7 bölüm

92 17 2
                                    

Sabah saat 8.00 ve Dolunayın bağırışlarına uyanıyorum. Ne güzel... Acaba gene ne halt etdi?

+Sen beni dinlemiyor musun?!!! Mayaaa!!!

-Uyandım, uyandım... (Gerçi hala kendime gelemiyordum.)

+Emma diyorum. Benimle konuşmak istiyor... İkimiz...

-Ne? Hayır... Yalnız olmaz. Akay... Ay.. Özgürü de al yanına.

+Akay mı? (Dolunay onun ismini duyunca gözleri doldu. Ona aşıktı ama Akay karşı taraftaydı.) Onun adını bir daha ağzına alma! Hiç kimse almasın! O bir hain.

-Tamam, tamam... Sakin ol tamam... Almam bir daha ağzıma. Yanlışlık oldu işte. Neyse.. Emma seninle neden buluşacakmış?

Bu konuşmadan sonra Dolunay Özgürün yanına gidip onunla konuştu. Sonra da ikisi de Emmanın söylediği yere gittiler yani, Mavi Ormana. Bu ormanın diğer ormanlardan farkı büyülü yaratıkların içinde yaşamasıdır.

 Bu ormanın diğer ormanlardan farkı büyülü yaratıkların içinde yaşamasıdır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


+Dolunay... Emmanın seninle burda buluşmak istediğine emin misin?

-Evet... Noldu? Korktun mu enişte?

+Ne? Hayır... Ne korkması? Bir dakika... Enitşe mi?

-Hadi amaa... Bana da değil. Mayaya aşık olduğunu biliyorum. Ona nasıl baktığını görmediğimi mi sanıyorsun?

+Öyle bir şey yok. Qıcık biri o.

O an etrafı duman bürüdü. Ve Emma ortaya çıktı.

+Konuşmanızı bölmek zorunda kaldığım için özür dilerim ama... Senin burda ne işin var?

-Onu yalnız bırakamam. Sana güvenmiyorum...

+Ona zarar vereceğimi mi düşünüyorsun? O benim kardeşim.

O an Dolunay ve Özgür ikiside aynı anda "Ne?" diye bağırdılar.

+Dolunay. Sen yarı kurtadam ve yarı büyücüsün. Tam olarak kardeşim değilsin. Yanii... üvey kardeşim. Bense Yarı vampir ve yarı büyücüyüm. Annemiz aynı. Benim annem çocukken babamı terk etmiş. Yani annemiz. Sonra senin babanla evlenmiş ve sen doğulmuşsun. Sonra da ölmüş. Sonra da baban sen daha bebekken seni sıradan bir aileye vermiş. Ve benim görevim senin korumak. Annemin yaptığı gibi seni yalnız bırakamam.

-Bir dakika ne?! Ben yarı büyücü yarı kurtadam mıyım? Peki neden kurtadama hiç dönüşmedim?

+Sürekli kullandığın ilaçlar yüzünden. Sakinleştirici değil onlar. Saraya geldiğinden bir süre sonra onları kullanmayı bıraktın. Ve bende Akayı saraya gönderdim. Sana göz kulak olması için. Neden şuan bu mekanı ve bu saati seçtiğimi düşün.

 Neden şuan bu mekanı ve bu saati seçtiğimi düşün

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
BüyücüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin