Apdirsies Vitālijs

55 3 1
                                    

Kakugalva Elīza beidzot bļed jobanī rot ačoknijās un pamanīja to izvarotāju Pēteri blakus, Elīza vel nav piedevusi Pēterim par vakardienas izvarošanu. Elīza sāka zilināt Pētera dirsu, un šis aizpisās uz savu būri, ka tik elle dimd. Elīza ieslēdza savu jauno full hd bļed kropļu teļuku un sāka skatīties multeni 900 sekundes pa kanālu ''STV pirmā'' jo viņa atbalsta konservatīvos ļemzakus, kā arī Vairu Vīķi Freibergu. 

Elīza ēdusi savus kelogsinus un skatījusies jobanī rot 900 sekundes ačoknijās ka šodien ir pirmdiena, Elīza sāka dirst un ost un iepisās duša, mm

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Elīza ēdusi savus kelogsinus un skatījusies jobanī rot 900 sekundes ačoknijās ka šodien ir pirmdiena, Elīza sāka dirst un ost un iepisās duša, mm.. seksīgi. Pēteris iepiesās pie viņas un uztaisija 8 un šis pisās atpakaļ savā bomžarakā bļed. Elīza notīrījusies grasijās pisties uz skolu, līdz atcerējās ka Jēkabs vel jau projām ir viņas pagrabā. Elīza Kariņs izlaida ārā to stulbeni Jēkabu, jo viņa negrib pisties ar Jūrmalas pašvaldības policiju. Tā nu Elīza izvilka Elizabeti ārā, un viņas abas sāka pist nahuj pohuj uz skolu, ei kei ei Rīgas 69. sākumskola. 

Abas iepisās iekšā pa priekšējām durvīm, un šīs maukas ieraudzīja Aivaru. Viņas sasveicinās: ''Labdien smukā?'' Aivars atbild:''Pepsis'' Tā nu Elīza pārvilka savas drēbītes un kurpītes un pisās jopcik rozīt bļed pašol uz savu bļed klasi. 

Elizabete izlauza klases durvis ārā un apsēdās savā vietā

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Elizabete izlauza klases durvis ārā un apsēdās savā vietā. Jēkabs bietei Elizabetei saka:''Es zinu'' Elīza apdirsās un aizpisās uz tualeti. Elīza pēc Elizabetes iepisās klasē un ak nē, viņa ieraudzīja to seggserīti no baznīcas ei kei ei Vitāliju. Elīza labprāt viņai atsukātu. Elīza piegāja pie tā 7 gadīgā kropļa balss maskā un teica:''Pag kuo, es nezināju ka tu dirsies tajā pasā škualā kurā es.!'' Vitālījs atbild:''Pepsis'' Elīza beidza domāt par atsukāšanu un sāka skatīties epic fortnite montage #73 uz sava ei foun. Stulbene kakugalva ieruadzīja kā Evelīna iepišas klasē viņa saka Evolīnai Suzuki:''Ak dievs bļed, tas čaļis kas tavā solā sēž, viņš ir seggs, tu tikai nesaki viņam to sk? Viņu sauc Vitālījs bļed pašol, tu labāk neaiztiec viņu vai arī es būšu dusmīgs, ok baldies xoxo'' Evelīna nozilināja Vitāliju prom no viņas sola un Vitālījs aizdirsās uz tualeti. Elīza sāka raudāt un ačoknijās. 

Elizabete beidza dirst un ost tualetē un iegāja klase, kā pagadās ka jobanī rot Elīza āčoknijās, Elizabete saka viņai:''Pepsis" Elīza pamodās, jo viņa ir liberāle. Tā nu skolotājs Dmitrijs Vasīlijs Krokerēns Pimperēns iepišas klasē un soka bļed:''Labdien stulbie kropļi, kā jūs zinat, šodien ir pirdiena, tāpēc pišaties uz jobabī rot mūziku'' Tākā Elīzai ir garais, viņai nepadodas dziedāt, tāpēc viņa ar Elizabeti iepisās puišu tualetē un pēc tam izgāja ārā no puišu tualetes, jo viņas ir liberāles. Elīza iepisās mūzikas klasē, bet dēļ tā kovida bļed nahujrena, viņa nevarēs sēdēt ar Elizabeti, jo viņai ir kociņi. Tāpēc viņa sēdēs ar vitāliju. Starpbrīža laikā Elīza paspēlēja ģiometrī deš uz sava ai foun. Jobanais Stundas zvans noskanēja, un skolotāja iepisās:''Labdien bomži, es ir Pincis, jūsu mūzikas skolotāja, tagad sēžat nost un nākat nodziedāt savu mīļāko dziesmiņu?''

 Jobanais Stundas zvans noskanēja, un skolotāja iepisās:''Labdien bomži, es ir Pincis, jūsu mūzikas skolotāja, tagad sēžat nost un nākat nodziedāt savu mīļāko dziesmiņu?''

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Elīza sāka dīrsties, jo viņa tikai klausās BTS, jo viņai ir mentālas problēmas. Viņa pamanīja to Aivara draugu Pēteri sakām:''Es būšu pirmā.!'' Pincis skolotāja atbild:''Pepsis'' Tākā Pēteris nāk no Rīgas centra, viņš drošvien dziedās kautkādu bļed jobanī rot šļāgeri. Pēteris sāk dziedāt ''Patrisha'' dziesmu ''Es varu būt tā'' Pincis jau zināja kur tas ies. Evelīna no šitā sūda parubijās plika skolas pagalmā. Skolotāja Pincis ielika visiem devītniekus, izņemot taj stulbajai Pēterim un Jēkabam. 

Klase pisās uz bioloģiju, pagrieza dažas vardītes, bet Jēkabs netīšām nogrieza savam pimpim galvu, tā notiek kad atbalsta Attīstibai Par!. 

Stundas beidzout beidzōs un Elīza ar Elizabeti bija gatavi pisties uz mājām

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Stundas beidzout beidzōs un Elīza ar Elizabeti bija gatavi pisties uz mājām. Elīza bija doma rīkot pārnakšnošanu savā būri. Viņa ielūdza to pinci Aivaru, Elizabeti un to suni Evelīnu, nuu tā mauka vel gribēja arī Vitāliju uzaicināt tapēc ta hoiņa Elīza piegāja pie Vitālija ķiķinādama un teica:''hihihi Vītalēn, gribī nokt uz mans tusiņs, tur būs pepsis.'' Vitālijs piekrita. Tā nu Elīza un jobanī rot Elizabete ātri ierubijās Topiņā, nopirka vienu 2 litrīgo šņabīti, aizgāja uz skolas pagalmu, un pamodināja Evelīnu, Tā nu šīs 3 pisās uz Jēkaba māju, aplaupīja viņu, un tās 3 pisās uz Elīzas māju, lai spēlētu ''Fortnite''. Vēlāk viņas skatijās Degpunkta ziņas, jo viņas atbalsta idiotu Krišjāni Kariņu, kurš vel nau pasludinājis tālmācības priekš skolēniem, bļed kas pa hoiņu bļed. Evelīna ar Elizabeti parubās uz Elīzas jumta.. jo tā ir,,, kā ir tā ir. Neko darīt, cermas ka viņas neapdirsīsies.

 Neko darīt, cermas ka viņas neapdirsīsies

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nākošajā sērijā.. ''Elīza tu esi tāda stulbene'' ko šīs učenes darīs? Vai viņas ļaus Aivaram krāpt Vitāliju, uziniet to nākošajā Viņi melo labākas sērija..

Turpinājums seksos..

Aivars x ReaderWhere stories live. Discover now