"Mabye life isn't a curse"
-9-Tashme ishim para deres se shkolles dhe tani po prisnim zilen per pushimin.
Pasi te gjithe nxenesit u mblodhen ne menze shkuam atje dhe ata ishin aty te ulur.
Mora nje pijat dhe shkova drejt tij ku ja hedha ne fytyr.
Vernon:CFARE PO BENE??
U ngrit shpejt i nevrikosur por s'me behej vone.
Arabella:Te thash nje here se mesohu te flasesh me njerzit ketu ose do te te mesoj un por si duket ti nuk merr vesh.
Vernon:Kush dreqin je ti qe me jep leksione?
Arabella:VAJZA TE CILES DJE I OFROVE NJE NATE ME TY.
Bertita qe te tere nxenesit te me degjonin dhe ata filuan te flasin.
Vernon:Mbylle ate goje ose ta keputa gjuhen.U ktheva kah nxenesit!
Arabella:Pse dreqin ju frikesoheni aq shum ketij budallait,vetem pse ka para beheni shoke me te,vetem pse eshte i bukur e doni ate,vetem pse eshte i forte tregoheni te dobet para tij,hapni syte o budallenje nuk ja vlen te dorzoheni lara njerzi si puna e tij,ai eshte aq idiot saqe nje femer mundohet ta tregoj si te dobet para te gjithve.
Arabella:Ajo atje pra...
E drejtova gishtin tej Nereida.
Arabella:Ajo atje nuk eshte ashtu siq ju e mendoni,nuk eshte ashtu siq ai jav ka pershkruar juve,ajo ne fakt e donte ate si cdo vajz ne kete shkoll pra dhe i kerkoi qe te dilnin nje here por ai e ofendoi ate aq rende duke i thene e shemtuar e shum ofendime te tjera te renda kurse ju i besoni fjales se tij,nuk arrij tju beson jhve me te vertet,HAPNI SYTE DHE MOS U PERULNI PARA KETIJ BUDALLAI.
U ktheva kah ai dhe pash nje shenje nje syte e tu qe donte te me thoshte "Mbarove ti".Dola nga ty sebashku me Nereiden dhe u kthyem ne klase.
Shkuam tek rafti se pari ti merrnim librat e matematikes.
Nereida:E din se...cdo nate i falenderohem zotit qe me fali nje shoqe si ty.
Arabella:Kjo nuk ishte asgje me beso ne kembim se cfare do te beja per ty.
Nereida:Te dua shoqja ime me e mire.
Me perqafoi pastaj shkuam ne klase,kete klase ishim bashk dhe me grupin e tij,ata erdhen pas ca minutava dhe ai me shikoi sikur donte te me vriste por e largova shikimin nga ai.Kjo klas me pelqente pasi ishin bankat e medha dhe nga dy nxenesa ne banke,un u ula se bashku me Nereiden.
Erdhi profi!Prof:Hapni librat faqe 47.
Ai na dha te lexonim nje mesim me pas ti zgjidhnim detyrat.
Ata po benim zhurme shum te madhe..
Prof:Hej!!Ose mbylleni gojen ose do me detyroni te ua ndryshoj vendet.
Helison:Na fal prof,sdo te perseritet me.
Ata po talleshin me te.
Prof:Helison ti ulu tek Jack kurse ti Vernon tek Arabella.
E marrte dreqi!!
Vernon:Ska nevoj!
Prof:Mos te pyeta valle?
Vernon:Epo s'dua te ulem me te.
Prof:Shpejt!
Nereida:Por un ku do te ulem?
Prof:Ti tek vendi i Vernonit ai tek i joti,hajde me shpejte mos me humbni kohe.
Nereida u ngrit dhe shkoi tek vendi i tij kurse ai erdhi afer meje.E shtyva karrigen larg nga ai.
Prof:Ku e ke librin Vernon?
Vernon:Se kam!
Porf:Ku e ke pra?
Vernon:Nuk e kam po ta kisha do e kishe pare.
Prof:Zot me jep durim!Lexo se bashku me Arabellen.
Ja ofrova librin atij pasi s'doja ti afrohesha.
Prof:Perse nuk afrohesh me afer liberes Arabella?
U afrova me afer tij,o zot ndihesha shum ne siklet por njekohesish dhe mrekullieshem nga ajo aroma e parfymit te tij,ishte thjeshte mrekulli.
Epo nga ajo arome duke e ndjere harrova te perqendrohem fare ne mesim,i kisha syte e mbyllur
.
Vernon:A me sy mbyllur lexon ti?
Arabella:Pse te intereson ty,mos me fol.
Vernon:Ti duhet te jesh e lumtur qe nuk te kam vrare deri tani,ti se ke iden se cfare ju ndodh atyre qe sillen ne kete menyre.
Arabella:perse s'me tregon pra?
Vernon:...
VOUS LISEZ
"Mbase jeta nuk eshte mallkim"[Completed]
Roman d'amourJemi ne nje kohe ku i besojm nje mashkulli qe 5 minuta te mban ne shtrat e pas 2 minutave e gjen veten para deres. "Mabye life isn't a curse" |Mbase jeta nuk eshte mallkim| Zhanri:Romance/Dram Permbajtja: Adoleshenca? Kjo eshte periudha me e veshtir...