"Mabye life isn't a curse"
-1-Isha tek dollapi duke rregulluar librat edhe pak do te fillonte ora e pare mesimore,isha shum e emocionuar eshte dita e pare ne kete shkoll,un jam 17 vjeçe dhe jam ne vitin e dyte,dje u shperngulem ne New York,pasi nëna ime kishte takime pune te rendesishme ketu u detyuruam te vinim ketu qe te fillonim mbase edhe nje jete te re.
X:Pershendetje!
U ktheva pas dhe u ndesha ne nje vajz kaçurrele dhe simpatike.
X:Paskemi Gjuhe Angleze se bashku tani,e shoh tek letra jote.
Ajo me pa leter qe kisha ne dore qe ishte orari mesimor.
X:Un jam Nereida,me vjen mire.
Me nje buzeqeshje me zgjati doren.
Arabella:Un jam Arabella.
I zgjata dhe un doren pastaj u nisem per tek klasa,u ulem.
Nereida:Eh je e re ketu,s'te kam pare kurr ne kete shkoll.
Arabella:Po,ne u shperngulem dje ketu dhe un erdha ne kete shkoll.
Nereida:Bukur!
Ora e pare filloi,epo me pelqente ai profesor,menyra se na spjegoi per kohen e kaluar ishte shum e qarte,poashtu nuk harroi asnje detaj,me pelqen gramatika e gjuhes angleze shum!Nereida:Me ne fund mbaroi!
U ngritem qe aty dhe po shkonim tek dollapet qe te nderronim librin,pasi kishim ore tjeter tani.
X:Qe 2 dite nuk kane ardhur ata,besoj qe sot do te vije.
X²:Epo un fola me Rivierin ai tha se sot do te vij pra.
X:Me ka marr malli per te.
Isha ndalur duke i degjuar ato.
Nereida:Bella!
Arabella:Po?
Nereida:Po i degjoje ato?
Arabella:Po perse?
Nereida:Ato jane te tilla,tere kohen flasin per ata.
Arabella:Ke?
Nereida:Per-,oh harrova se ti je e re ne kete shkoll dhe nuk i njeh djem me te famshem te keasj shkolle,4-fantastike,ata jan-
Arabella:S'me intereson per ta,shihemi duhet te shkoj ne klase.
S'me behej vone per kesi lloj gjerash e vetmja gje me rendesi per mua eshte shkolla tani.
Hyra ne klasen e Biologjis,edhe kete lend e dashuroj,ne fakt te gjitha.
X:Pershendetje,kemi nje nxenese te re?
Arabella:Pershendetje un jam Arabella.
X:Emer i bukur,e gezofsh,ulu e dashur tani.
Arabella:Faleminderit.Epo ishim ne mes te ores mesimore,te gjitha pyetjet qe ajo i bente i dija pergjigjjet e tyre por thjeshte me vinte turp te ngrita doren.
Prof.:Arabella e dashur,a mund te pergjigjesh?
Arabella:A ka mundesi...Arabella:A ka mundesi ta degjoj edhe njehere pyetjen?
Prof.:Cfare jane Gjitaret?
Arabella:Gjitaret janë vertebror brenda klasës së gjitareve, kjo kals dallohet nga zvarranikt (duke përfshirë shpendët ) nga posedimit të një neocortex (a rajonin e trurin), flokët , tre kockat e veshit , dhe gjëndrat e qumështit . Femrat e të gjitha llojeve të gjitarëve ushqehen të vegjëlit e tyre me qumësht , i sekretuar nga gjëndrat e qumështit.
Prof.:Epo kjo eshte nje nder pergjigjjet me te bukura qe degjova deri tani,e perpiluar shum bukur,te lumte e dashur.Pasi perfundoi ora mesimore ishte koha e pushimin,e takova dhe rruges duke dalur ne oborr Nereiden.
Nereida:Of,do mbes ne provin ne Gjeografi!
Arabella:Perse,cfare ndodhi?
Nereida:Jam shum e dobet,dhe profi vazhdon duke me thene se nuk do e lejoj ta kaloj vitin nese nuk e kaloj testin.
Arabella:Te ndihmoj un pra.
Nereida:a me te vertet?
Arabella:Natyrisht,per mua eshte kenaqesi.
Nereida:Jam shum e lumtur qe me dole perpara.X:Erdhen!!
Te gjithe kthyen koken kah nje drejtim dhe un nga kurreshtja po shikoja.
Nereida:Dhe ja keta jane ata djemet e famshem te shkolles qe ti nuk me lejove te flas per ta.
Arabella:Un po hyj brenda.
Nereida me kapi krahun.
Nereida:prit pak,nuk do tet han mos u bej merak.
U ktheva pas dhe ne ate moment u ndesha me nje grup meshkujsh qe po dilnin nga makina ne nje menyre fantastike dhe gangstere.
Epo secili nga ata kishte nje bukuri te veçante,po s'eshte se me behet vone,hyra brenda,shkova tek bibloteka e shkolles dhe mora nje liber.
#maffiasgang
YOU ARE READING
"Mbase jeta nuk eshte mallkim"[Completed]
RomanceJemi ne nje kohe ku i besojm nje mashkulli qe 5 minuta te mban ne shtrat e pas 2 minutave e gjen veten para deres. "Mabye life isn't a curse" |Mbase jeta nuk eshte mallkim| Zhanri:Romance/Dram Permbajtja: Adoleshenca? Kjo eshte periudha me e veshtir...