İsmini gördüğü kısma imzasını attı, sayfayı çevirdi burada ve diğer üç sayfada da aynı işlemi uyguladı. Sağ üst köşesinden zımbalanmış kağıtları düzeltip baştaki Gale Glaker'a uzattı. Gale Glaker başarısının temsili gülüşüyle sayfaları hızla kontrol etti. Ardından iki eli arasında rulo yaparak, ''Kurulumuzun kararı oy çoğunluğuna bıraktığı, Birinci Dokunuş Harekatı düzenlenmesi, dokuz kabul bir red kararı ile sonlanmıştır.'' dedi. Herkese tek tek baktı, özellikle de aydın mizacının yorgunluğu saçlarına vurmuş kadına baktı. Kadın yüzünü masaya dönmüş elindeki tükenmez kaleme bakıyordu. Gale Glaker ayağa kalktı, ''Önümüzdeki iki ay boyunca dünyanın her bir yanına ihraç edilen ürünlerde, yurt dışına çıkan vatandaşımızın ve yurdumuzdaki turistin üstünde dokunuşumuz olacak." Kadınla arasında bir kişi kalana kadar yürüdü, ''Önümüzdeki altı saat içinde fikriniz değişirse yanıma gelebilirsiniz.'' dedi.
Kadın başını iki yana salladı, Gale Glaker'a baktı. ''Katilsin sen!'' ayağa kalkıp, ''Bir avuç katilsiniz! Bugün burada oturan herkes insan ırkıyla piyon gibi oynuyor! İhtişamlı hayatlarınız sizi kör etmiş, nasıl bu kadar bencil bu kadar aşağılık olabiliyorsunuz? İki ay sonra bu adamın sizi sığınağa alacağından nasıl emin olabiliyorsunuz!''
Gale Glaker gülerek yerine gitti, ''Kurul üyeleri sığınakların yöneticileri olarak atanacak yoksa siz maddeleri düzgün okumadınız mı?''
Kadın bu sefer bağırmaya başladı, ''Siz yakında herkesi birbirine düşürecek kararnameyi hazırlayan bu adama mı güveniyorsunuz, farkında değil misiniz, bir deli tarafından yönetiliyorsunuz!'' kapıya doğru ilerlerken cebinden telefonunu çıkardı, ''Elimde her şeyin kanıtı var, ses kayıtları görüntüler... Tüm dünya görecek planlarınızı, Gale Glaker'ın terörizm dolu planlarını herkes konuşacak ve siz, onun koyunları, en az onun kadar ağır cezalara mahkum edileceksiniz!''
Masadakiler bir Gale Glaker'a bir de kadına bakıyordu. Kendilerini açıkça tehdit eden bu kadına verilecek cevabı herkes endişeyle merak ediyordu. Gale Glaker hiçbir şey demeden kadına bakmaya devam etti. Kadın kapı koluna uzandı fakat kapı kilitliydi. Gale Glaker bu sürede tabancasını çıkarmıştı. Kadın, ''Kurul adı altında korkuyla susturulmuş düşünceler var bu odada. İnsanlar senden çekindiği için yanında duruyor ve sen bunu iktidar sanıyorsun. İçindeki o aşağılık hislerin korkulmayla tatmin oluyor. Çok yazık.'' Bu sözlerden sonra tabanca patladı, kadın önce telefonunu düşürdü. Ardından diğer elini kapı koluna dayadı ve yere yığıldı. Etrafına hızla kanı yayılmaya başladı, göz bebekleri hareketini yitirdi ve vücudu gevşedi. Bazıları yüzleri elleri arasına almış şokunu atlatmaya çalışırken bazıları kariyerlerine leke olacak birinden kurtulmanın rahatlığını yaşıyordu. Gale Galaker ise tabancasını masaya bıraktı, elinde kağıtlarla kapıya ilerledi, kapıya üç kez vurdu. Kapının kilit sesi dönerken yerdekine baktı sonrada diğerlerine ve odadan çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
REİNGROUND
Action"Kurul kusursuz işleyen bir sistem yaptı. Test yaşamaya değer olanları seçiyor. Bizde onları sığınağa alıyoruz. Yaşamaya değer olmayanlara da, hak ettikleri işlemi uyguluyoruz... Bugün bunu biz yapmazsak birkaç yıl içinde başka devletler yapacak Bea...