Büyük Sorun2

34 4 0
                                    

Durdum durdum ve sonra hep birlikte gülmeye başladık. Sevmiştim bu çocukları. İçten içe bir yakınlık beslemeye başlamıştım. Sanki bu günden sonra onlardan birine bir zarar gelse içimden bir parça gidecekmiş gibiydi. Çabucak girmiştim aralarına .Ne olduğunu ne ben ne onlar anlamıştı . Nereye gideceğimiz bilmiyordum düşünüyordum aralarında çok aciz kalmıştım . Kendimi diğer korkak gördüğü her erkeğe yavşayan, cahil ve salak kızlar gibi hissetmiştim gerçek benliğimi ortaya çıkarmak istedim bir an da .

-Nereye gidiyoruz .Dedim sesim beklediğimden de sert çıkmıştı.Ama şaşırdığımı belli etmedim. Benden sert bir tepki beklemiyor olacaklar ki bir an afalladılar. Ama Yoongi sanki benim özümü biliyormuş gibi anında cevap verdi.Olay yerine gidiyoruz.Bu sefer ben şaşırmıştım.Ve sanki bir an Lisadae sanki beni bekliyormuş gibi acizlikten çıktı ve bağırarak bizi bu işe neden bulaştırdınız.Neden başka kızlar değilde biz he neden milyonlarca kız değilde biz ,bizim ne suçumuz vardı?

Ne bağırıyonuz be ikinizde sizi seçmemeizin özel bir nedeni yok ama sanırım ilk başlarda ikinizde gözümüze sesiz görünmüştünüz şimdi kız dayanışması yapıp canavar oldunuz .'Eğer siz böyleyseniz sizle işimiz çok zor'Jungkook, Evet dedim biz böyleyiz ister kabullenin ister etmeyin bizi tanımadan kollarınıza almıcaktınız.dedim.

Eeeh yeter be sabahtan beri dır dır dır r dırdır bi bitmediniz kadın milleti neymiş yaaa aha şuraya yazdım ilerde evlenmeyeciğim.J hope

Sen çok bilion zaten konuşmayı dilsiz velet.Lisa.

Hepiniz susun artık bu konuyu daha sonra konuşacağız .Şimdi arabadan inin ve her şeyi arabada bırakın.Eğer orda kavga edersiniz kim olursa olsun gelince ağzına sıçarım. Yoongi

Herkes bir an sus pus oldu.

Tamam be ne bağırıyon . Lisa

Herkes arabadan inmişti.

Yerde yatan cesetleri gördüğümde içi acıdı. Bunlar nasıl bir mafyaydı böyle. İnsan değillerdi sanki. İnanmak istemiyordum insan olduklarına. Yinede istemsizce soğuk kanlı davrandım. Cesetleri es geçerek büroya girdik. Burda bizi bekleyen yaşlı bir amca ve oğlu gibi gözüken bir adam vardı. Yanlarında da  altındaki dar kot pantolonu ve üstündeki omuzları kabarık pembe kazağıyla kahverengi saçlarının hafif dalgalı olmasını çok yakıştırdığım bir kadın vardı. Herkese çay koyduğu belli oluyordu.

İçeri geçtik. Ve ismimizin yazılı olduğu yerler oturduk. Aslına bakarsanız bu koltuklar Lisanın da benimde çok hoşuma gitmişti .Koltuklara yayıldıktan sonra kadın bize önceden demlediği çayı getirdi .Yakından daha güzel duruyordu. Hosekook 'a  çay koyarken Hosekook'un yutkunduğunu gördüm .Lisa da görmüştü. Kıkırdadık. Kadın çayları koyduktan sonra adamların yanına oturdu ve  orta yaşlarındaki adam  konuşmaya başladı.

-Ben Kwong Ji Yong. Yar altında tanınmamak için G dragon' u kullanıyorum. Bana böyle hitap edin . Sizi bu işe neden soktuğumuza gelince...

Cinayet yonnieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin