Tony'den...
'Herkes gittiğine göre siz kendi başınıza takılabilirsiniz.'
'Sen neden bize katılmıyorsun?'
Hepsi bana dönmüş imalı imalı bakarken gülmeden edemedim.
'Bu sizi hiç alakadar etmez.'
O sırada asansör açıldı ve açıldığı gibi önüme çanta şeklindeki zırhım atıldı. Asansöre baktığımda robotlarım ve arkalarında Mia'yı gördüm. Asayı Mia'ya dokundurduğunda kendime gelip hızla zırhımı giydim.
'Asansörden ayrılma.' dedi parçalanmış robot Mia'ya. Bu neydi böyle? Ultron olabilir miydi? Jarvis neden bana haber vermedi? Maria çantayı almıştı, Jarvis'e bir şey yapmış olmalıydı.
Asansörün kapısı açıktı ve bir kat aşağı indi. Robotlardan biri bağlantı iplerini parçaladı ve asansörün bu ihtimale karşı yapılan kilitlerini kırdı. Hızla düşen asansörün peşinden gittim. Kopan bağlantı iplerini tuttum ve alt kata varmadan yavaşça durdurdum. Zemin kata yavaşça bıraktım ve asansörün içine girdim.
'Mia, iyi misin?'
Bana soğuk bir bakış attı ve önüne döndü. Onu burada bırakmak zorundaydım. Asayı almam lazımdı.
Hızla yukarı çıktım. Robotların zayıf noktalarına füze attım ve parçaladım.
'Thor asanın peşinde.' dedi Steve. Geriye bir tek Ultron kalmıştı. Steve robotun parçalarından birini Ultron'a fırlattı.
'İplerim vardı, artık özgürüm.'
'Tony bize bir açıklama yapmak zorundasın.'
'Mia hala asansörde mi Friday?'
'Evet patron.'
'Getir buraya.' diyerek zırhımdan çıktım. Sıkıntıyla bir nefes verdim ve Steve'e döndüm.
'Ultron planı çok yanlış ilerledi.'
'Onu fark ettik. Bizi yok etmekten bahsetti, barış için. Ne yapıyorsunuz böyle?'
'Sadece yanlış açıdan baktı tamam mı? Halledebiriz.'
O sırada Thor geldi ve boğazıma yapıştı.
'Robotun asayı aldı Stark! Hemen onu geri ver!'
'Benim.. kontrolümde değil! Çekin şunu benden!'
Thor geri çekildiğinde kaşlarım çatık boğazımı tutarak ona baktım.
'Kardeşin.. insanları öldürürken ben boğazına yapışmamıştım.'
O sırada zırh Mia'yı getirdi. Ona söylenen asansörde durmak olduğu için asansör boşluğundan atlamakla uğraşıyordu. Tanrım.. Ailesine ne diyeceğim ben?
Tam bunu düşünürken Mia'nın çantasındaki telefonun sesinin duyulması da ayrı bir ironik.
'Ben konuşurum.' dedi Natasha ve çantasını alıp telefonu alarak uzaklaştı.
'Biz bir ekip değil miydik? Böyle bir şey yaparken bize de danışmanız gerekmez miydi?' diyerek Bruce ve bana kızmaya devam etti Steve.
'Sizin geri kafanıza bu fikri açıklayana kadar asa gidecekti.'
'İleri zekalı olunca da ne olduğunu gördük.' dedi Legolas. Kısık gözlerle ona baktım ve gözlerimi devirdim. İşte böyle zamanlarda ekipte olduğum için lanetler savuruyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mermaid // Tony Stark
FanfictionAriel'in güzeller güzeli kızı Maria karaya çıkarsa ne mi olur? Oku ve gör. Bilgi: Bu bir Tony Stark ve denizkızı efsanelerinin birleştiği bir kurgu. Uyarı: Bu bir çocuk kitabı değildir. Saygı değer ebeveynler, Wattpad'da çocuğunuza okutabileceğiniz...