karışık duygular...(10. bölüm)

962 60 6
                                    

14 aralık 2019...

deku'dan 

bugün hem sevgili olduğumuz gün hem de Katsuki'nin komaya girdiği gün... aradan resmen 2 yıl geçti ama katsuki hala komada. artık resmen herkes ondan ümidi kesmiş durumda. tabi ben ve todoroki dışında. biz her gün sevgilimizi ziyaret ederiz. bugün de onlardan biri. bugünde nasıl hissedeceğimi cidden bilmiyorum. bu gün bizim hem sevgili olduğumuz hem de onun komaya girdiği gün.. keşke onun kanını daha erken içseydik. eğer bir vampir sevgilisinin kanını içiyorsa sevgilisi de sonsuza kadar yaşar. fakat biz onun kanından hiç içmemiştik. bu yüzden o şu anda hastane odasında uyuyor...                                     

yazardan...

saat: 13.25 

şu anda deku ve todoroki sevdikleri adamın baş ucunda kan ağlıyorlardı. artık ikisininde dayanacak gücüleri kalmamıştı. deku ve todoroki'nin şu anda tek istedikleri katsuki'nin uyanması ve birlikte mutlu bir şekilde sonsuza kadar yaşamaktı. lakin katsuki hala uyuyordu ve deku ve todoroki bu uykunun sonsuza kadar sürmesinden çok korkuyorlardı.. 

deku: b-bak sevgilim sana e-en sevdiğin ç-çiçekten aldım

todoroki: u-umarım rüyalarında bizimle b-birlikte mutlu bir hayat yaşıyorsundur..

deku: biz çok özür dileriz katsuki. keşke seni daha mutlu etmeyi başarabilseydik. l-lütfen bizim yaptığımız bu aptallığı affet katsuki'm... 

todoroki: s-sen her ne kadar b-bizi bırakmış olsan da biz h-her zaman seni seveceğiz benim küçük meleğim...

deku ve todoroki tüm gün boyunca katsuki'nin yanında durdular onunla konuştular. katsuki ise sürekli rüya görüyordu. onları duyamıyordu...                                                                     


-----------------------

bu bölümü üzücü yazmak istedim. nedenini sormayın çünkü bende bilmiyorum. bundan sonraki bölüm 3 ya da 4 hafta sonra gelicek. neyse şimdilik görüşürüz  

kelime sayısı: 243

İki Vampir Bir İnsan(Tododekubaku)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin