"Mabye life isn't a curse"
-15-Hyra brenda dhe nena me erdhi pran shpejte.
Arona:Bij,cfare po te ndodh perse po qan,a te beri dikush diqka?
Arabella:Asgje!
Isha duke shkuar ne dhome por nena me kapi krahun.
Arabella:M elere te qete.
Arona:Jo pa me treguar se cfare po ndodh me ty,perse vazhdimisht po qan,mbren nuk desha te te bej presion por e pash qe ishe e lenduar,a te beri dikush diqka.
Arabella:Jo,thjeshte me lere te qete .
Arona:Arabella un jam nena jote duhet te me tregosh.
Arabella:skam asgje.
Arona:E perse po qan tani?
Arabella:Skam asgje.
Arona:ME TREGO!
Arabella:Urrej gjithqka ketu,dhe te urrej ty per faktin qe me solle ketu!
Arona:A te ka bere diqka dikush?
Arabella:I urrej te gjithe njerzit ketu dhe pike,do te shkoj tek babi.
Ajo nuk foli asgje thjeshte uli koken,un shkova ne dhome dhe u shtriva duke menduar kote aty.Pas ca minutave nena me erdhi perseri pran me perqafoi.
Arona:Ja merre.
Ajo me dha nje leter ku ishte i shkruar nje numer.
Arona:Numri i babait tend.
E perqafova dhe ajo doli,mora shpejt telefonin dhe e thirra ate,disa here e thirra por nuk po e hapte.Pasi e hapi..
Arabella:Alo!
David:Alo kush eshte?
Arabella:Babi jam un Arabella!
David:Cfare do?
Me tha me nje tone te ftohet!
Arabella:Babi un dua te vij tek ti.
David:Cka?
Arabella:Te lutem s'mund te jetoj ketu,dua te vij pran teje.
David:S'mund te vish!
Arabella:Por perse?
David:Un jam i martuar dhe kam femij s'dua te me pengoni me!
Ai ma mbylli telefonin,shum bukur tani s'me late zgjidhje tjeter pos...S'mund te jetoj keshtu e tere shkolla me njeh si nje k*rv,un s'mundem te jetoj duke e degjuar nga te gjithe kete fjal.
Mbylla deren me çeles dhe shkova more nje prerse ne banjo.
U drejtova para pasqyres dhe e afrova afer venave.
Isha e frikesuar por edhe e thyer ne te njejten kohe se si vetem per nje çast me ndryshoi jeta,si pra,si dreqin me ndryshoi aq shpejte?
Duke e bere trokiti dera dhe po degjoja zerin e Nereides,ja hapa deren dhe pastaj e mbylla shpejte,ju largova asaj dhe e vendosa preresen prap tek venat.
Arabella:S'mundem me!
Nereida:CFARE PO BENE TI??OHH ZOT LESHOJE ATE!!
Arabella:E tere shkolla me therret kurv mua babai im nuk me pranoi te shkoj tek ai tha se i pengoj,nenes time si behet vone per mua,s'mundem te jetoj keshtu me!
Nereida:Por mua me intereson per ty,si do me lesh,un ne jeten time nuk pata kurr miqe por ti u bere si moter per mua dhe tani do me lesh?
Arabella:A nuk e kupton se nuk mundem,nuk mundem me!
Nereida:S'mund te dorzohesh kaq lehte.Arabella:Por...
Nereida:Nuk ka por,ti duhet te jua deshmosh atyre se ti nuk je e tille dhe se ai eshte nje idiot i madh.
Arabella:Askush nuk do me besoj.
Nereida:Do ju them un atehere,ti per mua s'kas bere edhe un do beje gjithqka qe ta deshmoje pafajsine tende a more vesh.
Arabella:Askush nuk na beson neve.
Nereida:Nese ti e leshon ate gjene dhe behesh e forte,shkon dhe ju thua atyre te vertetat dhe ju thua se e besoni apo jo eshte problemi juaj kjo eshte e verteta,dhe do e ngesh koken lart dhe do ja tregosh qejfin atij.E leshova thiken dhe ajo erdhi e me perqafoi.
Nereida:Tani mblidhe veten dhe te shkojme.
Arabella:Fale zotit qe te kam ty.
Nereida:ashtu mikja ime mos u dorzo ashtu me,ti je e forte.
Arabella:Ku eshte nena ime?
#maffiasgang
YOU ARE READING
"Mbase jeta nuk eshte mallkim"[Completed]
RomanceJemi ne nje kohe ku i besojm nje mashkulli qe 5 minuta te mban ne shtrat e pas 2 minutave e gjen veten para deres. "Mabye life isn't a curse" |Mbase jeta nuk eshte mallkim| Zhanri:Romance/Dram Permbajtja: Adoleshenca? Kjo eshte periudha me e veshtir...