9

907 99 20
                                    

Titreyen ellerimle masamdaki kalemi elime aldım ve mektubumu yazmaya başladım.

"Üzgünüm ama bu dünya benim yerim değil Hyunjin. Bunu düzeltmek ve buna uymak için çok çaba harcadım. Bazı şeyleri değiştirmeye çalıştım. Kendimi değiştirmeye çalıştım. Ama değişen tek şey günden güne artan acımdı. Ben buraya bu dünyanın günahlarla dolu olduğunu görmeye gelmişim.Burası hiçte çocukluğumdaki gibi biryer değilmiş. Burada benim için hiçbir şey yok. Sadece alan israfıyım. Bu berbat yarışta kalmak için hiçbir sebebim yok. Bu yarışa devam edecek gücüm de yok. Buradaki varlığım bir rezalet. Ben yanlış yere konuldum Hyunjin. Yanlış zaman, yanlış yer ve yanlış ailede doğdum ben...

Hyunjin... Gün boyu mükemmelliğinle ışık saçarken hatırla. Herkes kendi savaşıyla karşı karşıya.Ama ben bir savaşçı değilim. Olamadım. Çok denedim ama olamadım. Ben acıya alışamıyorum Hyunjin. Bazılarını daha da güçlendiren acı benim sonumu yaklaştırdı...

Dünyanın benim öldüğümü öğrenmesine izin verme Hyunjin. Çünkü etrafımdaki dünya suçlanması gereken tek kişi. Ve biliyorum sende bir yıl sonra gittiğimi unutacaksın, unut. Çünkü ben gerçekten de üzerinde durulacak bir şey değilim. Bu dünyadaki varlığıma artık ihtiyaç duyulmuyor. Sen sadece benim herşeyim olduğunu hatırla Hyunjin. Sen benim kalbimin anahtarını elinde tutan tek kişiydin. Seni hep sevdim, hep seveceğim. Bunları okuduktan sonra sakın kendini suçlama. Senin hiçbir suçun yok. Senin ne suçun olabilir ki? Bu kadar güzel bir insanın bir suçu olabilir mi? Sen benim gibi değilsin. Sakın olma tamam mı. Seni deli gibi seviyorum Hyunjin.

İlk gördüğüm anda hoşlanmaya başlamıştım aslında senden. Kantinde test çözerken uyuya kalmıştın ve arkadaşların seni hafifçe sallayınca kafanı kaldırdın. Şaşkın bakışların, uyku sersemi halin ve yamuk duran gözlüğünle (Medya) o kadar şirin duruyordun ki. Bu dünyada yerim olmamasına rağmen hadsizlik edip sana aşık oldum Hyunjin. Senin gibi birine benim gibi bişey aşık olduğu için utanabilirsin belki ama ölmeden önce doğruları söylemek istedim. Ha bu arada, sana aşkım desem kızmazsın değil mi?

Şimdi gitme zamanı, yazacak alan tükeniyor aşkım. Bulutların üzerinden seni izliyorum ve aşağıya en saf ve en beyaz güvercini gönderiyorum, sana göz kulak olsun ve benim yardımcı gözüm olsun diye. Bu kadar dünya. Hoşçakal.
Hoşçakal Hyunjin.

Sana çok aşık olan o şey : Yang Jeongin."

𝐔𝐧𝐝𝐞𝐫𝐬𝐭𝐚𝐧𝐝 ¦ 𝐇𝐲𝐮𝐧𝐢𝐧Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin