başlıkta saçma birşey varsa şimdiden özür diliyorum. iyi okumalar
1 hafta sonra
aradan 1 hafta geçmişti artık katsuki kendini daha iyi hissediyordu. bugün evine kavuşucaktı. bu yüzden hem çok mutlu hemde çok heyecanlıydı. aslında deku ve todoroki katsuki'den daha çok heyecanlıydılar. ona bundan sonra çok iyi bakacaklarına yemin ettiler. bu bir hafta içinde bakugou çok kez kaçmaya çalışmıştı. onun dışında herşey normaldi. doktor son bir kez katsuki'yi kontrol edicekti daha sonra eve gideceklerdi.
aradan yaklaşık 15 dakika geçmişti ve nihayet doktor gelmişti. katsuki'yi son bir kere kontrol etti. 6-7 tane ilaç yazdı ve odadan ayrıldı. katsuki üzerini değiştirdi ve oto parka doğru ilerlediler. hepsi arabaya bindi ve eve gittiler. deku katsuki'yi odasına kadar taşımak istedi. bu yüzden katsuki'yi kucağına aldı. fakat katsuki bu durumdan rahatsız olmuştu. bu yüzden deku'ya bağırmaya başladı.
"bırak beni seni lanet olası inek" diye bağırmaya başladı. ama deku bunu görmezden geldi. buda katsuki'yi çıldırmıştı. "sana beni bırak dedim"
"beni görmezden gelmeyi kes" gibi pek çok şey söylemişti ama yine de deku onu odasına doğru götürmüştü. deku katsuki'yi yatağına koydu ve üstünü örttü. ilaçlarını da vermişti. tam odadan çıkacakken katsuki onun kolunu tuttu.
"deku sana birşey sorabilir miyim?"
"tabii ki sorabilirsin"
"kirishima'ya ne oldu..?" dediğinde deku içinden kahretsin demişti. kirishima'nın ölüğünü ona nasıl söyleyecekti. bakugou komaya girdikten sonra kirishima'nın öldüğü anlaşılmıştı. beden çok iyi saklanmadığı için kolay bulunmuştu. katsuki'nin arkadaşları katillerin deku ve tooroki olduğunu bilmiyolardı. zaten bilseydiler katsuki şuanda burada olmazdı. deku'nun düşüncelerinden çıkmasını sağlayan şey katsuki'nin bağırış sesiydi.
"deku sen beni duymuyo musun"
"yok dalmışım sadece"
"peki o zaman soruma cevap ver kirishima'ya ne oldu?"
"umm"
"cevap ver artık"
"o öldü katsuki" dedi bağırarak. tabi bunun üstüne katsuki ağlamaya başlamıştı.
"n-ne..?"
"duyun işte o öldü" deku her seferinde sesini artırıyordu. bağırış seslerini duyan todoroki yanlarına gelmişti. ama deku ve katsuki bunu fark etmemişti.
"k-kim ölürdü..?"
"sanane. kim öldürdüyse öldürdü" deku'nun sesi aşırı derecede yükselmişti. artık katsuki korkuyodu ama geri adım atmadı.
"bir dakika yoksa katil sen ve todoroki mi?"
"ne alakası var" deku hala bağırıyodu. ama artık katsuki de bağırmaya başladı
"o zaman neden katili savunup duruyosun"
"ilk olarak bana bağırmayı kes ve ben katili falan savunmuyorum"
"sen bana bağırmasaydın bende sana bağırmazdım ve artık yalan söylemeyi kes" dedi sinirli ve ağlamaklı bir ses tonuyla
"kapa çeneni" diyebildi deku yaşlı gözleriyle. çünkü onun bu dünyada en çok değer verdiği kişi onun yüzünden ağlıyodu.
"senden nefret ediyorum deku." dedi bağırarak. artık deku'da ağlıyordu. katsuki ise eşyalarını bir valize koyuyordu. buradan gidicekti hemde sonsuza kadar. deku'nun kulaklarında katuki'nin son cümlesi yankılanıyodu. "senden nefret ediyorum deku" bu söz onu paramparça etmişti
katsuki tam gidicekken deku onun kolunu tuttu ve onu kendine doğru çevirip önce dudaklarına bir buse konurdu ve ona sarıldı.
"özür dilerim. lütfen gitme"
"ara verelim ama lütfen sonsuza dek gitme"
"bana herşeyi de ama senden nefret ediyorum deme"
"lütfen.." şuanda tek konuşan dekuydu. gözlerinden akan kan katsuki'nin beyaz kazağına bulaşmıştı. katsuki deku'yu itmemişti ve bu deku'yu mutlu etmişti. en azından ona sarılmasına izin vermişti.
"neden onu ölürdünüz ve ne zaman öldürünüz..?" nihayet katsuki konuşmuştu. deku da anında cevapladı durgun sesiyle.
"seni ilk kaçırdığımız zaman senin onunla sevgili olduğunu duyunca sinirden gözümüz dönmüştü. bu yüzden onu öldürdük. çok özür dilerim" dediğinde katsuki sessiz kalmayı tercih etmişti. bir süre böyle devam etti. ama sessizliği bozan ses todoroki'nin sesi oldu.
"şimdi biz barıştık mı..?"
"evet barıştık" dedi katsuki. bunu duyan midoriya hemen katsuki'nin dudaklarına yapıştı. ve onu sertçe öpmeye başladı. katsuki'de buna karşılık vermişti. bir süre sonra dudakları ayrıldı. ve todoroki konuşmaya başladı.
"bende istiyorum ama"
"peki gel o zaman" dedi katsuki ve todoroki ile öpüştüler. daha sonra katsuki yatağına doğru ilerledi.
"katsuki sana birşey sorabilir miyim?"
"tabii ki de sorabilirsin"
"şey biz bugün seninle sarılarak uyusak olur mu?"
"peki gelin o zaman" dediğinde deku ve todoroki yatağa resmen uçarak gittiler ve o gece huzurla uyudular...
ardan tam 8 yıl geçmişti şuanda 2 tane çocukları vardı. birde 2 ay içinde doğacak bebekleri vardı. birde katsuki yıllar önce kaybettiği kardeşini geri kazanmıştı. himiko yani toga'yı geri kazanmıştı
------------------------
evet yıllar sonra yb geldi. bu final bölümüydü. cumartesi günü yeni bir todobaku kitabı atıcam. kitabın bilgilerini size söylicem. bu benim ilk kitabımdı. umarım kitabı beğenmişsinizdir. birde yeni bir karar aldım 50 takipçiye olduğumuzda dc sunucusu açıcam. neyse şimdilik görüşürüz kendinize iyi bakın.
kelime sayısı: 700
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İki Vampir Bir İnsan(Tododekubaku)
RomantizmTodoDekuBaku hikayesidir Uyarı LGBT sevmiyorsan okuma Uke Katsuki sevmiyorsan okuma Seme Deku ve Todoroki sevmiyorsan okuma