"Oi budak bangun . Kau nak membuta lagi ni dah kenapa? "
"Alah awal lagi . Semalam Sunhee dah marathon drama Backstreet Rookie . Bagi lah chance Sunhee nak tidur puas puas . Jangan ganggu weekend Sunhee . Shuhshuh "
"Kau tu taknak keluar jalan jalan kat Busan ke? Oppa tengah baik hati nak jalan bersiar siar dengan kau ni . Taknak sudah . Tawaran mahu ditutup dalam masa 1 minit lagi "
Savagenya anda Kim Sunwoo . Abang siapa ni tolong kutip .
Sunhee hanya merengus geram . Time macam ni pulak nak ajak berjalan . Memang lah dia nak tapi weekend ni chance dia nak tidur je . Dah rezeki takkan nak tolak . Ikutkan sahaja lah .
"Yelah Sunhee ikut . Bagi Sunhee 30 minit . Dah blarr dari bilik cantik i ni . "
.
.
."Raena tak nak pesan apa apa ke kat uncle Jaemin ? Mana tau uncle boleh belikan something untuk Raena . " Kata Jaera
"Uncle ,Raena nak patung unicorn warna rainbow boleh?"
Kim Jaera sudah seperti darah dagingnya sendiri . Ya Kim Jaera adalah kakak angkatnya kerana Jaemin sendiri anak tunggal . Jadi hubungannya hanya kakak dan adik sahaja. Jaera sudah berkahwin dengan doktor pakar di Hospital Besar Seoul .
"Choi Raena ! Jangan lari jatuh nanti ."
Raena hanya tersengih memandang ibunya.
"Uncle boleh je belikan untuk budak comel ni "
"Okaylah unnie ,Jaemin gerak dulu . Bulan depan kita jumpa lagi . Kalau free ,Jaemin datang balik Seoul then boleh ajak satu family unnie pergi theme park . Don't worry Jaemin belanja . Lagipun kita jarang spend time sesama . "
"Sokay ,Jaemin . Unnie tak kesah sangat . Lagipun unnie pun anak yatim piatu so parents Minki hyung pun macam parents unnie juga. Takpe nanti unnie slowtalk dengan Minki hyung pasal ni. Okay nah unnie ada buat gimbap tadi . Makan tau ."
"Okay byebye Raena ! "
"Byebye uncle ,hati hati tau "
.
.
."Oppa ni kan suka tinggal aku . Tah tah dah jumpa perempuan lain lah tu "
"Bebel apa Cik Sunhee ? Taulah ngumpat aku kan tadi . Aku ni tak kejam lagi nak tinggal adik aku sendiri lama lama . Itu bangang namanya"
"Yalah . Meh sini makanan tu . Sunhee nak makan . Lapar"
.
.
.Tbc
YOU ARE READING
(C) Acrophobia - Na Jaemin
RandomAcrophobia ? Tak pernah dengar? Menurut Wikipedia, Acrophobia adalah ketakutan atau fobia yang melampau atau tidak rasional, terutamanya apabila seseorang tidak terlalu tinggi. Ini tergolong dalam kategori fobia tertentu, yang disebut ketidakselesaa...