Deku!?(2. BÖLÜM)

2.1K 130 260
                                    

Katsuki'den

Tekrar uyandığımda yatağın karşımda bir adam gördüm. Onu tanımıyordum. Üstümde bir hizmetçi kıyafeti vardı(kıyafet medyada). Ağlamaya başladım. Korkuyordum. Burdan kurtulmak için tanrıya dua ediyordum. Adam birden bire birine seslendi.

Adam: efendim uyandı

Adam odadan çıktı ve gitti. 5 dakika geçmeden odaya 2 adam girdi. bunlardan biri dekuydu.Deku benim çocukken arkadaşımdı. Onu görmem ile şok geçirmem bir oldu.

Katsuki: DEKU!!

Deku: kacchan

Katsuki: SEN ÖLMEMİŞMİYDİN?

Deku: Hayır ölmedim. Sana herşeyi anlatıcam ama önce sakin olmalısın.

Katsuki: Tamam sakinin lütfen bana ne olduğunu anlat

Deku. Özet geçeyim. Evden kaçtığım gün burada Todorokiyle karşılaştım ve bana yardı etti. Anladın mı?

Katsuki: Peki o zaman ben neden burdayım?

Deku: Şöyle ben sana aşık olsamda Todorokiyl sevgili oldum. Todorokide bir gün gelip bana seni sevdiğini söyledi. Bende ona hep birlikte sevgili olma fikrini sundum. Oda kabul etti. Yani seni bizimle sevgili olman için kaçırdık.

Katsuki: AMA BEN SİZİ SEVMİYORUM!?

Todoroki: Sana şık sunmadık. İstesen de  istemesen de bizimsin. Anladın mı?

Katsuki: P-peki neden ben bu kıyafeti giyiyorum?

Todoroki: Çünkü akşama az kaldı ve sex yapacağız. Bu yüzden onları giyiyorsun. Neyse biz çıkalım sen biraz dinlen yemeğimizi yedikten sonra sex yaparız. Anlaşıldı mı?

Katsuki: N-NE BÖYLE BİRŞEY ASLA YAPMAM

Todoroki:(bıçağını ve silahını gösterir) Ne dedin duyamadım.

Katsuki: T-TAMAM YAPICAM. Yeter ki bana zarar verme 

Deku: Ha birde bundan sonra bize efendim diyeceksin.

Katsuki: T-tamam

Deku: Sonuna bir şey eklemeyi unuttun.

Katsuki: efendim...

Deku: Akıllı şey 

Deku ve Todoroki gitmişti. Ağlıyordum. Neden bu durumun içindeyim diyerek kendime lanet okuyordum.  

-------------------------

Bölüm biraz geç geldi bu yüzden özür dilerim. Bu arada öbür bölüme smut koyucam. Smut uyarısı veririm. Smutu kısa yapmayı düşünüyorum. Neyse görüşürüz

kelime sayısı: 270


İki Vampir Bir İnsan(Tododekubaku)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin