10 bölüm

99 17 6
                                    


20 yıl sonra

Özgürle evlendikten sonra bir kız çocuğumuz olmuştu. Adını Luna koymuştuk ve şuan 18 yaşı oluyordu.
Bu doğum gününde de Dolunaya bir mektub gönderdim. Belki bir umut gelir diye. Ama bu sefer mektuba okul fikrinden de bahs etdim. "Özgürlük okulu". Tüm büyücülerin, melezlerin, kurtadamların, ve vampirlerin okuyacağı bir okul. 4 kurucuya ihtiyacımız vardı. Lunanın da bu binaların kurucusundan biri olmasını istiyordum ama henüz çok genç olduğu için başka birisine ihtiyaç vardı. Özgür mektubuma eğer gelirse onun hayatını derinden etkileyecek kadar büyük bit süprizi olduğunu yazmamı istedi.

Doğum günü hazırlıkları bitmişti. Her kes saraya toplanmıştı. Yazdıklarımın hiç birinin Dolunayı getireceğini sanmıyordum. Sonuçta onu en son 20 yıl önce düğün günümüzde görmüştüm.  Gerçekten onu çok özlemiştim. Her kes pastanın etrafına toplanmış kesilmesini bekliyordu. Hala bir umut gelir diye bekliyordum. Tam umudum kesmişken kapı açıldı.

 Tam umudum kesmişken kapı açıldı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İçeri Dolunay girmişti. Gelmesini her şeyden çok istiyordum ama beklemiyordum. Bana bakıb gülümsedi. İkimizinde gözleri dolmuştu. Ona koşarak sarıldım ve ikimizde haykırarak ağlamaya başladık.

+Beklemiyordum.

-Biliyorum. Şu süpriz olayı ne? Biliyorsun meraktan çatlayan bir tipim.

+Süpriz için geleceğini bilseydim yıllar önce süprizim var diye yalan söylerdim.

Birlikte gülerek Lunanın yanına gittik.

+Heeyy.. Ne kadar büyümüşsün sen. Muhtemelen benim hakkımda hiç bir şey bilmiyorsun. Kendimi tanıtayım. Ben-

- Dolunay. Sizin adınız Dolunay. Annem sürekli sizden bahsederdi. Sonunda tanışa bildim.

Sonra ikiside sarıldı ve pastayı kesmeye başladık. Özgüre dönüp süprizin ne olduğunu sordum. Ve birazdan geleceğini söyledi.

+Birazdan gelicek mi?

-Evet.

+Süprizin ayakları mı var?

-Gerçekten çok komiksiniz hanımefendi.

+Sizde ilk hala ilk günki gibi qıcıksınız beyefendi.

O sırada kapı açılmaya başladı. Her kes kapıya döndü ve her kes şok içindeydi. İçeri giren yani Özgürün süprizi Akaydı.

 İçeri giren yani Özgürün süprizi Akaydı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ama bu nasıl olur. O ölmüştü. Şaşkın bir halde Özgüre döndüm. Neler oluyor diye sordum. O sırada da Dolunay kaçarak Akaya sarıldı. Gözyaşlarını tutamıyordu. Tam 20 yıl sonra sevdiği insanı yaşıyor halde karşısında bulmuştu.

+Özgür neler oluyor?

-İşte her şey tamamlandı. Okula 2 öğretmen gerekiyordu.

+Akay nasıl yaşıyor.

Sonra bana gülümseyip ortalığı sakinleştirdi. Ve her kesin ona bakmasını söyledi.

+Evet millet. Beni dinleyin. Hepinizin aynı şeyi düşündüğünü biliyorum. Akay nasıl yaşıyor? O gün yani büyük savaş olduğu gün Emma Akaya bir büyü yaptı. Öldürme büyüsü. Ama Akay hayatta kaldı. Çünkü ondan önce Emma Mayaya bir lanet uyguladı. Ve hepimiz biliyoruz ki Lanetin etkisi geçmeden başka büyü yaparsak o kadar da etkili olmaz. Emma lanetin bedelini ödedi. Akaysa yaşadı. Peki neden şimdiye kadar ortaya çıkmadı?

-Çünkü canım öyle istedi arkadaşlar.

Her kes Akaya onu öldürecek gibi bakıyordu.

-Durun... Durun... Sadece şakaydı. Ölmedim ama günışığı olmayacak yerde yaşamam gerekiyordu. En azından etkisi geçenedek. Kimseye söylemedik. Ben ve Özgür. Eğer birileri bilerse düşmanlar ortaya çıka bilir. Sonunda Özgürle ben bu laneti kaldıracak bir büyü keşfetdik. 3 gün önce. Tam bu gün Dolunayın da buraya gelmesini ve o öğrenince her kesin öğrenmesini istedim. Ve sadece bu değil.

O an Akay Dolunayın önünde diz çöktü ve cebinden bir yüzük çıkardı.

+Benimle evlenir misin? Bak sözümü tuttum. Ama şey olanı değil. Her kesten uzaklaşalım kısmını bozuyorum. Neyse.

-Evettt!!!

Her kes alkışlamaya başladı. Ve ondan 2 gün sonra sarayda düğün yaptık. Sonra da okul fikrini onlarla detaylıca konuştuk.

Evet... Özgürlük Okulu.

Özgürlük Okulunda 4 bina var: Yeşil bina yani büyücülük, Kırmızı bina - vampirler, Sarı bina - kurtadamlar, Mavi bina - Melezler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Özgürlük Okulunda 4 bina var: Yeşil bina yani büyücülük, Kırmızı bina - vampirler, Sarı bina - kurtadamlar, Mavi bina - Melezler.

Yeşil binanı ben, Kırmızı binanı Dolunay, Sarı binanı Özgür ve Mavi binanı ise Akay kontrol ediyor.

Günlüğümün sonuna geldiniz. Okuduğunuz için teşekkürler. İmza: Maya Swan.

BüyücüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin