Bölüm 1

1.6K 103 148
                                    

Bir kaç bölümlük tatlı bir kurgu. Yorumlarınızı bekliyorum ♡♡

Yazardan..

'Tabii Pepper, gitmişken Marcus'la bir görüşme yapacağıma inanabilirsin.'

'Tony, biraz sorumluluk sahibi biri gibi davranmanı istemem çok mu olur?'

'Evet, çok olur. Ben burda güneşli bir tatil yaparken sen de bensizliğin keyfini çıkar. İstediğinde buydu zaten.'

Tony, Pepper'ın cevabını dinlemeden kapattı ve derin bir nefes verip arkasına yaslanmıştı. Artık herşey üst üste geliyordu ve şimdi kaçmak ona iyi gelecekti. Yani öyle umuyordu...

Sonunda kendini toparladı ve olduğu odadan çıkıp Rhodes'un olduğu odaya girdi.

'Tatile hazır mısın James?'

'Hazırım dostum, yıllardır bu anı bekliyordum.'

'Ben de, sonunda paramı harcamadan tatil yapacağım.'

'Ne? Ücretlerin benden olduğunu bilmiyorum!' dedi panikle albay. Bu lafına Tony kahkaha atmıştı. Birlikte uçaktan indiler ve Tony'nin, bir haftalık için satın aldığı Malibu'daki evi kadar büyük olan evine gittiler.

'Biliyorsun, burda sadece bir hafta kalacağız. Sadece yedi gün!'

'168 saat, 10.080 dakika. Evet farkındayım. Kusura bakma ben kıçımın keyfini düşünüyorum.'

Albay sadece gözlerini devirirken içeri girdiler. Aynı Malibu'daki evi gibiydi. Tek farkı sadece onlara ait geniş bir sahili ve buna rağmen büyük bir havuzu olmasıydı.

'Telefonumun konumunu açtım Tony, kaybolursam beni bul.' dedi alayla.

'Bunu baştan söylediğin iyi oldu, sana bakıcı tutacağım.'

'Ha ha ha, çok komiksin.'

Tony gülerek mutfağa gitti ve iki bardak içki doldurup dostunun yanına gitti.

'Sakın sahilde yüzmeye çalışma Rhodey. Bermuda üçgeninin ucunu satın almış bulunuyorum. Burdan 3 kilometre uzakta ucu var ve denizde yüzersen oraya çekilirsin.'

'Umarım gizemini merak ettiğin için almamışsındır. Tatil için geldik, unutma..'

'Gizem falan kalmadı, bazı materyaller bu koca üçkende biriktiği için uçak uçamıyor ve gemiler yüzemiyor. Dediğim gibi sadece kafa dinlemek istiyorum.'

'Pekala..'

İçkilerini yudumlarken albay elinde içkisiyle ona döndü.

'Pepper'la nasıl gidiyor?'

'Ihmm, biraz ara vermek istedik.'

'Ne? Neden?'

'Onu yorduğumu söyledi, ben de onu rahat bıraktım.'

'Pepper kesinlikle haklı. Ona olan hislerine bir karar veremedin.'

'Bak dostum, haksız olduğunu düşünmüyorum ama kendimi haksız olan taraf yerine asla ama asla koymuyorum. Ben ciddi bir ilişki yapamayacak biriyim ve Pepper bunu benden istiyor, bunun için zamana ihtiyacım var.'

'Bir hafta yeterli bir süre..'

'Umarım..'

İçkilerini bitirdiklerinde ikisi de kendi odalarına çekilip dinlenmek istediler ama elbette Tony'nin dinlenme anlayışı bambaşkaydı. Kıyıdan aldığı örneklerle bermuda üçkeninde uçabileceği, hatta yüzebileceği bir zırh yapmaya başladı.

Mermaid // Tony StarkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin