M

35 11 0
                                    

"Okay aku akan berpura pura bersubahat dengan dia then aku akan bagi isyarat kat kau . Kau jangan lupa pulak eh. Aku ketuk kang. Bagitau Jaemin sekali. Apa apa rancangan dia nak buat aku bagitau terus. Aku akan suruh Yoona culik kau then kau suruh Jaemin call polis siap siap. Then kita akan mudah tangkap dia."

"Boleh tahan bijak eh kau. Okay pape roger aku. "

.
.
.

"Unnie dah okay ke ,hyung?"

"Eo,Sunny rupanya. Dia dah stabil but dia koma . Hentakan kena langgar tu effect kat unnie. Doktor kata unnie maybe koma dalam 3 minggu macam tu. Sunwoo ada kat lobi dia beli makanan. Kejap lagi dia sampai lah"

"Okay ,hyung."

.
.
.

"Kau tunggu lah ,tak lama je lagi. Kau dah musnah hidup orang lain. Aku akan pastikan hidup kau berakhir kat penjara."

Sunny menggumam sendirian di biliknya. Sambil itu dia memandang ke arah Jaemin yang sedang lena tidur sambil memeluk anak saudaranya itu.

"Tidur pun handsome ke?"

Terima kasih untuk segalanya ,Na Jaemin. Selama 2 bulan saya menjadi fake girlfriend awak. saya rasa dah sayang awak ,tak saya cintakan awak.
Saya tahu awak nak saya sembuh dari fobia yang saya ada.

Sunhee tersenyum sendirian melihat Jaemin dan kemudian dia melihat Raena sudah bangun . Sunhee kemudian menyuruh Raena senyap dan menyuruhnya makan makanan di bawah.

"Oi tak reti tak nak bangun ke. Dah pukul 9 malam ni."tipu Sunhee

"Hah ?! Pukul 9 malam ?"segera Jaemin melihat jam tangan nya.

"Pandai tipu dah eh. Baru pukul 5 petang lah. "

"Dah dah. Pergi basuh muka tu then turun bawah . Saya ada beli gimbap dengan ayam goreng tadi. Lambat turun saya rembat semua makanan"

"Ish berani buat lah."

.
.
.

Tbc

(C) Acrophobia - Na Jaemin Where stories live. Discover now