Bölüm 2

902 92 43
                                    

Yorum ve oylar için teşekkür ederim. Seviliyorsunuz 🥺❤

Yazardan...

Maria'nın odasından çıktığı gibi Rhodey aşağıdan ona seslenmişti. Yavaşça odadan çıkıp aşağı indi. Elindeki paketleri yere koyup baktı.

'Kaçak hastaları arasında Maria isimli biri yok. Psikologlarıyla da konuştum. Deniz kızı psikolojisinde hastası olmadığını söyledi. Yarın onu almak için birileri gelecek.'

'Dostum o denizin ortasındaydı ve kısa zamanda ne kadar hızlı yüzdüğüne bir bak.'

'Tony, sen ciddi misin?'

'Uzaylılar da bir efsaneydi ama Thor'u biliyorsun.'

'Pepper beni tatil yapman için gönderdi Tony.'

'Tatili uzatırız. Yarına kadar hallederim zaten.' diyerek hızlı adımlarla odasına çıktı. Sessizce Jarvis'le birlikte Bermuda üçgenindeki varlıkları araştırdı. Sonunda bulmuştu. Orda gerçekten de yaşam formları tespit edilmişti.

'Onun gibi büyük şeyler değil mi? Bir balık sürüsü için oraya gönderme beni.'

'Hayır efendim, eminim. Büyüklükleri hemen hemen insan boyutunda. Bermudanın sınırlarında olduğu için fark edildiler. Şu an bizden başka bulabilen birileri bulunmamakta.'

'Böyle kalmasını sağla Jarvis.'

Onu onayladığında Tony ayağa kalktı ve orda yüzmesi için yapılan zırhının ona gelmesini izledi. Ne ara hava karardı bilmiyordu ama Bermuda üçgenine dalma işini yarına bıraksa iyi olurdu.

Aşağı indiğinde Rhodey elinde kahvesiyle verandada oturuyordu. Bir kahve yapıp onun yanına gitti ve elindeki fotorafları önüne koydu. İnanmayarak bir süre onlara baktı. Tam net değildi ama kuyruklu büyük bir şey olduğu belliydi.

'Ne dedim ben?'

'Boku yedik. Kral Triton'un torununu kaçırdık!'

'Kaçırmadık, yani zorla tutmuyoruz.'

'Peki, şimdi nasıl yapacağız?'

'Ben yarın gidip bakacağım. Sonra bulursam Kral Triton'la konuşurum.'

'Bu.. çok tuhaf gelmiyor mu?'

'Uzaylılara bu kadar şaşırmadın Rhodes.'

'Onlar burnumuzun dibinde değil Tony. Bu 21. yüzyılda bulunan bir şey!'

'21. yüzyılda bulunmadı, çizgi filmleri var.'

Rhodey onaylamazca başını salladı. İnanmıyordu, ne yapsa da inanmayacaktı.

'Bay Stark, Maria'nın uyandığını size bildirmek zorundayım. Emekleyerek etrafı karıştırıyor.'

'Ne bulabilir ki?' dediği sırada bir patırtı koptu.

'Zırhınızı düşürdü. Zırh açısından bir zarar yok ama parçalardan Maria'nın elinde çizik açmasına neden oldu.'

Tony ayaklanıp hızla üst kata çıktı.

'Elim gittiğine göre ayak parmaklarımla mı yemek yiyeceğim? Yemeği bulursam nasıl yiyeceğimi o zaman düşünürüm.'

'Şu konuda bir anlaşalım.' diyerek kapıyı kapattığında onu yeni fark etmişti Mia.

'Zırhım bir yiyecek değil ve acıktığında bana söyleyebilirsin. Deniz mahsülleri, yosun falan... sana herşeyi getirebilirim.'

'Aslında.. ben buradaki tatları daha çok merak ediyorum.'

Mermaid // Tony StarkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin