Multi Şarkısı:Ufuk Beydemir-Ay Tenli Kadın
Seçil'in Ağzından
Yanımda oturan altı yaşlarındaki yakışıklıyla buluşan gözlerim yapış yapış olmuş elleriyle ellerimi tutana kadar sürmüştü.
"Heyy!"diyerek ellerimi geri çekmeye çalışsam da bu ufaklık yaptığıyla baya eğleniyordu.
Annesinin ameliyatına girdiğim bu çocuğun yanında oturalı beş dakika kadar olmuşken beyefendi şimdiden sıkılmışa benziyordu.
Abisinin gelmesini bekliyordum ama bu ufaklık benden daha da sabırsız çıkmıştı.
Sonuç ise hastenenin girişinde birbirimizi kovalıyor olmamızdı.
Sağa kaçacakken sola kaçan ufaklıkla ellerimi belimin iki yanına koyup nefesimi düzenlemeye çalıştım.
Arkamdan gelip boynuma sarıldığında gülerek yere oturmak zorunda kaldım.
"Yakaladım seni."
Çocukça konuşmasına mı biteyim yoksa o yanağımdaki minik ellerine mi?
"Benim seni yakalayacağımı zannediyordum."
Karşıma geçip o küçük boyuyla bana laf attığında ayağa kalkıp gülümsedim.
"Evet ama sen çok yavaşsın."
Küçük burnuna işaret parmağımla hafifçe vurup doğruluğumda ufaklığın arkasından bir ses duyuldu.
"Ali?"
"Abiii."
Beklediğimiz kişinin gelmesiyle ve ufaklığın abisine koşarak sarılmasıyla onları gülerek izliyordum.
Ali abisinden ayrıldığında abisinin gözleri gözlerimle buluşmuştu.
Ali'nin elinden tutup yanıma geldiklerinde boştaki elini uzattı.
"Burak."
"Seçil."diyerek elini sıktığımda gözlerimi Ali'ye çevirdim.
"Annenizin ameliyatından sorumlu kişiyim."
"Seçil, doktor abi."
Burak, Ali'ye gülüp başını salladı.
"Odasına götüreyim sizi."diyerek önden ilerlemeye başladığım da bir şey demeden beni takip etmeye başladılar.
Beraber yarım saat önce çıktığımız odaya geri girdiğimizde annelerinin durumunu kontrol edip elimi Ali'nin saçlarına uzattım.
Yumuşak saçlarında gezinen parmaklarımla kıpırdayıp kaçmaya çalıştığında hoparlörden ismim anons edildi.
"Doktor Seçil Pektaş acilen danışmaya bekleniyorsunuz."
"İş beni bekler." diyerek Ali'ye gülümsedim.
Burak'a dönüp ekledim.
"Geçmiş olsun."
Odadan hızla çıkıp danışmaya yürüdüğümde iki tane büyük paketin beni beklediğini görmek beni şaşırtmıştı.
Genelde bu tür şeyler Alara'ya gelirken ne olmuştu da bana gelmişti merak ediyordum.
"Şurayı imzalamanız gerekiyor."
Yanımda duran ve bana elindeki listeden adımın karşısını gösteren adamın dediğini yapıp imzamı attım.
Hâlâ şaşkınlıkla iki büyük kutuya bakarken yanıma gelen Uğur'a dönüp kutulardan birisini almasını söyledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIĞA ÇEKİLMEK +18
Novela Juvenil"Demek Beyin ve Kalp Cerrahı olduğun için birçok şeyi biliyorsun?" Dans ederken tuttuğu elimi eliyle beraber havaya kaldırıp beni etrafımda döndürürken sorduğu soruyla gülümseyip başımı salladım. Tekrar avucunun içine elimi bıraktığımda diğer eli...