s4 ay sonra
yazardan
ardan aylar geçmişti katsuki gün geçtikçe deku ve shoto'ya alışmaya başlamıştı. deku ve shoto katsuki'ye daha nazik olmuşlardı. onun istemediği hiç birşeyi yapmıyorlardı. haftada 1 kere arkadaşlarıyla buluşmalarına izin veriyorlardı. bir gün shoto ve deku hislerini katsuki'ye söyleme kararı alırlar. shoto ve deku hazırlıklar için resmen 1 hafta uğraşırlar. fakat sonunda istediklerini alacakları için çok dert etmediler.
14 aralık 2017
deku: katsuki hadi uyan
katsuki: ya insan sabahın köründe uyandırılır mı bırak biraz daha yatayım
deku: sabahın körü dediğin saat 10.42'mi?
katsuki: banane ben yatıcam
deku katsuki'yle daha fazla inatlaşmamak için onu kucağına alır ve onu mutfağa doğru götürür. shoto ise mutfakta onları bekliyordu. shoto onları görür görmez mutfaktan çıktı ve villanın park alanına doğru gitti. deku ve katsuki ise shoto'nun arkasından gidiyorlardı. arabaya bindiler ve shoto arabayı sürmeye başladı.
1 saat sonra
katsuki çoktan uyanmıştı ve geldikleri yere hayranlıkla bakıyordu. deku ve todoroki ise katsuki'nin bu hareketlerine gülüyorlardı. geldikleri yerde pembe ağalar ve şelaleler vardı.
(bu şekilde düşünebilirsiniz)
katsuki arkasını döndüğünde shoto ve deku'yu diz çökmüş bir şekilde gördü. shoto'nun elinde bir yüzük vardı. deku'nun elinde ise bir buket beyaz gül vardı.
deku&todoroki: bizimle evlenir misin katsuki bakugou?
katsuki: tabii ki evet!!
katsuki koşarak deku ve shoto'ya sarıldı. bu şekilde gün harika geçmişti ta ki akşam olana kadar..
14 aralık 2017 saat 20.15
katsuki bir markete doğru gidiyordu. canı çikolata çekmişti. katsuki karşıdan karşıya geçerken alkollü bir sürücü katsuki'ye çarptı. bunu gören deku ve shoto hemen sevgililerinin yanına koştular. etraftaki insanlar ise hemen hastaneyi aramıştı.
22 mart 2018...
katsuki hala uyuyordu. komaya girmişti ve hala uyanmamıştı. deku ve todoroki gün geçtikçe daha kötü oluyorlardı. daha yeni sevgili olmuşlardı fakat o gitmişti...
------------------------------------
kelime sayısı: 294
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İki Vampir Bir İnsan(Tododekubaku)
RomanceTodoDekuBaku hikayesidir Uyarı LGBT sevmiyorsan okuma Uke Katsuki sevmiyorsan okuma Seme Deku ve Todoroki sevmiyorsan okuma