo partiju. Ši vecene piegāja pie tā maukas dēla un pajautāja:''Kā tevi sauc sekserīt, labprāt tev atsukātu!'' tas septiņgadīgais seks atbildēja:''Mani sauc Vitālijs Osteļenko Pričomijs Pēteris Igmārs Zigmārs Igors.'' 

(Samantas Tīnas moments 2013

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Samantas Tīnas moments 2013. gads. uzvar balss maskā)

Elīza atbild:''Cuo bļed, es tevi saukšu par Vitāliju.'' Vitālijs Osteļenko Pričomijs Pēteris Igmārs Zigmārs Igors atbild:''Pepsis.''

Jobanais baznīcas teātris beidzās un Vitālījs pisās uz Elizabetes māju, lai viņai atsukātu, pēc tam viņs arī pisās uz savu būri. Elīza tikmēr pisās uz savu traļi vāli Origo Shopping, pēc tam viņa pisās ārā no Origo Shopping. Pa ceļam Elīza satika Aivaru kopā ar Elizabeti. Elizabete ieraugot Elīzu parbujās plika pie pedofīļu veikala(ikcea). Elīza sasveicinājās ar Aivaru:''Yo pepsis?'' Aivars atbild''Labvakar, jā!'' Elīza ar Aivaru pisās uz savām Elīzas mājām un uztaisija trešo, tad sāka spēlēt spēli ''Avatārija''. Elīza kopā ar Aivaru iedzēra šņabīti un Aivars pisās arī uz savu būri. 

Elīza paskatījās uz savu jumtu, Evelīna vel jau projām bija parubījusies uz viņas jumta

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Elīza paskatījās uz savu jumtu, Evelīna vel jau projām bija parubījusies uz viņas jumta. Viņa pabakstija Evelīnu ar garu koksu un ši nokrita no jumta, ši atrubijās un devās uz Pētera māju. Elīza sekoja Evelīnai, jo Pēteris ir diezgan smuka. Evelīna ar Pēteri abi iedzēra sņabīti un abi parubījās pliki uz Elīzas jumta. Diezgan episki.. dzīves krustdzeles.

Tā nu Elīza ielauzās Pētera mājās un nozaga viņas jobanī rot teļuku, lai varētu skatīties savus Epic Fortnite M0ntage #72. Elīza izrubīja Pētera teļuku ārā no sienas, un iebāza to savējā. Elīza ātri pisās atpakaļ uz savām mājām, lai Pēteris viņs nepieķertu. Hoiņi bļed, Elīza ierauga Jēkabu. Ši iemet Jēkabam ar kurvīti un viņs parubījas pie Rīgas domino shopping centra. Elīza beidzot pašol nonācā savā jobanajā bļed būri, un piesparuda savu huiņu gnu full hd tv, un sāka skatīties jobano Epic Fortnite montage #72. 

Tā nu Elīza skatijās visu dienu, līdz biedzot pienāca pulksten 21:15, tāpēc Elīza sāka skatīties jobanī rot Balss Maskā

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Tā nu Elīza skatijās visu dienu, līdz biedzot pienāca pulksten 21:15, tāpēc Elīza sāka skatīties jobanī rot Balss Maskā. No dīvāna apakšas izrubijās ārā Jēkabs, jobanā mauka imeta viņu pagrakopā ar Vairu Vīķi Freibergu. Ši jobanī rot turpināja skatīties savu lohatronu raidījumu '''Jauns multene Ballls maskā pa Tea vea trīeas''. Bļed kā es inīstu to stulbeni Samantu Tīnu, tāda stulbene nodomā Elīza, jo viņas viedoklis ir pareizs. Kaut viņa varētu iemest viņu savā pagrabā. 

Kad Acs nodziedāja savu dziesmiņu, Elīza dzirdēja jobanī rot kautko uz sava jumta, Pēteris atrubijās, un viņs nometa Evelīnu no jumta, kā ir tā ir. Tad Pēteris iepisās Elīzas istabā un izvaroja viņu, pēc 2 minūtēm viņa pabeidza un pisās uz savām mājām. Tagad Evelīna bija parubījusies uz zāles. Elīza piemeta viņai jobanī rot šņabīti, un ši ačoknījas un devās uz savu būri, jo viņa atbalsta demokrātus. 

Uzinājusi ka Zvirbulis patiesībā bija Lauris Reiniks Elīza iedomājās kā viņa grībētu to seks apēst, nogurusi un nosvīdusi, un izbālusi Elīza pisās uz savu Lottes guļamistabu, un ši ačoknijās, Pēteris velreiz ieskrēja viņas istabā un uztaisīja divd...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Uzinājusi ka Zvirbulis patiesībā bija Lauris Reiniks Elīza iedomājās kā viņa grībētu to seks apēst, nogurusi un nosvīdusi, un izbālusi Elīza pisās uz savu Lottes guļamistabu, un ši ačoknijās, Pēteris velreiz ieskrēja viņas istabā un uztaisīja divdesmit devīto, un pārgulēja pie viņas jobanī rot

Turpinājums sekos...

Pag kā viņi izkļuva ārā 

Aivars x ReaderWhere stories live. Discover now