Uyan Artık Sevgilim(11. bölüm)

927 60 9
                                    

 18 aralık 2019

yeni bir gün başlamıştı. bugün tekrardan katsuki'nin yanına gidecektik. onu birkaç gün görmemiştim. fakat onu sanki yıllardır görmemişim gibi özlüyorum. keşke şuan katsuki yanımda olsaydı ve ona sarılabilseydim. ama biliyorum ki bu imkansız. doktorlar bile artık onun uyanmayacağını söylüyor. hatta onu 1-2 ay sonra morga kaldıracaklarını söylüyorlar. keşke şuan onun yerine ben hastanede yatıyor olsaydım. 

yazardan

deku'nun düşüncelerinden çıkmasını sağlayan todoroki'nin bağırış sesi olmuştu. "midoriya hadi hastaneye gidicez" dediğinde midoriya bir anlığına duraksamıştı. çünkü duyguları o kadar karışmıştı ki ne zaman mutlu olacağını ne zaman üzüleceğini bilemez olmuştu. derin bir nefes verip aşağı kata doğru ilerledi. todoroki onu bekliyordu. hiç zaman kaybetmeden arabaya binip hastaneye doğru gittiler.

hastaneye vardıklarında doktordan son durumları alıp katsuki'nin odasın doğru ilerlediler. doktorun dedikleri hep aynıydı. sadece onun artık uyanmayacağını söylüyordu. bu durum ikisinin de canını sıkıyordu. fakat ellerinden hiç birşey gelmiyordu. 

" sevgilim ne zaman uyanacaksın?"

" biz seni her gün özlüyoruz ama sen hiç birşey demiyorsun..."

"bence artık uyanma zamanı geldi değil mi?" 

" arkadaşların artık çok kötü durumda dünyanın en neşeli insanları senin komaya girmenle beraber dünyanın en mutsuz insanları oldular..."

"hem onları hem de bize bir iyilik yapıp geri dönsen olmaz mı..?"

todoroki konuşmamayı tercih etmişti. sadece ağlamayı tercih etmişti. midoriya ise hem konuşuyo ve ağlıyordu. katsuki ise bir ölü gibi duruyordu. zaten beyaz olan teni daha da beyazlaşmıştı. ve bu onu ölü gibi göstermeye yetiyordu...

todoroki katsuki'nin sağ elini tuttu. midoriya da sol elini tuttu.  bu şekilde saat akşam 8.30 olmuştu. midoriya ve todoroki her ne kadar istemeseler bile ayağa kalktılar ve kapıya doğru ilerlediler. tam kapıyı açmışlardı ki bir ses duydular. bu katsuki'nin sesiydi. "deku, todoroki neredesiniz..?" demişti. midoriya ve todoroki arkalarını döndüklerinde katsuki'nin gözlerini açmaya çalıştığını gördüler. ikisi de mutluluktan ağlamaya başlamıştılar. "todoroki koş doktoru çağır" dedi midoriya. todoroki kafasını onaylar bir biçimde salladı ve doktoru çağırmaya gitti. midoriya ise koşa koşa katsuki'nin yanına geldi. "katsuki korkma tamam mı ben senin yanındayım"

"i-izu?"

"bir şey mi oldu katsuki?"

" s-sho nerde?"

"doktorunu çağırmaya gitti birazdan gelir."

"e-eve gitmek istiyorum"

"şimdi olmaz senin dinlenmen lazım"

"pe-"  katsuki'nin lafını kesen şey doktorun içeri girmesi olmuştu. "durumunuz iyi gözüküyor. fakat önlem amaçlı bir kaç tane test yapıcağız ve 1 hafta burada kalacksınız. sonra evinize gidebilirsiniz." dediğinde deku ve todoroki derin bir oh çektiler                                                                                                                                                


-----------------------------------

evet yb çok geç geldi. biraz ara vermek istedim ondan geç geldi. neyse. diğer bölüm final olucak. bir de haftaya yeni bir todobaku kitabı yapacağım. 2-3 hafta sonra da dekubaku kitabı gelicek. pazar günü ise narusasu kitabının yb bölümü gelicek. bilginiz olsun.

kelime sayısı: 406 

İki Vampir Bir İnsan(Tododekubaku)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin