Tanışma 2

107 3 1
                                    

Tanışma 1 bölüm arkadaşlar sayfaları teker teker gelecek bu yüzden 2 ,3 diye adlandırıyorum aynı gün içinde bölüm atmamın sebebi ilk bölüm sonradan okuduğuma göre kısa olmuş .Bilgisayardan yazdığım için anlayamıyorum açıklama gereği durmak istedim iyi okumalar

Babam evde iken şunları söyledi:

_ Jennie, bak kızım bu yeni okulunun ilk günü. Aynı zamanda da lisenin ilk günü. Biliyorum alışman zor olacak ama bunu becermelisin . Liseye alışmalısın, tatlım.

Babamın iyi niyetliliğini anlıyorum. Beni Seul' e ve liseye alışmamı  'deki Deagu'da ki gibi bir çevremin olmasını istiyor. Ama kolay olmayacağından eminim . Her neyse okulun ilk günüydü fazla heyecanlı değildim . Aslında ufak da olsa bir şansım vardı çünkü herkesin liseye ilk başladığı zamandaydım topluluktan oluşan bir çete yoktu .Çünkü kimse kimseyi tanımıyordu . Belki bu çeteyi ben oluştururdum ve lideri ben olurdum. Hep böyle bir çetenin içinde olmak istemişimdir . İçeri girdim .Ahh içimdeki bad girl. Bana sınıfımı gösterdiler . Şubem C imiş . Tatilde hep liselilerle ilgili videolar izledim, makaleleri okudum, lisede nasıl davranılması gerektiğine dair bir sürü ipucu aldım. Öncelikle derslerini çalışmalısın tam inekte olmam ve kendinle dalga geçenlere dersini ver. Modaya uygun kıyafetler giy ki bütün dikkatler senin üzerinde olsun. Seçici ol . Bunlardan bazıları . Bunları normalde yapan bir kız değilim ama lisede böyle davranılması gerekiyorsa böyle yaparız bizde. Sınıfa ilk geldiğimde birde ne göreyim .Deagu'daki eski ortaokul arkadaşlarımdan biri .Ne tesadüf ki oda aynı sene Seul 'a gelmiş ve aynı okulda, aynı sınıftayız.  .Size onu tanıtayım. Kendisi hiç sevmediğim bir erkek Suho . Çocuktan nefret ederim . GERÇEKTEN AMA GERÇEKTEN NEFRET EDERİM . Ve şu an aynı sınıftayız ve ben bir tek onu tanıyorum . Ama onun yanına oturacağıma horozun yanına otururum daha iyi . Bu yüzden önden üçüncü tekli masaya oturdum . Kendisinin de beni sevdiğini pek zannetmiyorum çünkü oda beni görmesine rağmen gıkını bilen çıkartmadı . İkimizde birbirimizi tanımıyormuş gibi yaptık . Ve en iyisinin de böyle olacağına emindim . Arkamda çok tatlı bir kız oturuyordu, önümde ise önümde olduğu için yüzünü göremediğim bir erkek, sağ tarafımda iri yarı bir erkek , sol tarafımda ise yine bir erkek vardı . Yani ben bir yarım adaydım ve üç tarafım erkekle çevrilmişti sadece tek bir kız vardı.

Sınıfımdakilerle tanışmak istemiştim bu yüzden aklıma


Cinayet yonnieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin