Bölüm 6

564 59 79
                                    

Ve sonunda o gün gelmişti. Yine her zamanki saatte, kahvaltıdan bir kaç saat önce uyandım. Duş alıp yeni hobim olan kitap okuma aktivitemden sonra kahvaltı için aşağı indim. Gelen gazete ve zarfları alıp kahvaltı masasına oturdum.

'Günaydın baba.'

'Günaydın güzel kızım. Nasıl gidiyor? Dün biraz geç geldin..'

Kütüphanede saatlerce kitap okudum..

'Antrenmanı biraz uzattım. Sende benim gelmemi mi bekledin?'

'Ah bebeğim, bugünleri öyle çok hayal ettim ki. Gerçek olunca insan inanmakta güçlük çekiyor.'

Gülümsedim ve öpücük gönderdim ona. Gelen zarflara bakarken içlerinden gri zarf hepsinden daha dikkat çekici duruyordu. Kalın ve kaliteli zarfı çevirdiğimde okuduğum isimle anlık kalp krizi geçirdiğimi sandım.

'Tony Stark.' dedim şaşkınlıkla. Babam kaşlarını çattı ve yanıma geldi.

'Ne diyor? Ne yazmış?'

'B-ben bilmiyorum.'

'Açsana kızım o zaman.'

Babamla annemden daha samimiydik. Yüzme ve nefesimi tutmam eski bene göre kat kat arttığından babam bir şeyleri az çok tahmin etmişti. Bende çok detaya girmeden ona yaşadıklarımı ve Tony'i anlattım.

Zarfı açtığımda içinden telefon numarası olan bir kart ve davetiye çıktı. Mırıldanarak okudum.

'Sevgili Maria,
Bu gece dostlarımla birlikte Yenilmezler kulesinde olacak bir parti var. Happy seni saat 9'da kapından alacak. Bir problem olursa arayabilirsin.'

'Dostum dostum. Nedir bu dostum muhabbeti? Ben dosttan fazlasını düşünüyordum sizin için.'

Babam omzuma vurarak bunları söylerken ben hala şoktaydım. Bim'e geçeyim o zaman :D

Tamam tamam daha espri yapmıyorum. Lütfen okumaya devam et.

'Onun bir ilişkisi var zaten baba. Hatta birlikte yaşıyorlar ve ben şimdi yaşadıkları yere davetliyim.'

'Alışverişe gidelim mi? Ama çok güzel elbiselerin vardı hiç giymediğin. Gidip seçelim.'

'Sanırım gitmek istemiyorum baba.'

'Kızım, sana asla şiddet uygulamadım ama bu davete gitmezsen seni döverim.'

Daha fazla bir şey dememe izin vermeden tostumu elime verip beni yukarı sürükledi. Ben yatağa oturduğumda o dolabımı karıştırıyordu.

'Seni seksi gösterecek hiçbir şeyin yok. Ah.. bazen doğumdan sonra başka bir aileyle karışmış olup olmayacağını ciddi ciddi düşünüyorum. Bu zevksizlik nereden geliyor hayatım?'

Kıyafetlere bakıp bakıp kenara atarken giymeyi düşündüğüm elbiseyi incelemeden kenara attığında konuştum.

'Ama o çiçekliyi neden attın? O çok güzeldi..'

'Gece olacak davete çiçekli gündelik elbiseyle gitmeyi düşünmedin değil mi? Bunu benim kızım söylemiş olamaz.'

'Seni moda tasarımdan arkadaşlarımla tanıştıracağım baba.'

Asla giymeyeceğim, bir elbiseyle indirime girdiği için aldığım elbiseyi aldı ve 'İşte benim kızım, bunu görene kadar umudumu yitirmiştim.' dedi gururla. Ona gerçeği söylemeli miyim?

'O biraz.. fazla gösterişli değil mi? Biraz daha sade giyinsem olmaz mı?'

Bana öyle bir bakış attı ki susup tostumu bitirdim. Makyaj malzemelerimi bile bileğinde deneyip elbisenin üzerine tutarak seçerken ben davete kadar ne okusam diye kitap seçiyordum.

Mermaid // Tony StarkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin