''Burası sadece kurul için.''
''Öyleyse bizi içeriye alabilirsin.'' dediğinde adam diğerlerine baktı, ''Onlarla olmaz.'' dedi. Elliot, ''Tek girebiliyorsan git Beatrice.'' dediğinde kız dönüp onlara baktı. Korumaya bakıp, ''Bu sana uyar mı?''
''Kiminle konuşacaksın?''
''Nora.''
Koruma kapıya döndü ve bekledi. Kapının ortasındaki camdan çıkan yeşil ışıklar onun göz bebeklerini çevreledikten sonra kilidin açılma sesi geldi. Koruma kapıyı aralayıp Beatrice'i içeriye aldı. Kız içeriye girdikten sonra kapıyı kapadı. Odanın tam ortasında, yere monte edilmiş hologram diskini saymazsak, oda bomboştu. Beatrice diske doğru gidip çömeldi, bu disk ev tipi olanlardan değildi. Ev tipi hologram disklerinin ne kolu olurdu ne de ışıkları vardı. Onlarda sadece hologram camı ve camı saran demir çerçeve olurdu. Beatrice kalkıp kapıya ilerledi, açarken, ''Bunu nasıl kullanacağım?'' diyordu. Fakat koridora çıkınca duraksadı. Ne Elvin, Elliot ve Avis ne de koruma vardı. Koridor bomboştu. Koridorun başına gidip nerede olduklarını öğrenmek istemesini engelleyen bir his vardı içinde: odaya derhal geri girmesi gerektiği hissi. Gerisin geri birkaç adım atarak tekrar odanın sınırlarına girdi. Arkasını döndüğünde, odanın eski boş halinin, tanıdık eşyalarla değiştiğini gördü.
Babasının yönetim katındaki odasının neredeyse aynısı olmuştu oda. İki saniye önce bu odanın kapısının dibinde olduğuna emindi. Şimdi ise sanki odaya girmiş ve kapının karşısındaki duvarın dibinde duruyor gibiydi. Kapı açıldı ve içeriye Nora girdi. Siyah bir kaban giymişti ve botları çamurluydu. Neredeyse iki hafta olacaktı ve o hala çamurlu botlar giyiyordu.
''Zamanım olmadı, değiştirmeye.'' kabanını çıkarıp masasına koydu. Bordo kazağının kolları ona uzun geldiği için dirseklerine kadar çekti. ''Büyük Gale Glaker kızına bu tip hologramlardan hiç bahsetmedi mi?'' dedi koltuğuna otururken. Beatrice başını iki yana salladı. ''Hiç aradığım kişinin mekanına dahil olmamıştım.''
''Niçin buradasın?''
''Annem burada değil.''
Nora'nın yüzünde anlık beliren şaşkınlığı gördü, Nora'nın tabi ki haberi vardı Nellie'nin burada olmadığından. ''Bu kadar hızlı fark etmenizi hesaplamamıştı.'' derken ayağa kalktı ve kızın yanına geldi. ''Neden yukarıda olduğunu mu merak ediyorsun?''
''Babamın nasıl onu bırakmaya ikna olduğunu merak ediyorum.''
''Baban onu yukarıda kalması için ikna etti.''
''Babam annemi böyle bir riske atmaz.''
''Eğer annenin yukarıda kalmasının Dokunuş'a katkısı olacaksa, atar.''
''Ne katkısı?''
''Aşı.''
Beatrice bir yere oturmak istiyordu. Hareket edemediğini fark etti. Elini dahi kaldıramıyordu. ''Nora.'' dediğinde kadın durumu hemen fark edip masasındaki kumandayı aldı ve bir tuşa bastı. Bu hareketten sonra Beatrice neredeyse yere düşecekti. Dengesini tekrar sağladıktan sonra, ''Bu da ne?'' dedi. Kollarının ve bacaklarının kasılmasını geçirmek için yavaşça ovmaya başladı. ''Diğer hologramlardan farklı olarak buraya hakimsin de. Bir yere oturduğunda gerçekten oturursun, bir şeyi bana fırlatmak istersen gerçekten canımı yakarsın ve'' belindeki silahı çıkarıp kıza doğrulttu, ''beni tehdit altında bırakırsan seni gerçekten öldürebilirim. Burada olmasan bile.'' silahını masaya bırakıp, ''Bu yüzden hologramla bağlandığın yerde kilit altında olursun. Bu kilidi sadece konuşmak istediğin kişi kaldırabilir... Baban cidden bunlardan bahsetmedi mi?''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
REİNGROUND
Action"Kurul kusursuz işleyen bir sistem yaptı. Test yaşamaya değer olanları seçiyor. Bizde onları sığınağa alıyoruz. Yaşamaya değer olmayanlara da, hak ettikleri işlemi uyguluyoruz... Bugün bunu biz yapmazsak birkaç yıl içinde başka devletler yapacak Bea...