Chapter 4

1K 43 2
                                    

"Mabye life isn't a curse"
-4-

Arabella:Mos!
Jonas:Ler bese te lumte ty,nuk e di se si guxon por-
Arabella:Cfare pret,ti ulem para kembeve atij idiotit,epo tere femrat ketu e ulin veten poshte por un nuk jam e tille,ai nuk guxon te flas me mua ne ate menyre dhe pike.
Jonas:Shiko do te te them diqka por mos e merr si ofendim,ti je e re ne kete shkoll dhe nuk i njeh mire ata,por behe mire te mos merresh me ta,thjehste injoroi siq bejn te gjithe pasi ti nuk e di se cfare jane ne gjendje te bejne ata,dhe pas kesaj qe bere tani jam e sigurte qe po pergaditin ndonje plan ata.
Arabella;Ketu jam dhe nuk po iki askund po paten guxim le te vijne.
Jonas:Epo me pelqen shum ky besimi yt dhe guximi njekohesishte.
Arabella:Faleminderit!

Nereida:Bella!
Ajo u ul pran meje.
Nereida:Cfare bere ti?
Me tha me nje tone te ashper.
Arabella:Cfare prisje te beja,ta mbaja gojen mbyllur pas ofendimeve qe po mi bente.
Nereida:Nuk e ke iden se ne cfare gjendje eshte ai,te gjithe u munduan ta qetsonin atje jashte,nuk e ke iden se cfare do te te bente nese-
Arabella:Shko thuaj atij idioti se ketu jam dhe po tja mbaj let vije,s'eshte se i friksohem atij.
Nereida:Bella,duhet ta mbledhesh gojen dhe te mos flasesh me te ne ate menyr,ti nuk e di se cfare jane ne gjendje te bejn ai me grupin e tij.
Arabella:Nuk me intereson,dhe perse vazhoni te ma thoni kete,uf..
U ngrita nga aty dhe duke dalur me ndaloi Lia.
Lia:Arabella!
Arabella:...
Lia:E di qe ndodhi nje ngjarje e pakendeshme por mos shko,do e presim torten e ka shum qendro ketu.
Arabella:Jo faleminderit,ne fakt ishte gabim te vija ketu.
Dola!

-Kendveshtrimi i Vernon-
Vernon:Po te me leshonit do e shqyeja aty ate b*shter.
Lia:Qetesohu!
Rivier:Po pra qetesohu,do mendojm ndonje plan per ate vajz.
Helison:Si thoni ta luajm nje loje me te.
Zack:Cka psh?
Vernon:Lia ti do te behesh shoqe me te,hajde shko.
Lia:Perse te behem shoqe me te,un nuk dua ne listen time te shoqerise persona te tille.
Vernon:Do ja tregoj asaj se kush jam.
Zack:Cfare do te besh?
Vernon:Do e bej-

-Kendveshtrimi i Arabelles-
Si hyra brenda ne shtepi hoqa fustanin dhe u shtriva ne shtrat vertet u pendova qe shkova ne ate dreq feste koti.
-Ne mengjes-
Isha duke pastruar dhembet pas asaj vesha nje pale pantollona dhe nje bluze,rregullova floket,vesha patiket mora qanten dhe dola.
Hipa ne autobusin e shkolles!
Kur mberrita perpara me doli Nereida.
Nereida:Hey!
Arabella:Miremengjes!
Ishte e merzitur paksa.
Arabella:A te ka ndodhur gje?
Nereida:Vernoni ishte i nevrikosur mbrem dhe nuk kishim mundesi te qendronim bashk.
Arabella:me fal,per fajin tim-
Nereida:Jo nuk ka problem,do shkoj pran tij sot.
Arabella;Eja shkojme ne klase.
Hyme drejte ne klase,nxorra libirin w kimis nga çanta dhe kur ktheva koken pash ate idiotin,perse kam kaq shum klase me te,ugh!
Ai u ul pas meje dhe po me shikonte i nevrikosur,e shikova ne menyre injorate dhe e ktheva perqendrimin ne liber.

Prof:Pershendetje,a je e re ne kete shkolle?
Arabella:Po,jam Arabella!
Profi me pas na dha nje tekst per te lexuar rreth Valences.
Vernon:Cfare dreqin eshte kjo?
Prof:Cfare ka Vernon?Perse gjithmone ankohesh per diqka?
Vernon:Keto detyra jane koti se bashku me tekstin.
Prof:A je i vetedishem se do mbetesh ne provin ne lenden time,nese nuk e kalon e di shum mire se cfare do te te ndodh.
Vernon:S'me behet vone,dhe mos u shqetso nuk do m-
Prof:Edhe po te mi sjellesh me miliona euro se nuk te kaloj,do e shohesh!
Ai nuk foli asgje.

Pasi perfundoi ora,mora çante dhe u nisa ne biblotek,por u ndesha me Jonasin rruges.
Jonas:Pershendetje Bella.
Arabella:Hej Jonas,si je?
Jonas:Mire pra,po shkon disi,a po shkoje gjekundi?
Arabella:Ne biblotek,do marr nje liber tjeter pasi e kam perfunduar kete roman.
Jonas:Po vij edhe un me ty,ndoshta me pelqen ndonje liber
Arabella:Eja pra!
Para se te leviznim,skaj nesh kaluan ata dhe ai idioti e goditi fort tek supi Jonasin.
Arabella:Ku i ke syte idiot?
Te gjithe ndaluan jo vetem ata si grup por te tere ne koridorin e shkolles u çuditen.
Ai mu afrua afer dhe kesaj rradhe kishte shikim serioz.
Vernon:Ti ke filluar paksi shum te kesh guxim.
#maffiasgang

"Mbase jeta nuk eshte mallkim"[Completed]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz