Daune Elīza kā parasti pamostas savā bļed pričom bomžu gultā, un viņa atcerējās ka bļed šodien ir sestdiena, tas nozīme viņai nav jādiršas uz savu ubagu skolu ubagot bļed mauka. ši vecene iejēd kelogsus ar rīcu pienu, jo viņa atbalsta Vairu Vīķi Freibergu.
Debīlā Elīza saģērbjas un grib pisties uz diršu Origo bļed. Pie durvīm viņu atkal sagaida tas jobanais Aivars, sušķis tāds, šie uztaisa otro, un pēc 3 minūtēm Elīza pišas uz Domino shopping kopā ar to bieti Elizabeti.
Viņi gāja un gaya līdz tie priduraki beidzot nonāca pie Top, šie pisās ieksā,un pie veikala priekš izvarotājiem(Rimi) tās maukas ieraudzīja Aivara draugusdzenes. Elizabete kā parasti apdirsās un skrēja uz tualeti un parubās. Elīza tikmēr sāka apdirsties un zvanīja Evelīnai, lai viņa nāk ačoknīt tās dirsas. Pēc 2 minūte tā jobanā Evelīna atnāca un Aivara draugdzenes parubās izvarotāju veikalinā(Rimi). Elīza tad pisās uz mēness aptieku, lai nopirktu sev roltonus, jo viņa atbalsta konservatīvo partiju.
Pēc kāda laika, jobanā Elīza pabeidza savu diršanu Domino Origo shopping. Kad viņa bļed bija gatava pisties ārā no tā zajebal Maximas, viņa ierauga kautkādu polmobi rubaku pie Orgio shopping ieējas. Viņa piejiet tuvāk, jo viņa ir kakugalva. Daudzi stāvēja priekšā rubakam, un kāds pārsteigums! Tas ir jobanī rot Pēteris un Jēkabs.
Elīza paprasa savai draugs Elizbeitelei kas notiek. Ši atbild:''Pepsis.'' Elīza sapratusi kas notika sāka atbalstīt demokrātus.lv. Ši skatijās rubaku, kā jobanais kroplis krupis kaki Jēkabs tiek noslepkavots. Bet tad sexserīts Aivars ierādās, jo viņs ir no Daugavpils, un pārtrauca to jobani rot rubaku.
Elīza ar Elizabeti pēc tam pisās mājas, jo Aivars ir pārāk uzbudinošs priekš viņām. Tad šis nonāca Jump Space un palēkāja, un atsukāja Guntaram. Elīza izpisusais visur kur šij vajadzēja pisās beidzot uz mājām kopā ar knauķi Elizabeti jopcik bumbiņ.
Elizabete uztaisa divpadsmito Elīzas mājā, un Elizabete arī pisās pēc tam uz savu būri. Tākā ir sestdiena, Elīza sāka skatīties ''Aizkalotie'' pa Tea vea trīs. (btw ir vakars)
Uzinājusi ka rodžers ir gejs, Elīzai piezvanīja Pēteris. Viņa uzaicināja Elīzu lai ši pistos ārā no sava bomžuruka un nāktu uz Rīgas parku. Elīzai negribējas iet jo viņa ir nogurusi no četrpadsmitā, bet Elizabete un Evelīna lkm arī pisīsies tur, tāpēc ši mauka piekrita. Kad Elīza izgāja no savām jobanī rot kojām, viņa ierauga Jēkabu parubījušos pie bērnu laukumiņa. hmm, kādas dzīves krustdzeles. Evelīna ar savu šņabi un Elizabete un Elīza beidzot bļed pisās tur nahuj ren pie tā pimpjauka Pētera.
Visas učenes nonākušas pie Rīgas Nacionāla Jēkabpils parka, sasveicinājās ar Pēteri:''Labdien Pēteri pepsis.'' Pēteris tāpat. Sasveicinājušies, Elīza pamanīja ka daudzi veci vīrieši pisās ārā no visām malām, lkm pētera onkuļi, tie apriņko visas 3 učenes un sāk spēlēties. Spēlēt kas dārza.
Elizabete uzreiz parubījās no šīta pog mirkļa, kā arī apdirsās no šītā pog mirkļa. Jobanā Elīza paņēma savu Ajfon, uz kuru viņa skatijās Epic Fortnite Montage #69, kā arī Epic Fortnite Montage #70. Viņa šo mirkli nosnapoja, jo viņa ir parasts 13 gadīgs pusaudzis, kuram nav nekāda veida identitātes, tāpēc viņa izveido sev jaunu persona internetā.
Kad visi jobanī rot kropļi bija pabeiguši savu kazas dārziņu, viņi sāka spēlēt sunīšus, jo viņi neatbalsta pašreizējo hierarhiju. Pēc 69 stundām, visi pabeidza. Un Elīza ar Evelīnu bija gatavas pisties uz savām mājam, Elizabete jau projām bija parubījusies tualetē doe. Elīza ar Evelīnu sāka taisīt divdesmit trešo, un katra pisās uz savu būri. Beidzot jobanā bļed krople Elīza nonāca savā būri.
Elīza sāka skatīties Epic Fortnite Montage #71 (*GONE WRONG!!*). bija tiešām uzbudinājoši, bet Elīza nav nogribējusies. Tad viņa sāka spēlēt Maincīti un aizpisās uz gulēt iešanu, un ačoknijās, parubās, aizmiga, aizpisās uz sapņu pasauli, padirsās, aizvēra acis, atslēdzās, zaudēja samaņu, nogāja pa dambi, skrēja skrēja vēl, sirds sadega.(Viņa atbalsta KPVLV)
Turpinājums sekos...
YOU ARE READING
Aivars x Reader
RomanceLabvakar labie Rīdzinieku cilvēki! šitas ir stāsts par Aivaru un viņas dzīvi, bet Aivars patiesība nav slikts cilvēks. Pepsis