"Sunny,jom kita jumpa tempat biasa. Aku ada something nak bagitau. "kata Minhee
"Okay . "
.
.
."Okay ,macam ni. Nanti aku tekup mulut kau pastu kau buat buat pengsan lama sikit tau. Nanti aku tampar or apa aku buat nanti sakitkan kau ,aku mintak maaf awal awal tau ,Sunny"
"No hal lah. Tapi tetap rahsia kau dalam poket aku. Kalau tak aku bocorkan rahsia ni je nanti."
"Rahsia apa pulak ni? "
"Buat buat lupa atau saja lupa ? Yang kau nak melamar Jieun tulah. Dasar tinggi tapi pelupa."
"Eh eh shushhh. Diamlah senget eyy"
"Tahu takut. Kalau bagitau mama ni mesti best kan?"
"Kim Sunhee ! Kau memang cari gaduhlah"
.
.
."Minhee? Bila kau nak pergi buat kerja kau tu? Aku nak Jaemin secepat mungkin. Lagi senanglah kerja aku lepas ni. "
Minhee hanya menggulingkan anak matanya. Mahu saja dia tampar muka perempuan tu biar make up yang dipakainya jatuh berdebu.
"Kau tak nampak ke aku tengah bersiap ni? Sabar boleh?"
.
.
.Tiba tiba mulut Sunhee ditekup dari belakang dan tidak sedarkan diri. Jaemin yang ketika itu sedang tidur tidak menyedari apa apa yang berlaku.
4 jam kemudian..
"Well well ,lama betul kau nak bangun?"
"Dan kau buat apa nak culik aku bagai ni?"
"Ahaa ,bijak soalan kau. Okay aku terus terang je lah. Aku nak Jaemin. Tu je"
"Lepas tu? Kenapa culik aku? Culik lah dia"
"Biar aku culik kau supaya aku boleh tengok dia nak selamatkan kau HAHAHAHAHAHAHAHAHA"
"Dan kau-, Minhee . Kau pun terlibat ?"
Bermula lah lakonan sepupu ini berlaku.
"Aku minta maaf Sunny,aku terpaksa."sambil mengenyitkan matanya ke arah Sunny.
Sunhee hanya memberi death glare kepada sepupunya itu.
"Kau dah bagitau Jaemin ke perempuan tu kena culik? "
"Dah ,dia dah on the way "
.
.
.Bammmmm
"Wow ,hero dah sampai."
"Yoona tolong jangan buat kerja gila lah. Kau lepaskan dia dan bunuh aku kalau rasa itu bagus"
"Oh itu ke kau mahu? Tapi taknaklah . Aku tak sanggup nak bunuh lelaki kesayangan aku seorang ni"
"Sunny !! Tepi kau tu elak !! " Jerit Minhee dengan lantang.
"Jaemin!!"
.
.
.
Tbc
YOU ARE READING
(C) Acrophobia - Na Jaemin
RandomAcrophobia ? Tak pernah dengar? Menurut Wikipedia, Acrophobia adalah ketakutan atau fobia yang melampau atau tidak rasional, terutamanya apabila seseorang tidak terlalu tinggi. Ini tergolong dalam kategori fobia tertentu, yang disebut ketidakselesaa...