Mutlu olmayı isteklerimize bağladık. Sanki isteklerimiz gerçekleştirmezsek hayat bizim için anlamsız, boş bir uğraş olacakmış gibi...İsteklerimizi gerçekleştireceğimiz duraklar tasarladık. Genellikle de o durakların çoğunu kaçırdık ve mutsuzluk denen tuhaf bir yolun yolcusu olduk. Mutluluğun varacağımız bir durak değil ,bir yaşama biçimi olduğunu unuttuk.
İşte bizde tam şu anda Gd ile salonumuzun uzun ve gösterişli deri koltuklarında oturmuş çaylarımızı yudumluyor, bir yandan da babamın yaptığı komik olmayan şakalara kahkahalar atmaya çalışıyorduk.
Anlamsız kahkahalarımızın ardından babam ettiği teşekkürünün belki de yüzüncüsünün ardından Gd ayağa kalktı ve babamla el sıkıştılar .Anlamadığım bir şekilde çok samimi davranıyordu. Sanki aramızda hiçbir şey yaşanmamış onlar bizi tehdit etmemişler ,biz onların ajanı olmamışız Yoongi'leri onlar göndermemişler ve onların bize yaptıkları olmamış gibi. Bu kadar kolay şeyler yaşamamıştık. Şimdiye kadar yaşadıklarım bile ağır gelirken bunun yolun daha başlangıcı olduğunu bilmek beni daha da çok yıpratıyordu. İşin kötüsü ben Lisa gibi olanları hemen unutamıyordum. Onları içimde yaşıyor ve hiçbir şey olmamış gibi davranamıyordum.Peki ya acınası bir durumda mıydım? Bunun cevabını kendim bile bilmiyordum.
Babam o sırada Gd 'nin eline bir zarf verdi. Ve Gd onu cebine soktu. Ancak zarf fazlasıyla büyük ve doluydu. Ben anlamaz bakışlarımı onlara gönderirken yavaş yavaş yüzlerinde büyük sırıtmaları olan ikiLiye bakıyordum. Kırk yıllık arkadaşlarmış gibi sıkıca birbirlerine sarılmışlar sohbet etmişler ve şimdide babam eline kocaman bir zarf vermişti. Acaba babam bu sahte kırk yıllık arkadaşının kızına ettiği tehditleri bilse ne yapardi diye düşünmeden edemiyordum. Yüzümdeki kocaman anlamz bakışlarla onlara bakıyordum.
Gd zarfı sıkıca tutuyordu. Çok önemli birşeymiş gibiydi. İşte o an onun aslında para oluğunu anladım.Babam kayıp ilanı veri başıma para ödülü koymuş olmalıydı. Bu yüzden beni bulup babama vermişler ve parçalarını hiç yokken kurtarmayı başarmışlardı. Yüzümde anlamsız bir gülümseme oldu ababm bana tekrar sarıldı ve elini belime koyup Gd'yi kapıya kadar uğurpamamda yardım etti.
-İyi günler ve tekrar teşekkür ederim.
Gd:Ahh , önemli değil küçük hanım .Bidhakine daha dikkatli olu
Sözünü tamamlayamadan kapıyı yüzüne kapatmıştım.Babam önce şasırdı.
-Üzgünüm baba onu dinleyemeyecek kadar yorgunum.
B:Oh tabii anladım ama yinede
-Ben yatıyorum. İyi geceler.
- Peki,tamam.İyi geceler.
O adamın beni getirip para almasina sinirlenmiştim. Ertesi gün okula gidip uine o uüzsüzlerle karşılasıcaktım. Sıcak bir duşa girdim ve telefonumu elime aldım. Bizim gruptan msjlar vardı. Beni merak ettmişlerdi. Onlara sorucaklarım vardı. Özelliklede Yoongi'ye.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cinayet yonnie
FanfictionOkursanız anlarsınız tek ipucu cinayet var jsjsjsjsjsjs Yonnie dışındaki çiftler hikaye süprizdir . Karantina kitabına benzetebilirsiniz . Çünkü karakterlerin özellikleri benziyor.