"Mabye life isn't a curse"
-40-Sado te doja ta kapja per floket tani e ta terhiqja zvarre deri jashte.
Doli nje muzike e lehte dhe ciftet po dilnin te vallzonin.
Klarisa:Oh Vernon a e njeh kete keng?
Vernon:Si mos ta njoh!
Klarisa:A vallzojm se bashku?
Vernoni me shikoi mua!
Vernon:Ne rregull.
Oh zot sa e urrej kete vajz,u ktheva pas qe te mos i shoh duke vallzuar.Fale zotit perfundoj ajo muzik!
Vernon:Bella!
Me erdhi pran dhe me perqafoi por e injorova duke ja larguar duart.
Vernon:Cfare ndodhi?
Arabella:Shko afer saj mos e lere vet se turp.
Vernon:Cka?Ti a po e xhelozon ate,mos u tall pra,ajo eshte si motra ime.
Arabella:Por ti per te nuk je ashtu,ajo e tregon hapur se eshte e dashuruar me ty ti a je budalla qe nuk e merr vesh?
Vernon:S'dua ta marr vesh pasi s'me intereson,un vetem nje femer dua dhe ajo je ti
Arabella:E pash pra se sa me do,nuk vallzove me mua por me te.
Vernon:Cfare problemi ke Bella,a me te vertet po xhelozon per kete?
Arabella:Largohu.
Vernon:Te dua bella ime!
Me shtrengoi dhe me pas me ftoi qe te vallzonim.ishte nje muzike e lehte dhe ram ne melodin e saj me nje vallzim te lehte e te bukur.
Pash nga larg ate idioten qe po pelciste nga inati.
Per rreth 3 minutave vallzuam me pas shkuam perseri tek vendi jone dhe filluam te pinim shampanje.
Epo ishte mbremje shum e bukur perveq asaj idiotes qe me cemndi.
Pasi mbremja perfundoi vendosa te shklj ne shtepi me Nenen,isha duke u pershendetur me Vernonin..
Vernon:Rri sonte te lutem.
Arabella:S'mundem,do vij neser.
Vernon:Por un te dua sonte.
Arabella:Vernon jo,un mbrem isha ketu,s'mund ta le nenen vetem.
Vernon:Uff,mire por neser do te shkojm ne Californi,kam rezervuar nje vend te mire,mund te bejm dhe piknik nese deshiron.
Arabella:A me te vertet,ne rregull pra,do te ishte shum bukur.Pasi u pershendetm me ta,hipem ne makine me nene dhe po shkonim ne shtepi
Shkova drejte ne dhome pasi mberritem,vesha pizamet dhe fola ne telefon me Nereiden ku i tregova gjithqka,se do te shkojm neser ne Claifornia e shum gjera te tjera.-Ne mengjes-
Epo sot ishte me ndryshe se diteve tjera,u zgjova shpejt dhe u vesha,bera gati qanten dhe u rregullova pak,telefonova Vernonin qe te vij te me marr!
Arona:Keni kujdes bij,eshte rruge e gjate deri atje.
Arabella:Nuk ka shum 5 ore.
Ajo qeshi dhe me perqafoi.
Pas ca minutave dhe Vernoni erdhi,hipa ne vetur dhe u nisem.
Vernon:Do te te pelqej shum vendi.
Arabella:Se ve ne dyshim aspak.
Vernon:A deshiron ta leshoj muziken?
Arabella;Ne rregull.
Ai e leshoi nje muzik dhe ishte "Dusk till Dawn"
Arabella:Te lutem ta kendojm se bashku!Pas 5 oreve me ne fund mberritem ne California,ishte me te vertet magjepses vendi ku Vernoni me kishte sjellur.
Arabella:Vernon ku vend eshte shum i bukur.
Vernon:Epo jo kur ti je ketu,ja humbet bukuria jote bukurin ketin vendi.
Arabella:Mos ma rrit mendjen tani.
Vernon:Eja bukuroshe te hyjm brenda,do magjepses me shum.
Me te vertet kishte te drejte ai hotel ishte magjik,shkuam tek tavolina jone,u ulem dhe morem menjehere ushqim.
Arabella:Shpresoj qe dhe ushqimet ti bejm te mira ketu
Vernon:Mos ke dyshime.
Epo edhe ne kete rast pati te drejt,kur me erdhi ushqimi e provova shijen qe kurr se kisha provuar ne jeten time.
Arabella:Vernon duhet te vijm te shperngualemi ketu patjeter.
E thash ne tone shkaje.Pasi perfunduam ushqimin dolem ne oborr dhe morem nje vend privat ku ishim vetem ne te dy,me pas Vernoni porositi lloje te embelsirave dhe frutave,me te vertet asnjehere ne jeten time nuk kisha ngren ashtu.
Arabella:Te lutem me fal nese po te bezdis po me te vertet jane te mira.
Vernon:Cfare po thua ti?
Me kapi nga pas duke me perqafuar e shtrenguar.
Vernon:Kurr nuk jam bezdisur dhe kurr s'do e bej,bukuroshja ime.
Me puthi dhe u ktheva para dhe rashe ne kraherorin e tij.
Arabella:A do jesh me mua pergjithmone.
Vernon:Deri sa te me mbuloj dheu.
Arabella:Te dua idiot.
Vernon:Dhe un bukuroshe,gruaja ime e bukur.
Arabella:Ende nuk jam!
Vernon:Epo ndoshta me dokumente nuk je por ne zemren time ke lene vule.
Arabella:I love you!.
E putha dhe ai me puthi pas,mbylla syte ne ato momente pasi thone se disa mrekulli shijohen dhe shihen me sy-mbyllur.
-
-
-
FUNDJu falenderoj shum per perkrahjen tuaj dhe per cdo komet te bukur qe me ka dhene motiv e inspirim,ju dua shum❤
YOU ARE READING
"Mbase jeta nuk eshte mallkim"[Completed]
RomanceJemi ne nje kohe ku i besojm nje mashkulli qe 5 minuta te mban ne shtrat e pas 2 minutave e gjen veten para deres. "Mabye life isn't a curse" |Mbase jeta nuk eshte mallkim| Zhanri:Romance/Dram Permbajtja: Adoleshenca? Kjo eshte periudha me e veshtir...