Neler Oluyor(1. Bölüm)

2.3K 137 122
                                    

Katsuki'den

Sabah okula gitmek için kalkmıştım. Hazırlandım ve okula gitmek için yola koyuldum. Okula vardığımda kirishima beni bekliyordu. Onunla birlikte sınıfa gittik. 

OKULDAN SONRA 

Kirishima ile birlikte onun evine gittik. Bugün kirisimalarda kalıcaktım. Evine vardığımızda sohbet etmeye başladık. Birlikte oyunlar oynadık. Hep ben kazanıyordum. 

Katsuki: yine ben kazandım

Kirishima: Niye sürekli ben kaybediyorum. 

Kirishima: Ama şimdi ben kazanıcam

Katsuki: Ne yapa- mhp

Kirishima beni öpmüştü. öpücüğü derinleştirip dilini içeri sokmuştu. Bende ona karşılık vermeye başladım. Nefes almak için durduğumuzda Kirishima benim alnıma nazikçe bir öpücük kondurmuştu. Saate baktığımda saatin 11.30 olduğunu gördüm.

Katsuki: Benim gitmem lazım Kirishima

Kirishima: İstersen ben bırakırım 

Katsuki: gerek yok ben giderim. görüşürüz sevgilim

Kirishima: peki. Görüşürüz bebeğim.

Evden çıkmıştım. Benim evim Kirishimanın evinden baya uzaktı ama sorun etmemiştim. Kulaklığımı takıp evime gitmeye başladım. Yaklaşık 10 dakika yürümüştüm. Bir anda ağzımda bir bez hissetmem ile birlikte bayılmıştım. Uyandığımda karşımda iki adam görmüştüm ama bulanık görmüştüm. Sonra biri bana yaklaşıp gözümü bir bez yardımıyla kapatmıştı. Bağırıp yardım isteyeceğim sırada ağzımı da bağlamıştı. Ağlamaya başlamıştım. En son hatırladığım iki adamın bana baktıklarını hissedip. Kahkalarla bana baktıklarıydı.

----------------------------------------

kiribaku yazarken çıldırdım. Çünkü kiribakudan nefret ediyorum. Neyse.Diğer bölüm büyük ihtimal pazar günü sabah yada pazartesi akşam gelir. görüşürüz.

Kelime sayısı: 200


İki Vampir Bir İnsan(Tododekubaku)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin